معرفی شامپو حجم دهنده موی سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت



فواید مصرف شامپو حجم دهنده موی سینره




شامپو حجم دهنده موی سینره مخصوص موهای ظریف و بی حالت با بکارگیری مواد طبیعی و پلیمرهای سیلیکونی به افرادی که دارای موهای نازک و لخت می باشند کمک می کند تا موهایی حالت پذیرتر و حجیم تر داشته باشند و حالت موها به مدت طولانی تری حفظ شود. وجود مواد ضد الکتریسیته و مرطوب کننده در این شامپو باعث کاهش حالت پرواز (Flyaway) مو می شود و موها را قابل کنترل می کند. وجود مواد مؤثره در این شامپو به ریشه مو انرژی می بخشد و باعث می شود تا موهای ضعیف و نازک به مرور محکم تر و قطورتر گردند.


ویژگیهای شامپو حجم دهنده موی سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت


  • مناسب برای موهای ظریف و بی حالت جهت افزایش حجم، حالت پذیری و درخشندگی موها

  • دارای عصاره جوجوبا جهت حجم دهندگی مناسب مو

  • غنی شده با پرو ویتامین B5 جهت حفظ رطوبت و افزایش مقاومت مو

  • حاوی ویتامین E با اثر حفاظتی در برابر عوامل مخرب محیطی

  • افزایش درخشندگی، حالت پذیری، حجم و شادابی مو


شامپو کردن موها


مزایای مصرف شامپو حجم دهنده موی سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت


یکی از مهم‌ترین دلایل موهای کم پشت و نازک عوامل ارثی و ژنتیکی است که به شکل اختلال در هورمون‌های جنسی بروز می‌کند و به مرور باعث ریزش مو و نازک و شکنندگی آن می‌شود اما علاوه بر عامل وراثت، انواع حساسیت‌ها، آلودگی‌های آب و هوا، نوع تغذیه، نحوه آرایش و مراقبت و میزان استفاده ما از محصولات مختلف شیمیایی هم تاثیر فراوانی روی روند کم پشت و نازک شدن موها دارد ولی فقط این عوامل نیستند که باعث موهای کم پشت و نازک می‌شود چون گاهی وجود یک بیماری خاص هم باعث این ریزش می‌شود.


ریچارد ماناح آرایشگر بین المللی به کسانی که موهای کم پشت و نازک دارند توصیه می کند به شامپوی خود اهمیت ویژه ای بدهند چون موها وقتی چرب می شوند نازک تر از همیشه نشان می دهند. او همچنین توصیه می کند از شامپوهای حجم دهنده استفاده کنید تا موها ظاهری ضخیم تر پیدا کنند. استفاده از شامپوی خشک برای جذب چربی ها و حجم دادن به ریشه مو نیز بسیار کمک کننده است.


به دنبال ترکیباتی مانند پانتنول (ویتامین ب ۵) و پروتئین جو دوسر باشید که سبب ضخیم شدن رشته‌ی موهایتان می‌شوند. استفاده از نرم‌کننده را متوقف نکنید، حتی اگر اغلب موهای شما را شل می‌کند. به جای آن قبل از شامپو زدن از نرم‌کننده استفاده کرده (موها کمتر چرب و روغنی می‌شود) و یا در انتها از ترکیب با فرمول سبک تر استفاده نمایید.


هیچ وقت برای افزایش حجم موهای کم پشت از تافت‌ و اسپری‌های چسبنده استفاده نکنید. در عوض آنها را با شامپوهای حجم‌دهنده‌ و فرموله شده بر پایه نشاسته بشویید. این شامپو‌ها چربی اضافی مو را گرفته و مو‌ها را از قسمت ریشه بالاتر از حد معمول نگه می‌دارند. محصولاتی سنگین و سیلیکون‌دار مانند تافت‌ها، فقط مو‌ها را به هم چسبانده و آنها را کم پشت و نازک‌تر نشان می‌دهند.


ویتامین E


شامپو حجم دهنده موی سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت حاوی ویتامین E است. این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود . این ویتامین از راه کانالهای پیلوسباسه به داخل فولیکول مو نفوذ کرده و باعث تقویت مو می شود.


همچنین وجود آن بر روی مو باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود. زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی مو را داشته و باعث رطوبت رسانی به مو نیز می شود.


دکسپانتنول


شامپو حجم دهنده موی سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت حاوی دکسپانتنول است. این ماده یکی از ویتامین های گروه B می باشد که براحتی به داخل پوست و فولیکول مو و ناخن نفوذ می کند. این ماده در بدن به پانتوتنیک اسید تبدیل شده و در سنتز کوانزیم A به کار می رود. دکسپانتنول سریعاً از پوست جذب شده و به لایه های عمقی پوست می رسد.


دکسپانتنول قدرت پیوند با آب را داشته و آب را درون پوست نگه می دارد. این ماده نوسازی سلولها را افزایش داده و ترمیم پوست در اثر سوختگی ، اگزما و غیره را سرعت می بخشد. دکسپانتنول خارش و التهاب پوست را کاهش داده و باعث لطافت و نرمی پوست می گردد.


روغن جوجوبا


شامپو حجم دهنده موی سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت حاوی روغن جوجوباست. در میان رو غنهای گیاهی ، روغن جوجوبا بیشترین شباهت را به سبوم )چربی طبیعی (دارد.این روغن خاصیت نرم کنندگی بسیار خوبی داشته بدون اینکه بر روی پوست حالت چرب ایجاد کند.همچنین باعث افزایش الاستیسیته پوست می شود.


فیتو استرو لهای موجود در آن متابولسیم سلولهای پوست را افزایش داده و اثرات ضد التهابی دارد.فرولیک اسید موجود در آن متابولیسم سلولهای پوست را افزایش داده و اثرات ضد التهابی دارد.فرولیک اسید موجود در آن از ایجاد صدمات ناشی آفتاب در پوست جلوگیری می کند.بدلیل داشتن توکوفرولهای طبیعی اثرات ترمیم کنندگی و ضد چروک را نیز را داراست.


پلی کواترنیوم 10


در فرمولاسیون شامپو حجم دهنده موی سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت پلی کواترنیوم 10 وجود دارد. این ماده پلی مری کاتیونی به صورت کمپلکس می باشد که از ئیدروکسی اتیل سلولز مشتق می گردد. این ترکیب حالت دهنده بسیار خوبی می باشد. خاصیت چسبندگی به مو دارد و یک فیلم پوششی محافظ بر روی مو تشکیل می دهد.


همچنین باعث رطوبت رسانی به مو گشته و سبب شانه خوری بهتر مو در حالت خیس و خشک می گردد. از شکنندگی مو جلوگیری نموده و براقی و شفافیت مو را افزایش داده و باعث حالت ابریشمی مو می گردد. در مورد موهای مجعد و خشک، باعث حالت پذیری بهتر آنها می گردد و از ایجاد الکتریسیته ساکن و پرواز موها جلوگیری می نماید.


لازم به ذکر است که یکی از علل نازکی و سستی تارهای مو تضعیف ریشه مو و نرسیدن کافی مواد مغذی مورد نیاز رشد مو و در نتیجه تار موهای ضعیف میباشد. تونیک تقویتی موی سینره به لحاظ ترکیبات خود با تقویت فولیکول های مو موجب رشد و بهبود الاستیسیته و استحکام مو خواهد شد.اما در صورتی که هدف شما حجیم تر شدن و پر پشت شدن ظاهری موهایتان باشد برای این منظور میتوانید از شامپو حجم دهنده سینره استفاده کنید.


حالت دادن به موها


روش مصرف شامپو حجم دهنده موی سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت


موها را خیس نمایید و مقداری از شامپوی را به مدت 3 تا 5 دقیقه بر روی موها ماساژ دهید. سپس آبکشی نمایید.


توصیه ها در رابطه با شامپو حجم دهنده موی سینره


  1. شامپو حجم دهنده موی سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.

  2. در کنار این محصول می توانید تونیک تقویتی موی سینره را برای تغذیه موهای بی جان خود مورد استفاده قرار دهید.

  3. شامپو حجم دهنده موی سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.


separator line


بیشتر بخوانید:


مزوتراپی راهی برای پر پشت شدن موها و افزایش حجم مو های شما


با روش های طبیعی حجم موهایتان را افزایش دهید


پرپشت کردن مو سر با این روش های موثر


عادت هایی که موها را کم پشت میکند!


separator line


بیشتر بخوانید  9 ترفند آرایش و زیبایی، برای خانم‌ها!

دیدگاهتان را بنویسید