مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی کرم مغذی سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آشنایی با کرم مغذی سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال


کرم مغذی سینره مخصوص افراد بالای 40 سال با استفاده از آخرین دستاوردهای بیوتکنولوژی در زمینه سلول های بنیادی گیاهان، گام بلندی را در زمینه محافظت از پوست در مقابل استرس های فیزیکی و بیولوژیکی و همچنین تحریک پوست جهت نوسازی برداشته است.


کرم مغذی سینره، مجموعه کامل و مؤثری از انواع ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان ها می باشد که برای مراقبتی کامل و همه جانبه از پوست مناسب است. از طرف دیگر به علت داشتن منابع غنی از مواد مورد نیاز برای ترمیم و نوسازی پوست سبب تقویت و جوان سازی آن می گردد.


ویژگیهای کرم مغذی سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال


  • بهره گیری از مواد مغذی جهت نوسازی پوست و افزایش مقاومت پوست

  • سرشار از مواد مغذی مورد نیاز جهت نوسازی پوست

  • حاوی عصاره سلول های بنیادی گیاه ادلوایس؛ آنتی اکسیدان قوی و ضد چروک

  • افزایش متابولیسم سلول های پوست و سنتز کلاژن

  • مرطوب کننده عمیق و افزایش دهنده مقاومت پوست در برابر عوامل مخرب محیطی

  • تغذیه کامل پوست و افزایش توانایی بازسازی پوست در طی شب


کرم


مزایای مصرف کرم مغذی سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال




اگر چه بروز علایم پیری اجتناب ناپذیر است ولی بسیاری از زنان میدانندکه باتمرین عادت هایی خاص می توانند روند پیری را به تاخیر بندازند و مدت زمانی طولانی تر پوستشان را جوان نگه دارند . زنان زمانی که به 40 سالگی می رسند یکی از بزرگترین آرزوهایشان این است که پوستشان را صاف نگه دارند. اگر چه بروز علایم پیری اجتناب ناپذیر ایت ولی بسیاری از زنان میدانندکه باتمرین عادت هایی خاص می توانند روند پیری را به تاخیر بندازند و مدت زمانی طولانی تر پوستشان را جوان نگه دارند. خوشبختانه روال زیبایی و مراقبت از پوست را در هر سنی می توانید انجام دهید.


استفاده از کرم و لوسیونهای مخصوص بالای 40 سال یکی از راه های مراقبت از پوست در این سنین است که با صرف هزینه و وقت زیاد همراه است. خانمهای دارای سن 40 سال و یا بالاتر باید بدانند که چون در این سن ساخت کلاژن پوست به حداقل خود خواهد رسید بیشتر باید از کرم هایی که حاوی کلاژن بوده و آبرسانی کافی را به پوست می رسانند استفاده کنند چرا که تحقیقات و مطالعات کلینیکی انجام گرفته بر روی این نوع کرمها از خاصیت ضد پیری آنها خبر داده است . علاوه بر این، این نوع کرمها پوست های شل و افتاده را کشیده، خاصیت الاستیکی و استحکام پوست را بهبود بخشیده و میزان چین و چروک پوست و عمق آنها را نیز کاهش می دهد.


کرم مغذی سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال با در نظر گرفتن نیاز پوست خانم ها در این سنین طراحی و تولید شده است. در این کرم ترکیباتی برای جلوگیری از پیری و مواد مغذی برای حفظ استحکام پوست وجود دارد. در ادامه مقاله با ترکیبات بکار رفته در فرمولاسیون کرم مغذی سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال بیشتر آشنا می شوید.


اسکوالن


کرم مغذی سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال حاوی اسکوالن است. این ماده روغنی از منابع گیاهی تهیه می شود و با رادیکالهای آزاد مبارزه می کند این ماده خصوصیات ضد سرطانی از خود نشان می دهد و در ترکیبات چربی پوست بطور طبیعی موجود می باشد و همچنین این ماده خصوصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی دارد.


گلیسیرین


کرم مغذی سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال حاوی گلیسیرین است که از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد.


جوانه گندم


کرم مغذی سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال حاوی جوانه گندم است . روغن جوانه گندم برای نرمی پوستهای خشک و پیشگیری از پیری پوست موثراست.این ترکیب یک مرطوب کننده طبیعی است ،اسیدهای چرب اشباع موجوددر آن بارادیکالهای آزادی که بافتها را تخریب میکنند و باعث چین و چروک میشوند مبارزه می کنند و اجازه نمی دهند خاصیت ارتجاعی پوست از بین رود.در فرآیند جوانه زدن؛املاح،ویتامینها و پروتئین ها به مقدار زیادی افزایش می یابد.


رز وحشی


کرم مغذی سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال حاوی رز وحشی است. روغن گل رز وحشی برای اولین باردر قرن دهم تقطیر شد.در حال حاضر گرانترین اسانس دنیاست.این ماده از طریق جذب از راه پوست از بوجودآمدن چین و چروک و لکه های پوستی جلوگیری می کند.این ترکیب بعلت داشتن آلکالوییدها فلاونوئیدها اسید لینولییک اسید لینولنیک وترانس رتینوئیک اسید خاصیت ترمیم – کنندگی پوست را افزایش میدهد.از دیگر خواص آن تاثیری است که بر مویرگهای سطحی دارد ،بطوریکه قرمزی و التهاب ناشی از افزایش قطر آنها، را کاهش میدهد.


شی باتر


در ترکیب کرم مغذی سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال شی باتر وجود دارد که عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی به نام VITELLARIA PARADOXA است.روغن شی باتر به علت داشتن سینامیک اسید ،یک مرطوب کننده گیاهی موثر است و بهترین انتخاب برای افرادیست که میخواهند از مواد سفت کننده طبیعی پوست استفاده نمایند.


مرطوب کننده


روش مصرف کرم مغذی سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال


هر شب پس از تمیز نمودن پوست با پاک کننده مناسب، مقدار مناسبی از کرم را روی پوست صورت و گردن بمالید.


توصیه ها در رابطه با کرم مغذی سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال


  • کرم مغذی سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.

  • برای رفع خشکی پوست شب ها از کرم مغذی بالای 40 سال سینره و در طول روز استفاده از کرم مرطوب کننده بالای 40 سینره پیشنهاد میشود.

  • کرم مغذی سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.


separator line


بیشتر بخوانید:


فواید بی نظیر کرم محکم کننده پوست صورت سینره


فواید مصرف کرم ضد آفتاب رنگی +SPF60 سینره


مزایای باورنکردنی کرم ضد چروک سینره


separator line


بیشتر بخوانید  آموزش بستن موی زنانه مدل پاپیونی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *