مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی 4 محصول جدید لامبورگینی 2022

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



لامبورگینی سال 2021 را با رکورد فروش به پایان رساند و شاسی بلند اوروس تقریبا 60 درصد را به خود اختصاص داد. مطمئناً لامبورگینی می خواهد موفقیت فروش خود را حفظ کند، بنابراین برنامه های بزرگی برای سال 2022 دارد.

این خودروساز در گزارش فروش خود برای سال 2022، برنامه های این شرکت را برای سال آینده تشریح کرد. این شرکت قصد دارد تا 12 سال آینده چهار محصول جدید را معرفی کند، اما این شرکت مشخص نکرده است که چه چیزی و چه زمانی معرفی خواهد شد.

استفان وینکلمن، مدیرعامل لامبورگینی گفت: در سال 2022، ما تمام تلاش خود را برای تحکیم عملکرد فعلی خود و آماده شدن برای ورود خودروهای هیبریدی آینده از سال 2023 به کار خواهیم بست. این کمی مبهم است.

با وجود این سخنان، نحوه تغییر محصولات لامبورگینی در سال آینده همچنان یک راز باقی مانده است. قرار است تا سال 2024 خط تولید با موتورهای هیبریدی برقی شود که از سال آینده آغاز خواهد شد و اولین ثمره این تلاش را در سال 2022 خواهیم دید.

ما می دانیم که یک مدل تمام الکتریکی پس از سال 2025 وارد بازار خواهد شد، اما ممکن است برای دیدن آن خیلی زود باشد. آونتادور بیش از 10 سال از عمرش می گذرد و هوراکان هم فاصله چندانی با آن ندارد.

ما قبلاً پس از ارائه نهایی (Ultimae) جایگزینی برای لامبورگینی آونتادور دیده بودیم. این جایگزین می تواند یکی از چهار محصول جدیدی باشد که این شرکت در سال جاری معرفی خواهد کرد.

لامبورگینی اوروس نیز در اواسط چرخه خود نیاز به به روز رسانی دارد که می تواند یکی از چهار خودرویی باشد که در 12 ماه آینده معرفی می شود. لامبورگینی سال گذشته با معرفی WTO خط هوراکان را به روز کرد تا این شرکت بتواند این مدل را به حال خود رها کند. فکر می کنیم در ماه های آینده شاهد عرضه محصولات لامبورگینی در سال 2022 باشیم.

بیشتر بخوانید  مزایده عمومی خودروهای فاقد گارانتی شرکت سایپا از فردا + راهنمای ثبت نام و لینک

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *