معرفی لوسیون گیاهی برطرف کننده چربی اضافی مو سینره





آشنایی با لوسیون گیاهی برطرف کننده چربی اضافی مو سینره (آنتی گریس)




لوسیون گیاهی برطرف کننده چربی اضافی موی سینره با بهره گیری از عصاره های گیاهی که اثراتشان در این مورد به اثبات رسیده است، از فعالیت بیش از حد غدد چربی در پوست سر کاسته و همچنین میزان جریان خون را در مویرگهای اطراف مو افزایش می دهد و بدین ترتیب چربی مو را متعادل کرده و باعث تغذیه پیاز مو و تقویت آن می گردد. خواص ضد عفونی کنندگی قوی آن باعث کنترل باکتریهای پوست سر گشته و با تنظیم عملکرد غدد چربی مو، میزان چربی را بر روی پوست سر متعادل می نماید.


ویژگیهای لوسیون گیاهی برطرف کننده چربی اضافی موی سینره


  • بهبود گردش خون اطراف ریشه مو و کاهش ترشح چربی پوست سر به وسیله ترکیبات گیاهی ضد قارچ

  • تنظیم میزان ترشح چربی مو

  • بهبود گردش خون در سطح پوست

  • ضد عفونی نمودن سطح پوست سر

  • حاوی ترکیبات گیاهی ضد قارچ و ضد التهاب


موی چرب


مزایای مصرف لوسیون گیاهی برطرف کننده چربی اضافی موی سینره


موهای چرب خسته کننده هستند چون ظاهری کثیف و بد فرم به خود می گیرند. مهم نیست چند مرتبه موهای خود را می شویید مدتی پس از شستشو باز هم می بینید که چرب هستند. موهای چرب و روغنی در نتیجه ترشح بیش از حد سبوم از غدد سباسه در روی کف سر به وجود می آیند. با اینکه مقداری از این ترشح برای موها خوب است ولی مقدار زیادش می تواند منجر به چرب و روغنی شدن ظاهر موها شود.


دلایل دیگری نیز وجود دارد که چرا اینقدر زود موها چرب می شوند. برخی از این موارد عبارتند از استرس، عدم تعادل هورمونی، خوردن مقدار زیادی غذای چرب، استعداد ژنتیکی، آلودگی و برخی محصولات مراقبت از مو که حاوی مواد حساسیت زا هستند.


لوسیون گیاهی برطرف کننده چربی اضافی مو سینره یکی از محصولات خوب شرکت سینره برای رفع چربی اضافی موهاست. این لوسیون با استفاده از عصاره گیاهان دارویی که هیچ عوارضی برای موها ندارند به راحتی چربی اضافه موها را از بین می برد. خواص ترکیبات بکار رفته در لوسیون گیاهی برطرف کننده چربی اضافی مو سینره در ادامه ذکر شده است.


عصاره آویشن


لوسیون گیاهی برطرف کننده چربی اضافی مو سینره حاوی عصاره آویشن است که این گیاه باعث افزایش گردش خون در مویرگهای ناحیه مورد استفاده می گردد. این گیاه خواص ضدعفونی کنندگی بسیار قوی دارد. همچنین عصاره آن به صورت لوسیون در محل کوبیدگی و دررفتگی و آماس و تورم اثرات درمانی بسیار مفیدی دارد.


ترکیب تیمول موجود در این عصاره ضد عفونی کننده قوی بوده و اثر میکروب کشی آن برفنل ترجیح دارد. همچنین این عصاره یک ضد قارچ بسیار موثر می باشد. این عصاره در اثر سایش باعث قرمزی پوست می گردد که به دلیل افزایش گردش خون موضعی می باشد. و همچنین یک ترکیب بو بر است. همچنین پلی متوکسی فلاونهای موجود در آویشن باعث ایجاد خواص آنتی اکسیدانی در آن می گردد.


رزماری


لوسیون گیاهی برطرف کننده چربی اضافی مو سینره حاوی رزماری است که نام قدیمی لاتین آن شبنم دریاست و در فارسی به آن اکلیل کوهی میگویند.پرورش دهندگان عمده این گیاه را در دنیا :کشورهای شمال آفریقا خصوصا مراکش ، تونس وکشورهای جنوب اروپا :اسپانیا ،فرانسه ایتالیا ،یوگوسلاوی و آمریکا تشکیل میدهند.مصرف آن هم بصورت خوراکی در صنایع غذایی و دارویی وهم بصورت موضعی در فرآورده های آرایشی- بهداشتی است.


این گیاه بیش از صدها سال است که در مراقبت از پوست و مو استفاده می شود و به داشتن اثرات فوق العاده در ایجاد جوانی مشهور است.همچنین بعلت آثار ضد میکروبی و ضد التهاب و آنتی اکسیدانی خود در تامین سلامت موها و جلوگیری از ریزش آنها تاثیر بسزایی دارد.در هیرتونیکهای تخصصی بانوان و آقایان لوسیون ضد چربی مو لوسیون ضد – شوره مو تونر پاک کننده پوست سینره از این گیاه استفاده شده است.


مریم گلی


لوسیون گیاهی برطرف کننده چربی اضافی مو سینره مریم گلی وجود دارد که گیاهی با قدمت بسیار طولانی است .از حدود هزار سال پیش از خواص دارویی آن استفاده میشده است.ابوعلی سینا در کتابهای خود به این گیاه اشاره و تاکید بر مصرف آن کرده است.استفاده از این گیاه باعث فعال شدن گردش خون و پوست میشود.همچنین خاصیت ضد باکتری و ضد عفونی کننده دارد و میتوان روی ترشح سبوم بسیار مؤثر باشد.در لوسیون ضد شوره لوسیون ضد چربی مو دئو درانتهای سینره از این گیاه استفاده شده است.


گزنه


لوسیون گیاهی برطرف کننده چربی اضافی مو سینره حاوی عصاره گزنه است. گیاه گزنه بومی مناطق استوایی و معتدل از جمله برزیل،آمریکای جنوبی و شمال اروپاو بصورت خودروست.برگهای این گیاه دارای خاصیت درمانیست.جالینوس حکیم در قرن دوم میلادی از این گیاه در درمانهای خود استفاده میکرده .گزنه دارای تانن،لسیتین،نیترات پتاسیم و کلسیم،ویتامین می باشد و در تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن و حتی براق شدن موها موثراست. برای ضد عفونی کردن پوست و ازبین رفتن شوره پوست سر نیز از این گیاه استفاده می شود.


چربی مو


روش مصرف لوسیون گیاهی برطرف کننده چربی اضافی موی سینره


ابتدا موهای خود را با شامپو گریپ فروت و چای سبز سینره شستشو دهید. پس از شستن مو، زمانی که موها رطوبت مختصری دارند 10-15 قطره از لوسیون گیاهی بر طرف کننده چربی اضافی موی سینره را بر روی کف سر بریزید. با قسمت نرم نوک انگشتان، پوست سر خود را چند دقیقه ماساژ دهید. این عمل را 4 بار در هفته به صورت یک روز در میان انجام دهید. پس از استفاده مو ها را نشویید.


توصیه در رابطه با مصرف لوسیون گیاهی برطرف کننده چربی اضافی موی سینره


  • لوسیون گیاهی برطرف کننده چربی اضافی موی سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.

  • شما میتوانید از شامپو موهای چرب و نرم کننده عمیق در حمام و بعد از حمام برای ساقه مو از کرم ترمیم کننده سینره استفاده کنید.

  • برای کنترل چربی موی سر به شما پیشنهاد می کنیم که از شامپو مورینگا و گریپ فروت مخصوص موهای چرب سینره استفاده کنید.

  • لوسیون گیاهی برطرف کننده چربی اضافی موی سینره را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.


separator line




بیشتر بخوانید:


علت چرب شدن مو چیست + روش از بین بردن چربی مو


تونیک ضد چربی مو سینره و فواید مصرف آن


۱۳ راهکار خانگی برای ضخیم و پرپشت شدن موها


separator line


بیشتر بخوانید  مدل های مختلف از مدل کفش اسپرت پسرانه 2018 + تصویر

دیدگاهتان را بنویسید