معرکه گیری مادر رونالدو با تیپ های جوان پسند| مادر رونالدو هر لحظه با یک لباس!+عکس



آنچه دیگران می خوانند:

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو ستاره پرتغالی منچستریونایتد است. کریستیانو رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست های تمام دوران است. کریستیانو رونالدو او در دوران ورزشی خود پنج جایزه توپ طلا و چهار جایزه کفش طلای اروپا را در کارنامه دارد. کریستیانو رونالدو در بیش از 1100 بازی رسمی برای تیم باشگاهی و ملی خود شرکت کرد و بیش از 780 گل به ثمر رساند.کریستیانو رونالدو او با بیش از 110 گل برای تیم ملی عنوان بهترین گلزن ملی پرتغال را نیز در اختیار دارد. جورجینا رودریگز نامزد فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان و کریستیانو رونالدو به زودی صاحب دو فرزند دیگر خواهند شد.

کریستیانو رونالدو

رونالدو اولین بار در سن هشت سالگی برای آندورا بازی کرد. باشگاهی که پدرش در آن مدیر تدارکات بود. در سال 1995 در سن ده سالگی به باشگاه ناسیونال مادیرا پیوست و عنوان قهرمانی لیگ جوانان را به دست آورد. پس از آن با اسپورتینگ لیسبون قرارداد امضا کرد. اطلاعات دقیقی از مبلغ قرارداد او با اسپورتینگ در دست سران باشگاه و عموم مردم نیست.

کریستیانو رونالدو

جورجینا یکی از مشهورترین سلبریتی های زن روی زمین است، اما نمی توان گفت که او همیشه زندگی مجلل و اشرافی داشته است. قبل از اینکه مدل 27 ساله اسپانیایی شانس ملاقات با اسطوره فوتبال کریستیانو رونالدو را پیدا کند و زندگی او از آنجا تغییر کند، او در یک خانه مشترک تنگ زندگی می کرد و با 250 پوند در ماه از فروش کسب و کار خود را اداره می کرد. خرج می کند

کریستیانو رونالدو

اکنون با بازگشت باشکوه برنده 5 توپ طلا به منچستریونایتد، جورجینا نیز راهی انگلیس شده است. رونالدو که اکنون 36 سال دارد، در مصاحبه ای با ITV در سال 2019 گفت که زمانی که جورجینا را برای اولین بار در یک فروشگاه گوچی ملاقات کرد، عشق واقعی زندگی اش را دید که او یک فروشنده بود. ستاره یوونتوس به پیر مورگان گفت: او به من کمک زیادی کرد. البته من او را دوست دارم.”

بیشتر بخوانید  همین الان گوشیتو بذار تو جیبت! | اگه عزیزانت رو دوست داری اینکارو انجام بده

کریستیانو رونالدو

رونالدو که ثروتش 300 میلیون پوند تخمین زده می شود، اضافه کرد که ازدواج با جورجینا رویای مادرش ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو را برآورده می کند. او گفت: شکی نیست که روزی ازدواج خواهیم کرد. این هم آرزوی مادرم. چرا که نه؟ عالی میشه. جورجینا بهترین دوست من است. ما زیاد حرف می زنیم و همدیگر را درک می کنیم. قلب من برای او می تپد و قلب او برای من.


دیدگاهتان را بنویسید