معرفی معروف ترین شیرینی فروشی های تهران



آنچه دیگران می خوانند:

اگر برای دیدار با اقوام، خواستگاری، دیدار، جشن تولد یا هر مناسبت دیگری به یک شیرینی فروشی در این شهر نیاز دارید، می توانید از بهترین شیرینی فروشی هایی که در زیر معرفی می کنیم دیدن کنید.

پیشنهاد می کنیم در سفر به پایتخت ایران قبل از هر چیز از اپلیکیشن اسنپ روم، وبسایت اسنپ روم استفاده کنید و یا با کارکنان آن تماس بگیرید. رزرو هتل ارزان تهران یا مسافرخانه تهران انجام دادن.

شیرینی فروشی بی بی

این شیرینی فروشی با بیش از 40 سال قدمت یکی از قدیمی ترین قنادی های تهران محسوب می شود که شعبه های متعددی در این شهر دارد. این نانوایی اولین بار در سال 1359 در محله یوسف آباد نبش خیابان مهرام و خیابان 30 تأسیس شد و تا به امروز نیز وجود دارد.

اگر به دنبال کیک گیلاس و شکلاتی، کیک ناپلئونی، کیک توت فرنگی، کیک پنیر، شیرینی خشک و با کیفیت دو رنگ برای مناسبت های خود و همچنین شیرینی های تازه با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه هستید، حتما به شیرینی پزی بی بی مراجعه کنید.

با رزرو هتل ارزان تهران از طریق اسنپروم یا مسافرخانه تهران می توانید در هر زمان برای خرید شیرینی به این نانوایی یا نزدیکترین نانوایی مراجعه کنید. دیدن هزینه پذیرایی در تهران می توانید به سایت اسنپ رام مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  بهره برداری از دو پروژه سلامت محور در شیراز

معروف ترین شیرینی فروشی های تهران را به شما معرفی می کنیم

کافی شاپ لرد

این نانوایی در ابتدای خیابان ویلا و نرسیده به خیابان کریمخان زند واقع شده است. نام این شیرینی فروشی خدا به معنای خدای بزرگ در زبان ارمنی است. بسیاری از تهرانی‌ها این شیرینی‌پزی را با طعم تازه و لذیذش می‌شناسند که عطر شیرین آن از دارچین و طعم مطبوع گردو همه را به وجد می‌آورد.

اگر به شهر تهران سفر می کنید، پس از رزرو هتل ارزان تهران و اطلاع از قیمت مناسب آن از طریق سایت، می توانید به این شیرینی فروشی سر بزنید تا خود را خسته کنید و شیرینی، نان خامه ای و کیک های پر شده با مارمالاد زردآلو و نوشیدنی تهیه کنید. آنها را با یک فنجان قهوه داغ و تلخ.

شیرینی دانمارکی

این شیرینی فروشی دو شعبه در تهران دارد که یکی در خیابان ویلا بالاتر از طالقانی و دیگری در خیابان پاسداران و پایین نیستان چهار قرار دارد.

شاید جالب باشد که بدانید اولین شیرینی دانمارکی تهران در همین قنادی متولد شد و توانست همه گردشگران خیابان ویلا را به گرمی در آغوش بگیرد. از جمله ویژگی های این شیرینی فروشی که محبوبیت آن را دو چندان کرده است، کیفیت بالا و قیمت ارزان شیرینی آن است.

قدم دوم بعد از رزرو مسافرخانه تهران از طریق اسنپ روم این است که به این شیرینی فروشی بروید و دانمارکی های تند آن را امتحان کنید. همانطور که قبلا اشاره کردیم برای مشاهده هزینه پذیرایی در تهران می توانید به سایت اسنپ روم مراجعه کنید.

نتیجه

اگر از آن دسته افرادی هستید که دلتنگ طعم شیرین عقل و هوش هستید، حتما در تهران که هستید به یکی از این شیرینی فروشی ها سر بزنید.

بیشتر بخوانید  احداث مخازن اضطراری در ۵۱۲ محله | آیا تهران مشکل تامین آب دارد؟

معروف ترین شیرینی فروشی های تهران را به شما معرفی می کنیم

وب سایت اسنپ روم و کارکنان آن تلاش می کنند اقامتی با کیفیت و مقرون به صرفه را برای شما عزیزان فراهم کنند. از مزایای اسنپ روم می توان به مواردی مانند پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، رعایت بهداشت و نظافت، کنترل کیفیت مداوم کار، عدم کاهش هزینه انصراف، امکان رزرو با کمترین بودجه، نزدیک بودن محل اقامت به موارد مهم اشاره کرد. نقاط شهر، محل سکونت او به ایستگاه های حمل و نقل عمومی و… اشاره کرد.

اسنپ ​​روم جزء گروه بزرگ اسنپ می باشد و امکان دریافت تخفیف از طریق قسمت کلوب اپلیکیشن فوق العاده اسنپ برای رزرو خانه و اقامتگاه وجود دارد.

* این مطلب یک گزارش تبلیغاتی است و شمانیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید