معرفی سریال های ماه رمضان



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در رمضان 1401 همچون سالهای گذشته سریال های مختلفی را از شبکه های مختلف پخش خواهد کرد! همچنین بد نیست بدانید که آغاز ماه مبارک رمضان سال 1401 برابر با یکشنبه 24 فروردین سال 1401 خورشیدی یا 12 فروردین 1391 خورشیدی است و شبکه های مختلف سیما بلافاصله پس از پایان سریال نوروزی سریال های رمضانی را پخش خواهند کرد. …رد…

سوره خوشنام; سریال یک سیما در ماه رمضان سال 1401 هجری قمری

سریال معروف تلویزیونی به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی احمد زالی انتخاب اصلی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای پخش در ماه رمضان سال 1401 هجری قمری است! البته لازم به ذکر است که عنوان سریال سوره خانم پیش از این در قالب درام اجتماعی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه کنندگی محمد کامبیز دارابی و نویسندگی سعید نعمت الله به عنوان سریال رمضانی این شبکه تلویزیونی منتشر شده بود.

سریال معروف نوشته محسن کیایی با محوریت اخلاق و خانواده و کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما با بازیگرانی چون حمید لولایی، هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر امبالایی غفارمنش، نیلوفر رجایی فر، رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، مریم سرمدی، محمدرضا داوودنژاد، کریم قربانی، الهه جعفر حوزایی، الهه جعفر حبایی، حفار جبایی، الهه جعفرا، ترکی دالارام هستند. همراه.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: از ثواب عمل غافل نشوید، از دانه به دانه بروید جو جو جو.

بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱

Kingdom 2 or Destiny 4; تا اینکه سریال سیما در ماه رمضان سال 1401

چندی پیش محسن شایانه فر تهیه کننده سینما و تلویزیون در مصاحبه ای اعلام کرد که فصل دوم سریال ملکوت را برای ماه رمضان سال 1401 هجری شمسی خواهد ساخت! محسن شایانه فر اخیرا درباره حضور بازیگران ملکوت 1 در فصل دوم این سریال گفت: این فصل داستانی جذاب و مجزا دارد و باز هم افرادی را نشان می دهد که دلتنگ دنیا هستند اما گناهانی انجام داده اند که باید جبران شود. دید ما از بازیگران فصل قبل استفاده خواهیم کرد، اما مطمئناً با فرمت ها و رویدادهای دیگر. جالب است بدانید که با آقای محمدرضا شریفینی صحبت کردم، ایشان برای حضور در فصل دوم این سریال اعلام آمادگی کردند…! البته من هنوز با کارگردان صحبت نکرده ام و می خواهم از نویسنده ای استفاده کنم که مرده و انگیزه نوشتن در این باره دارد، هشداری است برای افرادی که آخرت را فراموش کرده اند.

اما در مورد سریال «پادشاهی 1» به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی محسن شایانه فر، لازم به یادآوری است که این مجموعه تلویزیونی زندگی مرد ثروتمندی به نام حاج فتح با بازی محمدرضا شریفی نیا را روایت می کند. پس از این ماجرا، نزدیکان حاج فتح در تلاش هستند تا او را به زندگی بازگردانند. در حالی که حاج فتح در کما به سر می برد، فرشته ای به نام مامور با بازی کوروش تهامی وارد داستان می شود و به کمک حاج فتح می پرد تا بتواند گذشته خود را اصلاح کند و …

بیشتر بخوانید  نقاشی شب یلدا ۱۴۰۱ | نقاشی شب یلدا آسان

تاکنون جزئیاتی از اسامی بازیگران و داستان این مجموعه تلویزیونی منتشر نشده است!

البته در برخی از این گمانه زنی ها، بحث پخش سریال سرنوشت 4 از شبکه دو سیما (تولید شده به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو) مطرح شده است! مجموعه تلویزیونی «سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان یکی از مجموعه های تلویزیونی است که در این سال ها توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. فصل چهارم این مجموعه تلویزیونی به زودی پیش بینی می شود و یکی از گزینه های پیشنهادی برای پخش، رمضان 1401 است.

از جمله بازیگران سریال سرنوشت 4 در 30 قسمت می توان به حسین پاکدل، دارو حیایی، کیسان دیبای، فاطمه بهارمست و همچنین مجید واسگانی اشاره کرد. اصلی ترین موضوعی که این فصل از سریال را همراهی می کند، موانع تولید داخلی برای جوانان است.

نجلا 2; سریال شبکه سه سیما در ماه رمضان سال 1401

مجموعه تلویزیونی ملودرام نایل 2 به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی به صورت سریالی با موضوع نوروز و رمضان از ابتدای فروردین 1401 هجری شمسی از سه شبکه رادیویی جمهوری اسلامی ایران پخش می شود! البته لازم به ذکر است که پیش از این نیز نام سریال تاریخی در ژانر ملودرام حضرت عیال خان به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور به عنوان گزینه ای برای پخش شبکه سه در ماه رمضان سال 1401 در رسانه ها منتشر می شد. . !!

فصل دوم سریال نایل 40 قسمتی از 1 فروردین 1401 هجری شمسی تا پایان ماه مبارک رمضان پخش می شود … فصل اول سریال نایل در مهرماه 1395 و هم زمان با اربعین حسینی پخش شد. تصویربرداری فصل دوم سریال نایل در لوکیشن های مختلفی از جمله جنوب تهران، آبادان و خرمشهر، زندان ها و شهرهای متعدد عراق مانند کربلا انجام شده است.

بیشتر بخوانید  پرسپولیس مقابل تیم گل محمدی / عکس

بازیگرانی چون حسام منظور، ملیکا شریفی نیا، مصطفی ساسانی، جواد پورزند، وحید نفر، محسن پوشانی، محسن سلیمانی و اند در سریال نایل ۲ به ایفای نقش پرداختند.

مسافران شهری؛ سریال پنج سیما در ماه رمضان سال 1401 هجری قمری

مجموعه تلویزیونی «مسافران شهر» به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی پرویز امیری که در ماه رمضان 1401 از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود دارای مضامین مذهبی، انقلابی و حتی دفاع مقدس است! این مجموعه تلویزیونی قبلاً با نام یازده ساعت شناخته می شد.

در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی چون شهرام قائدی، ویدا جوان، حبیب دهقان نسب، آشا محرابی و شهرزاد کمال زاده به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان های سریال «مسافران شهر» که در قالب فلش بک نوشته شده است، از مضامین ماه مبارک رمضان می گوید و در فاصله ماه رمضان تا عید فطر می گذرد. این سریال اپیزودیک خواهد بود و باید بخشی از آن باشد. داستان. تاکسی اینترنتی باشید و داستان هایی که راننده این تاکسی در اطراف خود تجربه می کند…


دیدگاهتان را بنویسید