معرفی کرم ضد لک مخصوص افراد بالای ۴۰ سال سینره



معرفی کرم ضد لک مخصوص افراد بالای ۴۰ سال سینره


کرم ضد لک مخصوص افراد بالای ۴۰ سال سینره مجموعه ای منحصر به فرد از مواد روشن کننده گیاهی است که با مکانیزم های گوناگون عمل نموده و ظاهر لک های پوستی را به سرعت بهبود می بخشند. استفاده از فرم لیپوزومی مواد در این فرآورده، نفوذ و جذب آن به لایه های زیرین پوست را امکان پذیر می سازد و اثر آن را افزایش می دهد.


مواد مؤثره موجود در این کرم علاوه بر مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش تولید ملانین با اثرات آنتی اکسیدانی قوی خود قادرند از اکسیداسیون چربی ها، پروتئین و ایجاد رنگدانه های Lipofuscin در سلولهای پوست جلوگیری کنند. طی استفاده از این محصول برخلاف سایر محصولات مشابه نیازی به استفاده از محصول فقط بر روی لک ها وجود ندارد. زیرا با توجه به مکانیزم های خاص آن در صورت استفاده بر روی تمام پوست صورت یا دست، اثر کم رنگ کردن رنگدانه های پوست به طور اختصاصی بر روی لک ها انجام می گیرد و تفاوت رنگ لکه ها با مناطق کناری به مرور کاهش می یابد.


ویژگیهای کرم ضد لک مخصوص افراد بالای ۴۰ سال سینره


  • کاهش لک های ناشی از افزایش سن و یکدست نمودن سطح پوست

  • کاهش لک های تیره ایجاد شده در اثر افزایش سن

  • کمرنگ نمودن تدریجی لک های ناشی از آفتاب

  • حاوی گاما توکوفرول با خاصیت روشن کنندگی و ضد التهاب

  • مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش سنتز رنگدانه های پوست

  • مناسب جهت از بین بردن لک های دست، صورت، گردن و سینه

  • کاهش اثر مخرب رادیکال های آزاد


کرم ضد لک


مزایای مصرف کرم ضد لک مخصوص افراد بالای ۴۰ سال سینره




عوامل زیادی ممکن است در طول زندگی باعث ایجاد لک روی پوست افراد می شوند به عنوان مثال مانند قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید، بارداری، افزایش سن و… . یکی از راه های مقابله با این مشکل استفاده از کرم های ضد لک و روشن کننده های پوست است.


کرمهای روشن کننده و ضد لک بسیار متنوع هستند وشامل ترکیبات متنوعی می باشند که از مهمترین ترکیبات موثر آن ها می توان آلفاهیدروکسی اسیدها (AHA) ،هیدروکینون ، ویتامین C، ترتینوئین ، اسیدکوجیک ، آربوتین و….. را نام برد .بعضی از کرمهای روشن کننده دیگر از ترکیبات گیاهی در آنها استفاده شده است.


باید توجه داشت که کرم های روشن کننده باعث روشن شدن یک یا دو درجه ای پوست نمی شوند. اما گاهی رنگ‌سازی در قسمت‌هایی از پوست که در معرض نور آفتاب است، مثل پیشانی، گونه و چانه به دلایلی مثل اختلال‌های هورمونی، مصرف قرص‌های ضدبارداری یا برخی آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای اعصاب افزایش می‌یابد. در این شرایط حتی ممکن است پوست در اثر مواجهه کم و کوتاه‌مدت با آفتاب در قسمت‌های برجسته دچار تیرگی موضعی شود و لک بیاورد. برخی داروها و کرم‌های موضعی افزایش رنگ‌سازی را کاهش می‌دهند و باعث برگشت پوست به رنگ طبیعی می‌شوند.


کرم ضد لک مخصوص افراد بالای ۴۰ سال سینره با دارا بودن ترکیبات روشن کننده گیاهی یک کرم مفید برای رفع تیرگی پوست است. در ترکیب کرم ضد لک مخصوص افراد بالای ۴۰ سال سینره گلیسیرین بکار رفته است که یک ترکیب آبرسان و روشن کننده است. گلیسیرین لک های پوستی را کاهش داده و با رطوبت رسانی باعث بهبود قوام پوست می شود. این ماده باعث شادابی و طراوت پوست شده و جلای پوست را افزایش می دهد.


در فرمولاسیون کرم ضد لک مخصوص افراد بالای ۴۰ سال سینره عصاره سویا بکار رفته است که اخیراً بسیار مورد توجه قرار گرفته است. فیتواستروژنها (استروژنهای گیاهی) از گذشته به میزان زیاد استفاده کاهش می یابد.نشان داده شده تجویز خوراکی و موضعی استروژن (هورمون جنسی زنانه) صخامت پوست و کلاژن پوست را افزایش می دهد.بدین ترتیب از چروک پوست کاسته شده و شل شدن و افتادگی پوست بهبود می یابد.علاوه بر اینها سویا اثرات آنتی اکسیدان دارد.


مولکولهای موجود در سویا اکسیداسیون القاء شده توسط اشعه آفتاب را مهار می کنند. بدین ترتیب سویا اثر محافظتی در مقابل آفتاب برای پوست ایجاد می کند.ترکیبات حاوی ایزوفلاون(مولکول مؤثر سویا) در حال حاضر درمحصولات ضد چروک جهت افزایش فعالیت فیبرو بلاستها در سنتز کلاژن و دکورین (دو پروتویین مهم پوست )و بهبود چروک استفاده می شود.


لک پوستی


روش مصرف کرم ضد لک مخصوص افراد بالای ۴۰ سال سینره


هر صبح و شب، مقدار مناسبی از کرم را بر روی پوست صورت، گردن، دست و ناحیه دکلته بمالید. از آنجا که علت اصلی ایجاد این لک ها تابش نور خورشید می باشد جهت حصول نتیجه قطعی استفاده از کرم روشن کننده سینره که دارای ضد آفتاب می باشد همزمان با این محصول الزامی است.


توصیه ها برای مصرف کرم ضد لک مخصوص افراد بالای ۴۰ سال سینره


  • کرم ضد لک مخصوص افراد بالای ۴۰ سال سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.

  • استفاده همزمان از کرم ویتامین C نیز به علت وجود مواد آنتی اکسیدان فراوان در آن و کرم AHA جهت لایه برداری ملایم ، به از بین بردن لک ها سرعت می بخشد.

  • شما می توانید جهت حصول نتیجه بهتر از کرم روشن کننده روز سینره که دارای فاکتور محافظتی 30 است استفاده کنید.

  • کرم ضد لک مخصوص افراد بالای ۴۰ سال سینره را دور از دسترس کودکان و نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.


separator line


بیشتر بخوانید:


بهترین ضد آفتاب های کاربردی کدامند ؟


فواید و روش استفاده از کرم شب


فواید شگفت‌انگیز گرانول ضدلک صورت(فیس صورتی)


مزایای مصرف کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره


separator line


بیشتر بخوانید  از ادکلن های طبیعی چه می دانید

دیدگاهتان را بنویسید