مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی ورق استیل ۴۳۰ و استعلام قیمت ورق استیل ۴۳۰

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

همانطور که می دانید در شرایط فعلی ورق های فولادی کاربردهای زیادی در کاربردهای مختلف پیدا کرده اند. این ورق ها در کلاس های مختلفی تولید می شوند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. ورق استیل 430 یکی از پرکاربردترین انواع ورق استیل می باشد. به این نوع محصول ورق استنلس استیل نیز می گویند. زیرا این صفحات از ریزساختار فریت ساخته شده و در معرض امواج مغناطیسی میدان مغناطیسی قرار می گیرند. در این مقاله قصد داریم به ارائه 430 ورق استیل و بیان برخی از خصوصیات این محصولات بپردازیم و سپس به نحوه استعلام قیمت این نوع ورق فولادی و نحوه خرید بپردازیم.

معرفی ورق فولادی 430

ورق استنلس استیل 430 در واقع نوعی ورق استنلس استیل یا ضد زنگ می باشد و دارای خواص منحصر به فردی می باشد. در تولید این ورق ها از ترکیبات مختلفی استفاده شده است. این ترکیبات شامل کربن، سیلیکون و منگنز یا کروم است. هر یک از این عناصر با درصدهای مختلفی برای تولید این نوع ورق فولادی ترکیب می شوند.

باید در نظر داشته باشید که ورق استیل 430 در دمای اتاق بسیار حساس و شکننده است. از طرفی اگر این نوع برگ ها را در محدوده دمایی 400 تا 600 درجه سانتیگراد قرار دهید بسیار حساس تر و شکننده تر می شوند. معمولاً با انجام عملیات آنیلینگ این نقص توسط ورق های فولادی کلاس 430 برطرف می شود. شما می توانید 430 ورق فولادی را به راحتی پردازش کنید.

بیشتر بخوانید  جدیدترین قیمت شاهین صفر اعلام شد+ جدول

از ورق فولادی 430 می توان در صنعت خودروسازی استفاده کرد و یا از این محصولات در فرآیند ساخت اتاقک های احتراق کوره استفاده کرد. در بسیاری از موارد از این نوع ورق ها یا هودهای واقعی آشپزخانه برای ساخت سینک های ضد زنگ یا سایر لوازم خانگی و آشپزخانه استفاده می کنند.

ساخت واحدها و تجهیزات گرمایشی و گازی از دیگر کاربردهای ورق فولادی 430 می باشد که زهکشی و گوه از دیگر کاربردهای این ورق ها می باشد. همچنین از این ورق ها در تولید تجهیزات پالایش نفت و یا سقف و یا تولید تجهیزات مربوط به سلف سرویس و رستوران ها استفاده می شود. در حال حاضر این نوع ورق فولادی در انواع مات، روکش دار، خش دار، براق و انواع طراحی و تولید می شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

ورق استیل 430 یکی از ورق هایی است که می تواند مقاومت قابل توجهی در برابر خوردگی از خود نشان دهد. بنابراین در برابر عواملی مانند اسید نیتریک یا گازهای گوگرد مقاوم بوده و می تواند استحکام و دوام خود را در برابر اسیدهای آلی و غذایی و .. حفظ کند و از این رو می توانید از این نوع ورق فولادی در محیط های شیمیایی استفاده کنید.

ورق فولادی 430 دارای قابلیت شکل دهی و شکل دهی قابل توجهی بوده و خاصیت کششی آن نیز منحصر به فرد است. بنابراین به راحتی می توانید آن را به شکل ها و فرم های دلخواه تبدیل کرده و در اپلیکیشن های خود از آن استفاده کنید. این نوع ورق فولادی توانایی و جوش پذیری محدودی دارد.

بیشتر بخوانید  اتفاق زشت و عجیب در فینال جام حذفی! / فیلم سینما

در واقع نکته ای که باید در نظر داشت این است که ورق های فولادی کلاس 430 برای تمامی فرآیندها، عملیات و روش های جوشکاری مناسب نیستند.

این ورق های فولادی شکل و قابلیت سخت شدن را ندارند. 16 درصد کروم در فرآیند تولید این محصولات استفاده می شود. بنابراین ورق های فولادی کلاس 430 می توانند مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی نشان دهند. این محصولات در برابر دماهای بالا نیز بسیار مقاوم هستند و در دمای حدود 816 درجه سانتیگراد در برابر اکسیداسیون مقاومت می کنند.

استعلام قیمت ورق استیل 430

یکی از کارهایی که قبل از خرید انواع ورق استیل از جمله ورق استیل 430 باید انجام دهید، استعلام قیمت این محصولات است. هم اکنون با توجه به اینکه عوامل بسیار مهمی باعث تغییر قیمت این محصولات می شود، استعلام قیمت ورق فولادی 430 ضروری است. زیرا از این طریق می توانید آخرین قیمت محصول مورد نظر خود را بدست آورید.

همانطور که می دانید قیمت ورق استیل 430 به چند عامل مهم بستگی دارد. از جمله عوامل موثر بر قیمت این محصولات می توان به قیمت آلیاژ نیکل مورد استفاده در تولید این محصولات اشاره کرد. پس در صورت افزایش یا کاهش قیمت این آلیاژ، مطمئناً روی قیمت ورق فولادی 430 اثرگذار خواهد بود.

جنس ورق فولادی مورد نظر یا دسته آلیاژی آن نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت این محصولات است. ابعاد و ضخامت مد نظر شما نیز باعث تغییر قیمت این ورق ها می شود. در شرایط کنونی تغییرات و نوسانات بازار به ویژه ارز بر قیمت گذاری این محصولات تاثیر می گذارد و قیمت ورق فولادی 430 را افزایش یا کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید  وام فرزندآوری در سال ۱۴۰۳ مشخص شد

خرید ورق استیل 430

برای خرید ورق استیل 430 می توانید با مجموعه و شرکت توان فلز تماس بگیرید. این شرکت انواع ورق های استیل مورد نظر شما شامل 430 ورق استیل را در اشکال مختلف و در انواع کلاف، ورق، ورق پارچه، ورق با سطوح مختلف مات، براق، خش دار و در ابعاد و اندازه طراحی و تولید می کند. ضخامت های مختلف برای مصرف کنندگان و متقاضیان.

قیمت ورق فولادی کلاس 430 در سنگدانه فلزی بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه می باشد. ورق های فولادی این شرکت از کیفیت قابل توجهی برخوردار است. زیرا این گروه دارای سابقه 25 ساله در زمینه واردات، فروش و خدمات برشکاری، خش، پوشش و بسته بندی انواع ورق های فولادی و استنلس استیل می باشد و از این رو در زمینه بازرگانی، بازاریابی و فروش تسلط و تجربه کافی را کسب کرده است. و استانداردها و اصول کنترل کیفی کالا را در نظر می گیرد و ..

لذا در صورت تمایل به خرید انواع ورق فولادی شامل 430 ورق استیل با کیفیت کافی و قیمت مناسب می توانید به سایت مجموعه توان متال به نشانی http://felez.biz می بینید.

مطلب فوق یک گزارش تبلیغاتی می باشد و چمنوز مسئولیتی در قبال این خبر ندارد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *