مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی سرم ضد ریزش و تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



فواید مصرف سرم ضد ریزش و تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها


سرم ضد ریزش و تقویت مو سینره مخصوص خانم ها یک محصول کاملا طبیعی است که با عملکرد همزمان بر روی چهار فاکتور کنترل کننده چرخه ریزش مو، سبب کاهش ریزش و افزایش رشد مجدد موها می گردد. از فواید این سرم می توان به موارد زیر اشاره کرد:


  • مهار آنزیم 5-آلفا ردوکتاز

  • افزایش گردش خون پوست سر

  • افزایش متابولیسم سلولی

  • تغذیه مو با ویتامین ها و عناصر ضروری


اثر اعجاب انگیز سرم تقویتی و ضد ریزش موی سینره به علت وجود مهار کننده های طبیعی DHT از جمله عصاره ریشه Rehmannia Chinensis می باشد. عصاره های رازیانه، سورتیا و جینسنگ و ویتامین های B3 و B6 موجود در این محصول با افزایش گردش خون پوست سر، سبب تغذیه بهتر فولیکول های مو و طولانی تر شدن فاز رویش مو می گردند.


ویژگیهای سرم ضد ریزش و تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها


  • ریزش مو و افزایش رشد آن

  • دارای عملکرد چند جانبه در راستای توقف ریزش مو و افزایش رشد آن

  • حاوی عصاره جین سینگ جهت تقویت گردش خون پوست سر

  • غنی از بیوپپتید ها، پروتئین ها و مواد معدنی ضروری

  • افزایش ضخامت و استحکام ساقه مو

  • عدم ایجاد حالت چربی و سنگینی روی مو


سرم مو


مزایای مصرف سرم ضد ریزش و تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها


مهمترین و تاثیرگذار ترین عنصر زیبایی یک انسان موی آن است شاید در طول روز، طی هفته ها و ماه ها موها به چشم نیایند و در بعضی از مواقع باعث آزار و اذیت شوند اما زمانی مو اهمیت پیدا می کند که از دست رفته باشد و یا مشکلی برای موهایمان پیش آمده باشد، آنوقت است که حاضریم هر راه و روشی را امتحان کنیم تا ریزش موهایمان درمان شود .


ضعیف شدن موها به عوامل متعددی بستگی دارد برخی از آن ها عبارتند از: جهش های ژنتیکی ، استرس و تنش،حالت دهنده های الکتریکی از قبیل:سشسوار ،اتو مو….مواد دکلره و رنک کننده های شیمیایی، استفاده از برس های ناسالم مثل برس پیچی ، گرد و برس های خشن.


شستشوی بیش از حد موها با شامپوهای نامناسب با جنس مو و شیمیایی و دارای سولفات یا الکل ، استفاده از ماسک و کرم های نامناسب شیمیایی به جای نوع های طبیعی آن ، بستن یا جمع کردن نامناسب موها و استفاده از نرم کننده های دارای ترکیبات سیلکون همگی سلامت موهای شما را به خاطره خواهند انداخت.


سرم ضد ریزش و تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها یک محصول عالی برای درمان ریزش مو است. در فرمولاسیون این شامپو ویتامین ها و ترکیباتی بکار رفته است که از ریزش موها جلوگیری کرده و رشد موها را تقویت می کند.


ویتامین B6


سرم ضد ریزش و تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها حاوی ویتامین B6 است. این ویتامین اثرات آنتی آندروژنیک داشته و با ریزش موی هورمونی مقابله می کند. کمبود این ویتامین باعث التهاب پوست و ریزش مو می گردد زیرا این ویتامین در متابولیسم پروتئین ها و چربی ها دخیل است. مصرف موضعی این ویتامین در درمان ریزش مو، شوره و خارش پوست سر موثر است.


روغن جوجوبا


سرم ضد ریزش و تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها حاوی روغن جوجوباست .در میان روغنهای گیاهی ، روغن جوجوبا بیشترین شباهت را به سبوم )چربی طبیعی (دارد.این روغن خاصیت نرم کنندگی بسیار خوبی داشته بدون اینکه بر روی پوست حالت چرب ایجاد کند.همچنین باعث افزایش الاستیسیته پوست میشود.فیتو استرو لهای موجود در آن متابولسیم سلولهای پوست را افزایش داده و اثرات ضد التهابی دارد.فرولیک اسید موجود در آن متابولیسم سلولهای پوست را افزایش داده و اثرات ضد التهابی دارد.فرولیک اسید موجود در آن از ایجاد صدمات ناشی آفتاب در پوست جلوگیری میکند.بدلیل داشتن توکوفرولهای طبیعی اثرات ترمیم کنندگی و ضد چروک را نیز را داراست.


نیاسین آمید


در فرمولاسیون سرم ضد ریزش و تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها نیاسین آمید وجود دارد. این ماده یکی از ویتامین های گروه B می باشد که به ویتامین B3 هم مشهور است. این ویتامین در بیش از 40 % واکنشهای بیوشیمیایی بدن شرکت داشته و نقش مهمی در سلامتی پوست ایفا می کند. نیاسین آمید باعث کنترل ترشح چربی پوست شده و در بهبود آکنه موثر است.


این ماده باعث گشاد شدن عروق جلدی و افزایش خون رسانی به پوست می گردد. این عمل خود باعث افزایش اکسیژن رسانی و تغذیه بهتر پوست می شود. این ماده سنتز سرامید و کلاژن را تحریک نموده و در پیشگیری از چین و چروک موثر است. این ماده از انتقال ملانوزمها از ملانوسیت به کراتینوسایت ها جلوگیری کرده و باعث روشن تر شدن پوست و کم رنگ شدن جای جوش ها و اسکار ها می شود.


رازیانه


سرم ضد ریزش و تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها حاوی رازیانه است. رازیانه بومی جنوب غربی آسیا و جنوب اروپا بویژه بخش مدیترانه ایست.دارای اثرات مهمی برسلامت پوست و مو است.رازیانه سرشار از هورمونهای زنانه (استروژن) است و در رفع چروکهای ریز و شادابی پوست و حفظ انقباض عضلات ،الاستیسیته آن موثر است .در درمانهای ریزش مو با مهار 5 آلفا ردوکتاز میتواند عملکرد مناسبی داشته باشد.در هیرتونیکها – وسرم تخصصی ضد ریزش مو بانوان سینره از این گیاه استفاده شده است.


ژل مو


روش مصرف سرم ضد ریزش و تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها


در دو هفته اول مصرف، روزانه چند قطره از سرم را با نوک انگشتان روی پوست سر پخش کنید و ماساژ دهید. در ادامه با توجه به شدت ریزش موها، هفته ای 2 الی 4 بار مصرف را تکرار نمایید.


توصیه ها در مورد سرم ضد ریزش و تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها


  • سرم ضد ریزش و تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.

  • شما می توانید پس از تکمیل دوره درمان، مصرف هیرتونیک و یا سرم ضد ریزش موی سینره را به تدریج قطع نمایید. بدین ترتیب ریزش مو برگشت نخواهد داشت، اما در صورتی که تمایل به قطع مصرف ندارید مصرف مداوم آن بلامانع است.

  • شما از لوسیون تقویت کننده و ضد ریزش مو و یا از سرم تقویت کننده و ضد ریزش مو می توانید استفاده کنید. سرم به علت خالص تر بودن، اثر بهتر و سریع تری دارد.

  • سرم ضد ریزش و تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.


separator line


بیشتر بخوانید:


درمان ریزش موی آندروژنیک یا از دست دادن ارثی مو


ریزش مو و ۶ روش درمان ریزش مو


درمان ریزش مو با این روش های قطعی


separator line


بیشتر بخوانید  نکاتی در مورد رفع مشکلات پوست و مو با طب سنتی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *