معرفی ۱۲ تا از نماد های شیطان پرستی



مجله دلگرم | نماد های شیطان پرستی کدامند ؟ اگر کنجکاوانه به اطراف خود نگاهی بیاندازیم، از نگین انگشتر، ‌گردنبند، تصاویر روی دست‌بندها، پیراهن، شلوار، کفش،‌ ادکلن و ساعت گرفته تا برخی ساختمان‌های سر به فلک کشیده و بعضی از میادین شهر به نمادهایی برخورد می‌کنیم که رنگ و بوی فرقه‌های انحرافی و شیطانی را با خود به همراه دارد.


بسیاری از جوانان بدون آن ‌که بدانند در پس این نمادهای وسوسه‌ برانگیز چه محتوا و مضامینی نهفته است، برای خرید آنها اقدام می‌کنند. البته برخی نیز که پیرو فرقه‌های ضاله هستند، تعمدا و از روی آگاهی اقدام به تهیه این اقلام می‌کنند.


در ادامه مقاله 12 تا از نماد های شیطان پرستی را به شما معرفی خواهیم کرد.


نماد های شیطان پرستی


اگر نمادهای شیطان پرستی را مورد بررسی قرار بدهید می توان ارتباط صهیونیسم و شیطانیسم را به خوبی مشاهده کنید. در ادامه این پست می توانید نمادهای را مشاهده کنید که متاسفانه این نمادها بر روی برخی از وسایل مثل لباس ها ،ادکلان ها، دست بندها، کفش نیز وجود دارد و در ایران نیز دیده می شود. بهتر است پیش از استفاده به خوبی از نمادهای حک شده بر روی آن ها اطلاع داشته باشید.


نماد های شیطان پرستی


در صورتی که نوشته Satanism را به معنی شیطان پرستی حذف کنید و همچنین دایره را نیز حذف نمایید، چیزی که باقی می ماند یک ستاره ۵ ضلعی خواهد بود که در اصل همان نماد پنتاگرام یا ستاره صبح است.


نماد دیگری را در ادامه مشاهده می کنید که در واقع همان پنتاگرام می باشد البته با تفاوت اینکه در انواع آن به صورت پنج‌ضلعی وارونه یا دیو و به شکل در میان نمادهای شیطان پرستان وجود داشته اند.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی ارنست رادرفورد


نماد شیطان پرستی ، Satanism


برخی از شیطان گرایان در نقشه ذیل منطقه تحت نفوذشان را توصیف می کنند که همان محدوده جغرافیایی تحت سلطه شان (در ایسلند و اروپا) است.


نماد شیطان پرستی


نماد هرج و مرج


نماد زیر نشان دهنده هرج و مرج است به این معنی که همه ی قوانین ها باید از بین برود و بر این امر تاکید داشته است که هر چیزی که تخریب کننده است را تو انجام بده . این نماد بیشتر توسط گروههای هوی متال استفاده می گردد. (هرج و مرج (Anarchy)).


نماد شیطان پرستی ، نماد هرج و مرج


سر بز (Goat Head)


مسخره کردن مسیح یکی از راه های شیطان پرستان است چون اینگونه می گویند که مسیح مثل بره ای برای گناه های بشر کشته شده است. بز به دلیل سرسختی و اتکا به نوعی نماد شیطان می باشد.


نماد شیطان پرستی ، سر بز


ضد عدالت


در روم باستان تبر رو به بالا نشانه ی از عدالت است و در شیطان پرستی این تبر رو به پایین به عنوان ضد عدالت به شمار می رود که راه پیمودن را در مسیر تاریکی انتخاب نموده است.


لازم است بدانید که فمنیستها از ۲ تبر رو به بالا به معنای مادرسالاری باستانی استفاده کرده است.


نماد شیطان پرستی ، نماد ضد عدالت


نماد Ankh


سمبل شهوت‌ رانی و باروری است. این نمادها به معنی روح شهوت زنان نیز تعبیر می گردند.اگر به نماد فمنیسم دقت کنید متوجه می شوید که یک نماد مستقیم برداشت شده از شیطان بوده است.


نماد های شیطان پرستی ، نماد آخ


چشمی که به همه جا نگاه می کند


این چشم در حال نگاه کردن به همه جا است. در واقع در برخی از نمادهای روشن فکری از نماد چشم نیز استفاده شده است ولی اعتقاد شیطان پرستان این است که چشمی که در بالای هرم وجود داشته است چشم شیطان می باشد که بر روی همه چیز در همه جا نظارت و اشراف داشته است.

بیشتر بخوانید  مهمترین علل ریزش مو در انسان


در موارد دیگری مثل نفرین گری، پیش گویی، جادوگری ، کنترل های مخصوص جادوگری از این نماد نیز استفاده می کنند. لازم است بدانید که بر روی دلار آمریکایی نیز این نماد حک شده است.


نماد شیطان پرستی ، چشم شیطان


نماد چرخ خورشید


نماد صلیب شکسته یا چرخ خورشید به عنوان یک نماد باستانی بوده که در تعدادی از فرهنگهای دینی مثل کتیبه های باقی مانده از مقبره های سلتی و یونانی و همچنین بودایی ها مشاهده گردیده است. بهتر است بدانید سالها بعد این نماد به واسطه هیتلر مورد استفاده قرار گرفت، با وجود اینکه برخی به هدف مسخره کردن مسیحیت این سمبل را به شیطان پرستی وارد کردند.


نماد شیطان پرستی ، نماد چرخ خورشید ، نماد صلیب شکسته


صلیب وارونه


این نماد نیز نشانگر وارونه شدن مسیحیت است و به صورت عمدی برای مسخره کردن مسیحیت مورد استفاده قرار گرفته است. در بسیاری از گردنبندها این نماد استفاده شده است و خواننده های راک آن را به همراه داشته اند.


نماد شیطان پرستی ، نماد صلیب وارونه


۶۶۶


شاید شما هم بارها این عدد را شنیده باشید. این عدد به واسطه گروههای هوی متال به ایران اسلامی وارد شده است و با عنوان شماره تلفن شیطان می باشد ولی در واقع نشانه انسان و جانور در بین شیطان پرستان بوده است.


از سالهای پیش این عدد به وسیله شکلهای مختلف بر روی دیوارهای شهرهای بزرگ کشور دیده شده است.


نماد شیطان پرستی ، نماد 666


نماد جهنم


با وجود اینکه شیطان پرستان به زندگی پس از مرگ یا جهنم اعتقادی نداشته اند ولی در برخی از نمادهای خود از جهنم استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید  چطور بفهمیم چه کسانی پست اینستاگرام ما را ذخیره کرده اند ؟


نماد جهنم


نمادهای مرگ و میر


در تصویرنگاری های شیطان پرستی از این نمادها به صورت گسترده ی استفاده شده است و فلسفه مادی گرایی آن را نشان میدهد و تاکید بر آن دارد که این زندگی را تنها داشته ایم و نیاز است آن را فراموش نکنیم.


چهار شاهزاده ولیعهد جهنم


این ۴ شاهزاد شیطان، لویاتان، بلیال و لوسیفر هستند که در انجیل این شاهزادگان شیطان پرستی توصیف شده است.


شیطان پرستی لوی


این نماد به آنتون لوی موسس کلیسای شیطان منتسب می باشد.


چشم اژدها


اژدها به عنوان یک موضوع جهانی بوده که با فرهنگهای متفاوت بشر حدود پنج هزار سال در ارتباط است. چشمها اژدها نشانه های معروف محافظت می باشد و اینگونه گفته می شود که از هرکسی که طلسمش را به زبان بیاورد محافظت خواهد کرد.


اصطلاح dragon از لغت یونانی derkesthai گرفته شده و در آیین هندو نگاه گرسنه ی اولین موجودی می باشد که روح آتش شین از پرتگاه آب متولد شده است. (به معنای نگاه سریع).


در همین زمینه بخوانید:


همه چیز راجع به شیطان پرستی در ایران + تصاویر


شیطان پرستان ایرانی از نظر لباس و پوشش


فراماسونری: همه ی آنچه که باید در مورد فراماسونری بدانید



چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید