مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی بهترین عطر و ادکلن لاکچری مردانه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دنیای عطرها بسیار گسترده و اسرار آمیز است و هر رایحه‌ای، قلمرویی از یک سرزمین بی‌انتها محسوب می‌شود. تنوع و گستردگی در سرزمین عطرها چنان گسترده و بی‌پایان است، که برای هر سلیقه و استایلی، یک شگفتی به ارمغان خواهد آورد. در این میان عده‌ای هستند که بسیار مشکل پسندند و همیشه به دنبال خاص‌ترین و لاکچری‌ترین‌ها هستند. این افراد به طور ذاتی و شخصیتی به دنبال درخشیدن هستند و این روحیه آنها، در سلیقه انتخاب عطرشان نیز هویدا خواهد بود.

در دنیای شگفت انگیز عطرها، چنین سلیقه و استایل‌هایی، در واقع ترکیبی از قلمروی رایحه‌های شرقی، چوبی و چرمی را می‌طلبند.

این دست از رایحه‌ها در نت‌های پایانی عطرهای مردانه کلاسیک که یادآور شکوه و مجلل بودن هستند به کار می‌روند. عطرهای لاکچری با رایحه گس، تلخ و گرم خود یادآور اصالت و تجلی بخش یک رویای طلایی برای درخشیدن هستند. این عطرها با رایحه خاص و تکرار نشدنی، ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده خود، برای همیشه در اذهان باقی‌ می‌مانند.

رایحه‌های لاکچری

برای خرید عطر لاکچری، ابتدا لازم است که مختصر اطلاعاتی درباره رایحه‌ها و مواد تشکیل دهنده آنها داشته باشید و آگاهانه به دنبال خرید عطر مورد نظرتان بروید.

رایحه چوبی

رایحه‌ای خاص و فوق‌العاده، که پای ثابت عطرهای کلاسیک و لاکچری به شمار می‌رود و معمولا در تلفیق پایه‌ای با رایحه چرم و دودی در نت پایانی این دسته از عطرها کاربرد دارد.
از جمله چوب‌های معطری که در صنعت عطرسازی از آنها استفاده می‌شود، میتوان به چوب سدر، کشمیر، صندل و … اشاره کرد. رایحه چوبی می‌تواند مشتق شده از رایحه ادویه‌ای مثل چوب دارچین باشد و یا رایحه شیپر و از جنس بوی ناب چوب کاج و حس جنگل!

رایحه‌های دودی و چرمی نیز جز رایحه چوبی طبقه‌بندی می‌شوند. شاید در نظر عموم، چرم بوی چندان خوشایندی نداشته باشد، اما اعجاز دنیای عطرسازی همین است. ترکیب رایحه چرم در عطرها، القا کننده خلسه و گسی خاصی است که در هیچ ترکیب دیگری آن را تجربه نخواهید کرد. این رایحه‌ها غالبا در نت پایانی عطرهای لاکچری به کار می‌روند و پایه و اساس تلخی خلسه‌آور آنها را تشکیل می‌دهند.

رایحه شرقی

رایحه شرقی، همانطور که از نامش هم پیداست، با خود اسرار دنیای شرق را به همراه می‌آورد. رایحه‌ای متشکل از بوی خاک و ترکیبات نامتعارف ادویه‌جات و مواد معطر مختص دنیای شرق که حسی بینظیر، گرم و قوی را در عطرها القا خواهند کرد و بیشتر برای تولید عطرهای مردانه لاکچری کاربرد دارد. از سری رایحه‌های شرقی می‌توان به مشک، صمغ، وانیل، عود و… اشاره کرد که با عطر بی‌همتا و اسرار آمیز خود، جایگاه ویژه‌ای را در دنیای عطر و ادکلن از آن خود کرده‌اند. رایحه شرقی در ترکیب با رایحه چوبی و ادویه‌ای در عطرهای لاکچری، عمدتا در نت میانی و یا پایانی آنها به مشام می‌رسد.

بیشتر بخوانید  جوانسازی و جلوگیری از ریزش مو با استوکسیدین

رایحه ادویه‌ای

از جمله مشخصات عطرهای کلاسیک و لاکچری مردانه، طبع گرم و تند آنهاست که با تلخی خاص و مرموزی در هم آمیخته شده.این طبع گرم و عجیب که عمدتا برگرفته از هل، دارچین، فلفل سیاه و …است، مربوط به دنیای رایحه‌های ادویه‌ای است. رایحه ادویه‌ای ارتباط تنگاتنگی با رایحه چوبی و شرقی دارد و حتی ادویه‌ای مانند دارچین، به طور همزمان جز طبقه‌بندی چوبی، شرقی و ادویه‌ای مشترک می‌باشد.
ترکیب این سه رایحه با القا بوی تند، گرم و تلخ ، جایگاه فوق‌العاده‌ای را در دنیای عطرها از آن خود کرده‌اند. عطرهای لاکچری مردانه، با ترکیب غالبی از چنین رایحه‌هایی، بویی تند، گرم و قوی دارند و بیشتر مناسب فصول سرد سال هستند و در روزهای سرد و زمستانی، گرما و انرژی خاصی از خود ساطع خواهند کرد.

ادوتویلت مردانه نویر مشکی لالیک

معرفی بهترین عطر و ادکلن لاکچری مردانه

عطر لالیک، یک عطر فوق‌العاده و خاص که در سال 2006، توسط کمپانی لالیک به بازار عرضه شد و در مدت زمانی اندک، محبوبیت بسیاری در سراسر جهان پیدا کرد و توجه افراد بسیاری را به سمت خود جلب نمود. اسم اسرار آمیز انکر نویر، که در زبان فارسی به معنی جوهر سیاه است پیش آگهی خوبی از قدرت رازآلوده‌ی اصالت این عطر به همگان می‌دهد. طراحی شیشه ساده، سیاه و مکعبی آن نیز با اسم جاودانه و مرموز آن پیوندی ناگسستنی دارد که منعکس کننده اصالت و جذابیت این ادوتویلت فوق‌العاده است.

عطر مردانه نویر لالیک، رایحه‌ای تلخ و گرم دارد که در نت ابتدایی خود ترکیبی از رایحه سبز جنگلی و سرو را با خود به همراه می‌آورد و القا کننده‌ همزمان تاریکی و سرزندگی جنگل‌های رمزآلود و تاریک است. در نت میانی خود با رایحه وتیور (خس خس) و تلخی شراب بوربن شما را به دنیایی سحرآمیز و رخوت آلود دعوت خواهد کرد که حسی ماندگار را تا ابد در ذهن شما ثبت می‌کند.و اما نت‌ پایانی، که اعجاز اصلی این ادوتویلت بینظیر محسوب می‌شود، ترکیبی از رایحه گرم و بهشتی مشک، این لعبت بهشتی شرق و چوب کشمیر است.
نت پایانی، تشکیل دهنده اصلی پایه تلخ و گرم این عطر است که سبب ماندگاری فوق‌العاده آن می‌شود. این ادوتویلت خط بوی فوق‌العاده‌ای دارد که تا مدتی یادآور حضور شما در مکان‌های مختلف خواهد بود. ادوتویلت گرم و تلخ انکر نویر، بیشتر مناسب فصل‌های پاییز و زمستان است و در هوای سرد ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به هوای گرم از خود نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید  خراب و بد رنگ شدن رنگ مو با این مواد

ادوپرفیوم مردانه ساواج دیور

معرفی بهترین عطر و ادکلن لاکچری مردانه

ادکلن ساواج، این معجزه سرزمین عطرهای تند و گرم، در سال 2015 توسط کمپانی فرانسوی دیور به بازار عطر و ادکلن عرضه شد و به واسطه ترکیب رایحه اعجاز آور خود، به سرعت در سراسر دنیا مورد استقبال ویژه و بی‌همتایی قرار گرفت. رایحه غالب بر نت‌های این عطر گرم و تند است که توسط ریشه تازه و خام مواد تشکیل دهنده آن بر کلیت عطر تسلط یافته و حاکم شده است.

عطر مردانه دیور ساواج در نت ابتدایی خود ترکیبی از رایحه‌ی مرکباتی و ادویه‌ای را عرضه می‌کند که از بوی ترش و نشاط آور ترنج و رایحه گرم و ادویه‌ای فلفل تشکیل شده است. وجود رایحه مرکباتی در نت ابتدایی عطر ساواج، علاوه بر نیرو بخشی خاص و فوق‌العاده، به آن خاصیت پخش بوی بالایی نیز می‌بخشد. نت میانی ادکلن ساواج، از ترکیب رایحه اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل صورتی، لامی، وتیور، نعناع هندی و فلفل سیچوان بوجود آمده که الهام بخش تندی و سرزندگی است و گرمایی انرژی بخش را در وجود شما پدید خواهد آورد. اما نت پایانی، پایه و اساس این عطر سلطنتی و بی‌همتا، ترکیبی از رایحه شگفت انگیز و مقدس شرقی مشک است با آمبروکسان و سدر.نت پایانی ادکلن ساواج، یک رایحه چوبی و خارق‌العاده از دنیای شرق را برای شما رقم خواهد زد و یادآور گرمای یک سرزمین اعجاب انگیز در ذهن شما خواهد بود. عطر ساواج، از برند دیور جز دسته ادکلن‌ها محسوب می‌شود و بر این اساس، به سبب درصد الکل بالای خود، پخش بوی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. ساواج به خاطر رایحه تند و گرم خود، بیشتر برای روزهای سرد و زمستانی سال مناسب است و ماندگاری بیشتری نیز در این ایام از خود نشان می‌دهد. عطر ساواج در هر محفل و کانسپتی، به وجود شما اصالت و جذابیت خواهد بخشید و با خیال راحت می‌توانید از این عطر برای هر مراسمی استفاده کنید و بدرخشید.

بیشتر بخوانید  میکاپ و آرایش جدید عروس 2018

ادوپرفیوم مردانه لا نویت لهوم ایو سن لورن

معرفی بهترین عطر و ادکلن لاکچری مردانه

ادوتویلت مردانه لا نویت لهوم از کمپانی فرانسوی ایو سن لورن در سال 2009 وارد عرصه جهانی عطر و ادکلن شد. یک ادکلن اسرار آمیز و جذاب، با ترکیبی فراموش نشدنی است که یکبار بوییدن آن، کافی است تا برای همیشه در ذهن شما حک شود. این عطر با ترکیب خاص و متفاوت خود، می‌تواند به عنوان یک امضا شخصیتی نیز به کار رود و برای همیشه و در همه موقعیت‌ها توسط شما مورد استفاده قرار بگیرد.

ادوتویلت مردانه لا نویت لهوم در نت ابتدایی خود، رایحه ترکیبی ترنج و هل را با خود به دنبال دارد که ترکیبی از تلخی، ترشی و شیرینی است. ترنج از جمله رایحه‌های مرکباتی و ترش است که حس سرزندگی را در وجود شما زنده می‌کند و هل، مشتق شده از رایحه‌های ادویه‌ای و شرقی است و بویی تند و شیرین را با خود به ارمغان می‌آورد و شما را به دنیای اسرارآمیز شرق دعوت خواهد کرد. در نت‌های میانی ادوتویلت لا نویت لهوم، شاهد ترکیبی از رایحه‌های جنگلی و چوبی همچون سدر، سرو و اسطوخودوس هستیم که یادآور حس سبز و تازگی جنگل و در آمیخته با رمز و راز تاریکی نهفته در آن است و بویی گس و خلسه آور باخود به همراه دارد. نت پایانی این عطر ایوسن لورن، ترکیبی از رایحه‌های گرم زیره سیاه و خس خس است، ترکیبی شرقی و چوبی که عطری تند و گرم را به وجود شما الهام خواهد کرد.
بهترین فصل برای استفاده از ادوتویلت لا نویت لهوم، فصل پاییز و زمستان است و در سرمای این فصول، اصالتی گرم و اعجاب انگیز را با خود به دنبال خواهد داشت و موجب درخشیدن شما در هر مجلس و محفلی می‌شود.
عطر لا نویت لهوم در دسته ادوتویلت‌ها قرار می‌گیرد و مقدار قابل توجهی الکل در ترکیب خود دارد که به آن خاصیت پخش بوی قابل قبولی می‌بخشد. همچنین ماندگاری این ادوتویلت خاص، بخاطر حاکمیت رایحه ادویه‌ای و گرم بر آن، بسیار بالاست و در فصول سرد این ماندگاری بیشتر هم خواهد بود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *