مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی گرانترین سیگار در روزنامه جهان; هر نخ سیگار از 79 دلار تا یک میلیون دلار! / نقاشی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سیگار رایج ترین دخانیات در بین مردم است. باید بدانید که سیگار برای سلامتی بسیار مضر است. سیگار توسط شرکت های مختلف تولید می شود. قیمت سیگار بسته به برند متفاوت است. گران ترین در این مقاله سیگاربرگه ها را بررسی کردیم.

گزینه های زیادی وجود دارد که در دنیای محصولات لوکس جای می گیرد. اینها شامل ابرخودروها، قایق‌های تفریحی، ساعت‌ها و پنت‌هاوس‌ها می‌شود. این در حالی است که برخی از سیگارهای داخل ملحفه محصولی لوکس هستند و برای کشیدن آنها باید مبالغ هنگفتی پرداخت کنید!

شاید از خود بپرسید که چه چیزی سیگارهای ممتاز را خاص می کند؟ این نوع سیگارها با دست پیچیده می شوند و در تولید آنها از بهترین مواد مخصوصا بهترین انواع برگ تنباکو استفاده می شود. در واقع کیفیت تنباکو مهمترین بخش تولید بهترین سیگار برگ است.

سیگارهای کوبایی در این منطقه شهرت جهانی دارند و بهترین نوع تنباکو آنها از منطقه Pinar del R منطقه o تهیه می شود.

در زیر لیستی از گران ترین سیگار برگ در جهان آورده شده است.

Arturo Fuente Opus X – 79 دلار برای هر سیگار

Arturo Fuente Opus Ks.

Arturo Fuente Opus X محصولی از جمهوری دومینیکن است و طعمی غنی و پیچیده دارد. این سیگار در سال 1995 در هفت سایز مختلف به بازار عرضه شد. رایحه این سیگار نت هایی از قهوه اسپرسو دارد.

Fuente Dan Arturo Universario – 163 دلار برای هر سیگار

فوئنته دن آرتورو یونیروساریو

شرکت Fuente در سال 1912 فعالیت خود را در زمینه تولید سیگار آغاز کرد. Fuente Dan Arturo Juniorsario به خاطر طعم شیری، سرو و تند شکلات معروف است.

بیشتر بخوانید  دستور پخت هویج پلو با مرغ و دارچین; غذاهای اصیل اصفهانی + آموزش مرحله به مرحله

این سیگارها از برگ های پیچیده شده Chateau de la Fuente در جمهوری دومینیکن ساخته می شوند.

Arturo Fuente Opus X Altaidi – 30000 دلار در هر جعبه

Arturo Fuente Opus X Altaidi

Arturo Fuente Opus X یکی از پرطرفدارترین محصولات در جهان است و به دلیل تولید محدود گزینه کمیاب است. این سیگار از تنباکوی دومینیکن ساخته شده و طعم خاصی دارد.

Arturo Fuente در سال 2003 این محصول را معرفی کرد و 100 جعبه تولید کرد. در آن سال، این محصول به قیمت 10000 دلار در هر جعبه فروخته می شد، اما امروز قیمت آن به 30000 دلار افزایش یافته است.

کوهیبا بیهایک – 470 دلار برای هر سیگار

بسیار خوب

کوهیبا بیهایک یکی از سیگارهای معروف کوبایی با برگ است. Kohiba یکی از بهترین برندهای سیگار کوبایی در جهان است. کوهیبه بیهایک دارای رایحه قهوه و رایحه ای ملایم و متعادل می باشد.

Bitter Haies Majestic Reserve – 750 دلار در هر سیگار

ذخیره گاه گورکا هایس مجستی

گورکا در روزنامه در دنیای سیگار به رولزرویس معروف است. سیگار گورکا هایس مجستی ذخیره سالانه تولید محدودی دارد و برای خرید آن باید از چند سال قبل خرید کنید.

این سیگار 7.5 اینچی (19 سانتی متری) تنوع بالایی دارد و در لفاف مادورو پیچیده شده است. گورکا هایس مجستیک رزرو با طعم و عطر شکلات محصولی کمیاب و خاص است و سالانه در مجموع 75 جعبه تولید می شود.

اژدهای سیاه تلخ – 1150 دلار در هر سیگار

اژدهای سیاه تلخ

سیگار تلخ اژدهای سیاه برای اولین بار در سال 2006 عرضه شد. تولید محدود منجر به تولید کمیاب شده است. این سیگارها در ظروف شتری و جعبه های چرمی به فروش می رسند.

بیشتر بخوانید  صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

طعم هر سیگار پیچیده است و ترکیبی از چرم، ادویه و نت های کره ای را ارائه می دهد. اژدهای سیاه یکی از کمیاب ترین سیگارهای برگ گورکی است و برای تولید آن از بهترین انواع تنباکو استفاده می شود.

سیگار پادشاه دانمارک – 4500 دلار برای هر سیگار

سیگارهای پادشاه دانمارک

ویژگی خاص این سیگار گران قیمت این است که مشتری می تواند آن را به سلیقه خود با طلا سفارشی کند و نامش بر روی آن حک شود. همچنین امکان سفارش سیگار دانمارکی با سنگ های قیمتی و سایر فلزات گرانبها وجود دارد.

جعبه این سیگار باعث مرطوب ماندن آن می شود و می توان آن را با تاج نقره ای با تذهیب 24 عیار شخصی سازی کرد.

Regis Double Corona – 54000 دلار

Regis Double Corona

در سال 2013، Regis این نسخه ویژه سیگار Double Corona را تولید کرد و آن را به کالوم جونز، یک تاجر، به قیمت 54000 دلار فروخت. چرا این سیگار گران شد؟ رجیس علاوه بر طعم خاص، یک تور خصوصی در کارخانه نیکاراگوئه خود برای کالوم جونز ترتیب داد.

علاوه بر این، کالوم جونز هزار نخ سیگار دریافت کرد که نام آنها روی سیگارها و جعبه ها حک شده بود.

سیگار مایا – 507000 دلار در هر جعبه

سیگار مایا

مایاهای باستانی تنباکو می کشیدند، همانطور که با کشف 800 نخ سیگار در روزنامه های گواتمالا در سال 2012 مشهود است. قدمت این سیگارها به 600 سال قبل می رسد، اما همچنان برای استفاده مناسب بودند.

سیگارهای مایا توسط تیمی از باستان شناسان دانشگاه تامپا کشف شد و ستاره شناسان از اینکه سیگارها هنوز در شرایط خوبی هستند شگفت زده شدند. سیگارها در یک ظرف سفالی مهر و موم شده دفن شدند. در طول حراج، یک مجموعه کامل از سیگارهای مایا به قیمت 507000 فروخته شد.

بیشتر بخوانید  عجیب ترین ماشین عروسی که تا به حال دیده اید!

بیتر رویال کورتیزون – 1.36 میلیون دلار در هر سیگار

کورتیزون رویال گورکا

از نظر قیمت، کورتیزون گورکا رویال در رتبه دوم سایر سیگارهای این لیست قرار دارد و گران ترین سیگار جهان است.

از تنباکوی هیمالیا برای تهیه این سیگارها به صورت ورقه ای استفاده می شود و در ورق طلا پیچیده می شود. یک روبان الماس این مجموعه را کامل می کند.

برای اطمینان از کیفیت تولید تنها افراد منتخب و با تجربه بسته بندی سیگار گورکا رویال کورتیزون را بر عهده دارند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *