معرفی فرد جدید به جای فاطمی امین



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سخنگوی کمیسیون صنعت و معدن مجلس گفت: تکلیف وزیر صمت تا دو ماه آینده مشخص می شود.

آقای روح الله جانی عباسپور گفت: علت اینکه رئیس مجلس اعلام کرد تا دو ماه آینده استیضاح وزیر صمت مشخص می شود این است که در این مدت به دولت فرصت داده شود تا وزارت بازرگانی را جدا کند. وزارت صمت این دو وزارتخانه.

به گفته عضوکمیسیون صنعت و معدن مجلس، ماندن آقای فاطمی امین در سمت وزیر صمت به رای نمایندگان و لایحه جدایی وزارت بازرگانی و صمت بستگی دارد. اجرا شود.

آقای عباسپور به عنوان دلایل احضار این وزیر از دولت سیزدهم، رهبری ضعیف وزیر صمت در بحث خودرو، مشکلات پیش آمده در معدن و ضعف در تعیین قیمت برخی کالاهای اساسی را برشمرد.

40 نماینده مجلس با امضای نامه ای خواستار احضار فاطمی امین وزیر صمت شدند. طرح فراخوان او در آذرماه سال گذشته با تمرکز بر مشکل تولید خودرو امضا شد.

آقای صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون مدنی و یکی از امضاء کنندگان استیضاح وزیر صمت گفت که با تصمیم دولت و رئیس جمهور برای ارائه لایحه تفکیک وزارت صمت و تشکیل دو وزارتخانه جدید وزارتخانه ها، رئیس جمهور باید دو وزیر را به مجلس معرفی کند.

وی گفت: رئیس جمهور می تواند آقای فاطمی امین را مجددا به عنوان وزیر معرفی کند که باید دوباره به مجلس اعتماد کند. البته پیشنهاد ما معرفی فرد جدید است.

بیشتر بخوانید  ادامه گرانی محصولات ایران خودرو و سایپا/ پیش‌بینی مهم از قیمت خودرو تا شب عید+ جدول

دیدگاهتان را بنویسید