معرفی مزایای تونیک موی چرب ساینس 





تونیک موی چرب ساینس




تونیک موی چرب ساینس ترکیبی از عصاره های گیاهی مریم گلی، فلفل قرمز، اکیستوم، عشقه، بارهنگ، باردانا و گزنه است که حاوی ویتامین های E ،C ،B2 ،B1 که تعدیل کننده های اسیدی بوده و با پیشگیری از تشکیل بوی معمول بدن در اثر هایپر هیدروزیس، دفاع در مقابل آلودگی های میکروبی را بهبود می بخشد و با خاصیت ضد تعریق، از بین برنده چربی، خوشبو کننده، ضد عفونی کننده، التیام بخش خود باعث پاکسازی عمل چربی از پوست و ساقه مو شده، حجم اولیه، نرمی و لطافت را به ساقه مو بخشیده و با افزایش جریان خون مویرگی باعث تقویت پیاز مو می گردد.




موهای چرب خسته کننده هستند چون ظاهری کثیف و بد فرم به خود می گیرند. مهم نیست چند مرتبه موهای خود را می شویید مدتی پس از شستشو باز هم می بینید که چرب هستند. موهای چرب و روغنی در نتیجه ترشح بیش از حد سبوم از غدد سباسه در روی کف سر به وجود می آیند. با اینکه مقداری از این ترشح برای موها خوب است ولی مقدار زیادش می تواند منجر به چرب و روغنی شدن ظاهر موها شود.


دلایل دیگری نیز وجود دارد که چرا اینقدر زود موها چرب می شوند. برخی از این موارد عبارتند از استرس، عدم تعادل هورمونی، خوردن مقدار زیادی غذای چرب، استعداد ژنتیکی، آلودگی و برخی محصولات مراقبت از مو که حاوی مواد حساسیت زا هستند.




موارد مصرف تونیک موی چرب ساینس


  • ضد ریزش

  • محرک رشد مجدد مو

  • تنظیم کننده چربی

  • کمک به رویش مجدد تارهای مو

  • مؤثر در انواع ریزش مو


تونیک ساینس


شرح مزایای مصرف تونیک موی چرب ساینس




سبوره روغنی یکی از علت های اصلی آلوپسی سبورئیک در نظر گرفته می شود که در نتیجه ترشح بیش از حد غدد چربی ایجاد می گردد. سبوم ترشح شده که حالت مایع دارد به صورت لایه نازک چرب روی پوست سر و مو می نشیند این نوع سبوره به دلیل وضعیت مایع سبوم مستقیما مو را چرب و سنگین نموده و باعث جذب گرد و غبار و عوامل میکروبی می شود. تونیک موی چرب ساینس تشکیل شده به طور موثری سبوم و نا خالصی های روی پوست سر را پاک نموده، حجم و نرمی را به مو باز می گرداند.




هرکسی در طول روز چند تار مو را از دست می دهد و در عوض چند تار مو بر روی سرش رشد می کند این سیکل طبیعی مو به حساب می آید و هیچ نگرانی را ایجاد نمی کند تا زمانی که این ریزش ها بیشتر شوند و حد و اندازه حجم موها کم شوند.


رزماری


باعث افزایش گردش خون سطحی و کمک به تغذیه بهتر ریشه مو می شود. دارای آنتی اکسیدان های طبیعی و قویتر از ویتامین E است. آرامش دهنده پوست سر است.


گزنه


خواص داروئی گیاه گزنه برای کنترل ریزش و همچنین رویش مو به این ترتیب است که گزنه مو را تقویت کرده و از ریزش موی سر جلوگیری می‌کند ، حتی در بعضی از موارد موی سر دوباره می‌روید .


مریم گلی


فعالیت غدد چربی را کنترل می کند، سبب افزایش گردش خون سطحی و تغذیه مؤثر فولیکول مو می شود، ضد شوره و کنترل کننده عوامل میکروبی سطح پوست می باشد.


ویتامین E


از آنجا که ویتامین E می تواند سبب بهبود رشد و توسعه مویرگ ها و عروق خونی گردد می تواند به رشد موها کمک نماید و در بسیاری از افراد سبب افزایش جریان خون به ریشه موهای سر می گردد و رشد موها را در بسیاری از افراد تسریع می نماید.




علاوه بر این نشان داده شده است که مصرف مقادیر بیشتر ویتامین E در رژیم غذایی می تواند از موخوره و چند شاخه شدن انتهای موها پیشگیری نماید و به بهبود تخریب موها به علت استفاده بیش از حد از سشوآر و… کمک می نماید.




ویتامین B




در درمان ریزش مو، هنگامی که ویتامین های B با روی جفت می شوند نتایج چشمگیری به همراه دارند. روی و ویتامین های B می توانند تولید دی ‌هیدرو تستوتسترون (DHT) را مهار کنند. دی ‌هیدرو تستوتسترون از تستوسترون سنتز می شود و به عنوان علت اصلی ریزش مو وابسته به آندروژن در نظر گرفته می شود. دی ‌هیدرو تستوتسترون کاهش سریع سلول های فولیکول مو هم از نظر تعداد و هم فعالیت را موجب می شود. از این رو، مکمل فوری ویتامین های B برای معکوس کردن روند ریزش مو ناشی از آن نیاز است.




ویتامین C




ویتامین C یکی از موثرترین مواد غذایی است که به رشد و تقویت موها کمک می کند. کم خونی فقر آهن یکی از علت های اصلی ریزش موهاست که برای رفع آن، مصرف مواد غذایی غنی از آهن توصیه می شود. ویتامین C نیز موجب افزایش جذب آهن شده و از آن طریق بر ریزش مو اثر می گذارد. در نتیجه توصیه می شود به طور روزانه از میوه ها و سبزی ها در وعده های غذایی خود استفاده کنید. کمبود ویتامین C موجب کدری و نازک شدن مو می شود و درخشندگی مو را کم می کند.


روش مصرف تونیک موی چرب ساینس




هفته ای 2 تا 3 بار به میزان لازم لوسیون را روی پوست سر تمیز ریخته، ماساژ داده حداقل تا 24 ساعت موها رو نشویید. دستورالعمل های فوق را تا زمانی که چربی کنترل شود 2 تا 3 بار در هفته به مدت ? ماه تکرار کنید.


divider


بیشتر بخوانید:


فواید باورنکردنی تونیک مو دکتر خوش رج


با مزایای مصرف تونیک موی اورین بیوتیک آشنا شوید


فواید باورنکردنی تونیک مو پلانتور ۲۱


divider


گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم


بیشتر بخوانید  آلبومی از مدل میکاپ چشم جدید مخصوص بهار 97 + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید