مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی شرکت کارمانیا طب برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

با پیشرفت تکنولوژی لیزر در پزشکی، اکنون شاهد روند رو به رشد استفاده از لیزر در صنعت زیبایی هستیم. همانطور که می دانید صنعت زیبایی، پوست و مو یکی از پردرآمدترین فعالیت های تجاری در جهان امروز است. با وجود شبکه های اجتماعی و رسانه های امروزی، زیبایی پوست و مو اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

سالانه میلیاردها دلار صرف جراحی زیبایی، ترمیم پوست و مو با استفاده از دستگاه لیزر می شود، کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست، ایران یکی از کشورهایی است که مردم به ظاهر و پول کلان خود توجه ویژه ای دارند. سالانه در صنعت زیبایی در حال انجام است.

تخصص زیبایی یکی از تخصص هایی است که مورد توجه پزشکان عمومی قرار می گیرد و یکی از پردرآمدترین تخصص های پزشکی محسوب می شود و شما نیز جذب فعالیت در زمینه زیبایی می شوید.

دستگاه لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدارترین دستگاه های لیزر در صنعت زیبایی است که به زودی جایگزین روش های سنتی در رفع موهای زائد و زیبایی پوست شد. دستگاه های لیزر موهای زائد و روش های لیزر موهای زائد اکنون جایگزین اپیلاسیون و موچین شده اند.

هر ساله دستگاه های لیزر موهای زائد جدیدی توسط شرکت های مختلف تولید و به فروش می رسد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که هر کدام مختص انواع پوست و ژنتیک هستند.

در این مقاله یکی از بهترین دستگاه های لیزر مو را امتحان می کنیم. دستگاه لیزر تیتانیوم شما را معرفی می کند و نحوه کسب درآمد از آن را به شما معرفی می کند.

دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد یک روش غیر تهاجمی برای کاهش یا از بین بردن موهای زائد بدن است. از سال 2016، لیزر موهای زائد یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی کم تهاجمی در ایالات متحده بوده است. این می تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که موهای زائد بدن دارند و به دنبال راهی برای کاهش یا حذف موثر موهای قسمت های بزرگ و کوچک بدن هستند.

بیشتر بخوانید  ورزشکار الجزایری: خوشحالم که رژیم صهیونیستی را عصبانی کردم - آژانس مهر اخبار ایران و جهان

لیزر موهای زائد از نور برای تمرکز روی فولیکول‌های مو استفاده می‌کند که سوراخ‌های کوچکی در پوست هستند که مو از آن رشد می‌کند. فولیکول مو لیزر را جذب می کند که به رنگدانه ملانین مو جذب می شود و بلافاصله مو را از بین می برد.

حقایقی در مورد لیزر موهای زائد که هیچ جا به شما نمی گوید.

رنگدانه موجود در مو توسط لیزر جذب می شود، بنابراین موهای تیره تر لیزر را جذب می کنند، به همین دلیل افرادی که موهای تیره و پوست روشن دارند، کاندیدای ایده آل برای لیزر موهای زائد هستند.

بیمارانی که پوست تیره دارند معمولاً نیاز به درمان با نوع خاصی از لیزر دارند که موهای روی پوست آنها را شناسایی می کند.

افرادی که موهای بلوند دارند کمتر نتایج جدی را تجربه می کنند زیرا لیزر به خوبی روی موهای بدون رنگدانه متمرکز نمی شود. لیزر موهای زائد برای موهای بلوند، خاکستری یا سفید موثر نیست.

اینها حقایقی است که شما باید در مورد لیزر مو بدانید که هر کلینیکی برای سود مالی به مشتریان خود نمی گوید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در دستگاه های لیزری جدید سعی در رفع این مشکلات کرده ایم. با معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم همراه باشید کارمانیا طب

Capture.JPG str

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم و درآمدزایی آن

دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه رفع موهای زائد ساخت آلما می باشد. دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از محبوب ترین و محبوب ترین دستگاه های لیزر در جهان است.

دلایل زیادی برای محبوبیت دستگاه لیزر تیتانیوم وجود دارد که سعی می کنیم تنها چند مورد را لیست کنیم.

  1. پشتیبانی از سه طول موج الکساندریت، دیود و آندیاگ دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از دستگاه هایی است که سه طول موج مختلف بر روی پوست بدن ساطع می کند که باعث می شود طیف های مختلف رنگ پوست را پشتیبانی کرده و حداکثر کاهش مو را در تیپ های مختلف بدن احساس کند. این مورد در سایر دستگاه های لیزر و سایر دستگاه هایی که به صورت تک موج یا دو موج کار می کنند دیده نمی شود.
  2. سیستم خنک کننده قوی پوست وجود سیستم خنک کننده یا دستگاه لیزر تیتانیومی کمترین آسیب را به پوست وارد می کند و بیمار کمترین درد را در حین لیزر احساس می کند.
  3. دستگاه لیزر تیتانیوم با قیمت مناسب دستگاه لیزر تیتانیوم توسط شرکت بازرگانی کارمانیا طب وارد ایران می شود و یکی از گران ترین و با کیفیت ترین دستگاه های موجود در بازار می باشد. کارمانیا طب دستگاه لیزر تیتانیومی را با کمترین حاشیه سود روانه بازار می کند که بهترین بازگشت سرمایه و بهترین قیمت را برای بیماران به صاحبان کلینیک های زیبایی می دهد.

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از پردرآمدترین دستگاه های زیبایی در ایران جهت اطلاع از نحوه خرید و کسب درآمد از سایت شرکت کارمانی تاب می بینید.

ما نمایندگی شرکت کارمانیا طب برای خرید دستگاه های پزشکی و آرایشی جهت راه اندازی کلینیک

کارمانیا طب یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه تجهیزات پزشکی و آرایشی است که از سال 1399 فعالیت خود را در زمینه های مختلف تجهیزات پزشکی و آرایشی آغاز کرد.

این شرکت در نظر دارد همواره تجهیزات را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار پزشکان و صاحبان کلینیک قرار دهد. این شرکت از سال 1400 در زمینه تجهیز سالن ها و کلینیک های زیبایی فعالیت می کند. از جمله فعالیت های شاخص کارمانیا طب می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. فروشنده دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از مهمترین دستگاه ها در زمینه زیبایی دستگاه لیزر مو می باشد که شرکت کارمانیتاب نماینده فروش دستگاه لیزر تیتانیوم در ایران می باشد. کارمانیا طب همواره جدیدترین و با کیفیت ترین دستگاه های لیزر موی سر را وارد ایران می کند.
  2. فروش اقساطی لوازم آرایشی و بهداشتی کارمانیا طب کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی را بدون سود و ضمانت به صورت اقساطی به صاحبان کلینیک و پزشکان می فروشد.
  3. گستردگی محصولات – کارمانیا طب کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی را از سراسر دنیا با هر برندی با هر کیفیتی به سفارش شما با بهترین قیمت وارد می کند.
  4. تضمین بهترین قیمت در ایران کارمانی تاب با حذف واسطه ها و واردات مستقیم بهترین قیمت را در ایران عرضه کرد.
  5. گارانتی سازنده را بدهید کارمانیا طب گارانتی تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت کامل و کامل در ایران عرضه می کند.
  6. ارائه ضمانت اصالت کالا کارمانیا طب با ذکر در قرارداد متعهد می شود تمامی محصولاتی که به شما فروخته می شود اورجینال باشد.
  7. قرارداد ارسال کنید کارمانیا طب قرارداد رسمی با دستگاه ارائه می دهد و کلیه تعهدات خود را در آن ذکر می کند.

در نتیجه شرکت کارمانیا طب یکی از بهترین شرکت ها در زمینه خرید و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است که بهترین خدمات را در ایران دارد.


بیشتر بخوانید  خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان خبرگزاری بیشتر
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *