معرفی بهترین فیلم های جیسون استاتهام!


جیسون استاتهام بازیگری را در سال 1998 با فیلم براوو، انبار و دو بشکه پودر آغاز کرد و خیلی سریع توانست توانایی های خود را به عنوان یک بازیگر بزرگ به اثبات برساند.

در این مطلب مخاطبان گرامی که تشویق می شوند بهترین فیلم های جیسون استاتهام را به شما تقدیم می کنیم. با ما بمان.


معرفی فیلم / جیسون استاتهام

The Transporter یکی از بهترین فیلم های جیسون استاتهام است که در سال 2002 اکران شد. Carrie Yuen و Louis Leterrier کارگردانان این فیلم بودند. داستان این فیلم توسط لوک بسون نوشته شده است. بسون در این پروژه با استیون چسمن به عنوان تهیه کننده همکاری کرد.Film Transporter با صحنه های اکشن هیجان انگیز و بازی عالی جیسون استاتهام توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و مورد استقبال آنها قرار گرفت. از جمله مهم ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند می توان به جیسون استاتهام، شاو کی، مت شولتز و فرانسوا برلیند اشاره کرد که در خلاصه این فیلم آمده است: فرانک مارتین یک سرباز سابق است که مهارت های زیادی دارد. او یک مامور تحویل است و وظیفه تحویل یک بسته را دارد. او هرگز بسته هایی را که منتقل می کند باز نمی کند، اما این بار کنجکاو می شود و بسته را باز می کند و می بیند که حاوی یک انسان است و به این ترتیب خودش را درگیر یک سری مشکلات می کند.

کرانک نیز شایسته حضور در لیست بهترین فیلم های جیسون استاتهام است. مارک نولدین و برایان تیلور کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده داشتند. مایکل دیویس، تام روزنبرگ، مایکل اوهن، گری لوچسی، دیوید رابین، اسکیپ ویلیامسون و ریچارد رایت تهیه کنندگان این فیلم هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: داستان در مورد قاتل حرفه ای به نام جو چلیوس است که با نوعی سم چینی مسموم می شود.تزریق می شود.تحرک زیاد. او به دنبال ریکی ورونا یا همان کسی که سم به او تزریق شده است می‌گردد و برادرش را به تلافی پس از بریدن دستش می‌کشد.

بیشتر بخوانید  آخرین خبرها از جزئیات و نحوه شهادت سردار سلیمانی + فیلم


معرفی فیلم / جیسون استاتهام

رستگاری:

پلیس بریتانیا اکنون به دنبال یک کهنه سرباز انگلیسی به نام جوی جونز (با بازی استاتهام) است که در افغانستان بوده است. دلیل فرار او این است که پنج شهروند عادی افغانستان را کشته است. 5 نفر را به بهانه کشته شدن پنج نفر از دوستانش توسط طالبان کشته است.


معرفی فیلم / جیسون استاتهام

بازی مرگ:

داستان فیلم مسابقه مرگ در سال 2012 اتفاق می افتد. شرایط اقتصادی آمریکا زندان های خصوصی خاصی را ایجاد کرده است که با پخش برنامه های ویژه درآمدزایی می کنند. از جمله این برنامه ها مسابقه اتومبیل رانی مرگبار بین زندانیان در مدار بسته است و هر زندانی که در 5 مسابقه برنده شود از زندان آزاد می شود. در واقع این مسابقات شبیه به مسابقات گلادیاتوری مدرن است.


معرفی فیلم / جیسون استاتهام

امن یک فیلم اکشن به کارگردانی Boaz Jakin است که محصول سال 2012 است. جکین کارگردانی آثاری مانند فیلم پانیشر ساخته شده در سال 1989 است.داستان گاوصندوق درباره افسر پلیسی به نام لوک رایت است که بنا به دلایلی مجبور است از یک دختر بچه در برابر جنایتکاران روسی و چینی و افسران پلیس فاسد آمریکایی مراقبت کند.

جبه خودی توسط گری فلدر کارگردانی شد و ما این فیلم را در سال 2013 دیدیم. در داخل، یکی از اعضای سابق اداره مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده به همراه خانواده خود به یک شهر کوچک نقل مکان می کنند، اما وقتی با یک فروشنده محلی مواد مخدر درگیر می شود هیچ اتفاقی نمی افتد.


معرفی فیلم / جیسون استاتهام

جمع آوری زباله در سال 1389 با انتشار اولین فیلم این مجموعه آغاز شد. این اثر را سیلوستر استالونه کارگردانی کرد و او نقش اصلی و رهبر گروه را در فیلم بی‌فایده بازی کرد، گروهی حرفه‌ای از سربازان مزدور که برای مقابله با یک ژنرال دیکتاتور در آمریکای جنوبی به این نقاط سفر می‌کنند. معتادان متشکل از یک رهبر گروه (با بازی استالونه)، که استراتژی های اصلی نبرد را تعیین می کند، و سایر نیروهای حرفه ای که هر کدام در یک منطقه خاص تخصص دارند، تشکیل می شوند. از جمله لی بوزیک با بازی استاتهام که متخصص چاقو است و یکی از اعضای اصلی و کلیدی گروه محسوب می شود.

بیشتر بخوانید  کفگیر تا ته دیکش می خورد

از دیگر همکاری های این بازیگر بریتانیایی و سایمون وست می توان به فیلم مکانیک اشاره کرد. این فیلم اکشن بازسازی فیلمی به همین نام محصول 1972 به کارگردانی مایکل وینر و با بازی چارلز برانسون و یان مایکل وینسنت است. استاتهام در این فیلم نقش آرتور یشاپ را بازی می کند. قاتل حرفه ای که مهارت خاصی در صحنه سازی قتل دارد. او قتل های برنامه ریزی شده را مانند تصادف، خودکشی یا دعوا با دزدان و جنایتکاران کوچک جلوه می دهد.


معرفی فیلم / جیسون استاتهام

هابز و شاو تنها فیلمی است که جیسون استاتهام را در سال 2019 روی پرده دارد.این فیلم چهارمین فیلم از این مجموعه است که با حضور این بازیگر همراه شده است. داستان فیلم درباره همکاری و دوستی لوک هابز و رقیب قدیمی اش دکارد شاو در مبارزه با جنایت به نام بریکستون است.

فیلم «جاسوس» فیلمبرداری سال 2015 به کارگردانی و نویسندگی پل فیگ بالاترین امتیاز انتقادی را در بین آثار جیسون استاتهام دریافت کرد. این فیلم که یک کمدی جاسوسی است برای اولین بار به استاتهام اجازه می دهد تا در نقشی که جنبه های طنز دارد بدرخشد و بسیاری از منتقدان معتقدند که این بازیگر بریتانیایی می تواند چنین نقشی را به خوبی ایفا کند. Spy داستان عملیات نفوذ در آن است که دنیای دلالان اسلحه را برای جلوگیری از یک فاجعه جهانی تعریف می کند و استاتهام نقش یک مامور سیا را بازی می کند.


معرفی فیلم / جیسون استاتهام

فیلم تجاری ایتالیایی F. بازیگران این فیلم شامل گری گری کارگردان در سال 2003 و جیسون استاتهام به همراه بازیگرانی چون مارک والبرگ، شارلیز ترون و ادوارد نورتون بودند. The Italian Business که یک فیلم جنایی است، بازسازی فیلمی به همین نام است. توسط پیتر کالیسون در سال 1969. این فیلم داستان گروهی را روایت می کند که در پاسخ به خیانت یکی از اعضای سابق خود، یک سرقت بزرگ طلا را سازماندهی می کنند.

بیشتر بخوانید  جدیدترین تصاویر مهراوه شریفینی در پشت صحنه سریال کیمیا

سرقت از بانک (به انگلیسی: Bank Robbery) یک فیلم جنایی محصول سال ۲۰۰۸ به کارگردانی راجر دونالدسون است. این فیلم بر اساس داستان واقعی سرقت از بانک لویدز ساخته شده است.در فیلم سرقت از بانک، استاتهام نقش یک گاراژدار را بازی می کند که به دلیل مشکلات مالی، پیشنهاد شرکت در سرقت از گاوصندوق بانک را می پذیرد. .


معرفی فیلم / جیسون استاتهام

Wrath of Man یکی از بهترین فیلم های اکشن جیسون استاتهام است که در سال 2021 اکران شد. گای ریچی کارگردانی و فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. ایوان اتکینسون و بیل بلاک نیز تهیه کنندگان فیلم Man’s Fury بودند.در خلاصه داستان فیلم Man’s Fury آمده است: این فیلم داستان مردی مرموز را دنبال می کند که در یک شرکت حمل و نقل پول نقد کار می کند و وظیفه دارد صدها میلیون دلار را با کامیون حمل کند. هر هفته. انتقال پول در اطراف لس آنجلس.


معرفی فیلم / جیسون استاتهام

Snatch یکی از بهترین فیلم های جیسون استاتهام است که در سال 2000 اکران شد. گای ریچی کارگردانی و نویسندگی این فیلم جنایی و کمدی را بر عهده داشته است. متیو وان نیز به عنوان تهیه کننده در این پروژه کار کرده است که در خلاصه داستان این فیلم آمده است: داستان از زبان مردی روایت می شود که در یک باند مافیایی فعالیت می کند. او باعث می شود برای یک گروه اوباش اتفاق بدی بیفتد تا از برخی افراد یک استیشن واگن بخرند.

سریع و خشن: در خلاصه داستان این فیلم آمده است: داستان فیلم پس از اتفاقات فیلم قبلی رخ می دهد. پس از سرنگونی اوون شاو و گروهش، دومینیک تورتو و گروهش پس از آزاد شدن زندگی عادی خود را سپری می کنند. اما برادر بزرگتر اوون، دکارد شاو، به دنبال دومینیک و به دنبال انتقام است. پس از اینکه گروه متوجه کشته شدن هان می شود، دوباره جمع می شوند تا فردی را که یکی از اعضای گروهشان را کشته است پیدا کنند.


معرفی فیلم / جیسون استاتهام


دیدگاهتان را بنویسید