مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی بهترین دستگاه ‌های اسپرسوساز ۲۰۲۱

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

اگر شما هم به نوشیدن قهوه و اسپرسو علاقه دارید، حتما باید یک دستگاه اسپرسوساز در آشپزخانه خود داشته باشید. در این مقاله تصمیم داریم اطلاعاتی در مورد خرید دستگاه اسپرسوساز ما بهترین دستگاه های اسپرسوساز موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید!

کاربردهای دستگاه اسپرسوساز

این دستگاه همانطور که از نامش پیداست برای تهیه اسپرسو استفاده می شود. اسپرسو نوعی قهوه است که طعم فوق العاده ای دارد و به روشی خاص تهیه می شود. برای تهیه این نوشیدنی باید آب جوش با فشار زیاد از پودر قهوه عبور کند. به همین دلیل، یک دستگاه اسپرسوساز استاندارد باید فشار کافی داشته باشد تا بتواند عطر و طعم واقعی دانه های قهوه را از آن استخراج کند.

انواع دستگاه اسپرسوساز خانگی

اسپرسو سازها در انواع مختلفی تولید می شوند که عبارتند از:

  • دستگاه های اسپرسوساز دستی: این نوع دستگاه ها دارای اهرم هستند و برای تهیه قهوه باید دسته آن را با دست تکان دهید تا آب جوش با فشار زیاد از دانه های قهوه عبور کند. این نوع دستگاه ها ابعاد کوچکی دارند و با قیمت کمتری عرضه می شوند.
  • دستگاه های اسپرسوساز نیمه اتوماتیک: این دستگاه به طور خودکار آب جوش را از قهوه عبور داده و اسپرسو را آماده می کند. اما کارهایی مانند مخلوط کردن قهوه با شیر باید با دست انجام شود.
  • دستگاه های اسپرسوساز تمام اتوماتیک: در این دستگاه تمام مراحل به صورت خودکار انجام می شود و با فشار یک دکمه می توانید نوشیدنی مورد نظر را تهیه کنید.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه اسپرسوساز

هنگام خرید دستگاه اسپرسوساز به نکات زیر توجه کنید تا خرید موفق تری داشته باشید:

  • قدرت و فشار بخار دستگاه: کیفیت و طعم اسپرسوی تهیه شده تا حد زیادی به قدرت و فشار بخار دستگاه اسپرسوساز بستگی دارد. حداقل فشار لازم برای تهیه اسپرسو حدود 15 بار است. بنابراین دستگاهی که انتخاب می کنید نباید فشار کمتر از 15 بار داشته باشد. هر چه مقدار آن بیشتر باشد، کیفیت اسپرسو بهتر است.
  • توجه به عملکرد دستگاه: در هنگام خرید باید به عملکرد و ویژگی های دستگاه توجه کرد. اگر به اسپرسو مخلوط علاقه دارید، باید دستگاهی بخرید که بتواند نوشیدنی های مخلوطی مانند کاپوچینو یا آرد را تهیه کند. البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هرچه عملکرد دستگاه اسپرسوساز بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  • به ویژگی های جانبی دستگاه اسپرسوساز توجه کنید: در هنگام خرید باید به ویژگی های جانبی دستگاه اسپرسوساز نیز توجه کنید تا بتوانید محصول را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. به عنوان مثال امکاناتی مانند فیلتر آب که برای حذف کلر استفاده می شود و طعم آب یا جا لیوانی از جمله این ویژگی های جانبی هستند.
  • فیلتر پرتا با کیفیت بالا: فیلتر پرتا یکی از اصلی ترین و مهم ترین اجزای یک دستگاه اسپرسوساز است. هرچه این قطعه بهتر باشد، اسپرسو بهتر است. علاوه بر این، کیفیت بالای بسته فیلتر بر سلامت کلی دستگاه تأثیر می گذارد.
  • توجه به جنس بدنه: در صورت استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای ساخت اسپرسوسازها، عمر دستگاه بیشتر می شود. به همین دلیل هنگام خرید باید از مرغوب بودن جنس بدنه دستگاه اطمینان حاصل کنید.
  • به برند سازنده دستگاه توجه کنید: بی شک برندهای بزرگ و مطرح بازار بی دلیل شناخته شده نیستند! این برندها با ارائه محصولات باکیفیت توانسته اند به تدریج جای خود را در بازار باز کرده و در بین مردم محبوبیت پیدا کنند. به همین دلیل از هر نظر قابل اعتماد هستند و می توان گفت امتحان را پس داده اند. به همین دلیل باید از برندهای معتبر خرید کنید.
  • با توجه به قیمت دستگاه های اسپرسوساز : دستگاه های اسپرسوساز قیمت نسبتا بالایی دارند اما با توجه به کیفیت و کارایی عالی که دارند می توان گفت چنین قیمتی تقریبا مناسب و منصفانه است. البته برخی از تولیدکنندگان سعی می کنند با استفاده از مواد بی کیفیت در ساخت دستگاه ها، آنها را با قیمت کمتری عرضه کنند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم فریب تبلیغات جعلی و قیمت های غیر منطقی را نخورید.

در صورت تمایل می توانید به سایت نوبشو مراجعه کنید و لیست کاملی از بهترین دستگاه های اسپرسوساز به همراه ویژگی ها و قابلیت های آنها را مشاهده کنید. در این صورت می توانید با مقایسه این دستگاه ها و توجه به نیاز و خواسته خود، مناسب ترین دستگاه اسپرسوساز را از فروشندگان نوبوشو خریداری کنید.

a93d145e-48d7-42ff-ad0f-8d00c5458d7b

بهترین برندهای اسپرسوساز موجود در بازار

برخی از بهترین و پرفروش ترین برندهای اسپرسوساز موجود در بازار عبارتند از:

  • دستگاه اسپرسوساز دلونگی
  • دستگاه اسپرسوساز نسپرسو
  • دستگاه اسپرسوساز جدید
  • اسپرسوساز لاتیسیما تاچ
  • دستگاه اسپرسوساز گوسونیک
  • اسپرسو ساز نباشید
  • دستگاه اسپرسوساز واکاکو

f825fcca-2fc8-43f9-a5b7-baca4b043756

لوازم برقی را از نوبشوا بخرید

یکی از مطمئن ترین و آسان ترین راه ها برای خرید انواع لوازم برقی با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول مراجعه به سایت نوبشو است. در این وب سایت فروشندگان زیادی وجود دارد که همه آنها قابل اعتماد هستند و می توانید از آنها دستگاه اسپرسوساز یا هر وسیله برقی دیگری تهیه کنید.

در شرایطی که خرید لوازم برقی میدانمدیگر لازم نیست زمان زیادی را برای یافتن یک محصول خوب صرف کنید. از آنجایی که این وب سایت اطلاعات کاملی از محصولات را در اختیار شما قرار می دهد، مشاهده و مقایسه محصولات مختلف برای شما آسان خواهد بود.

موتور جستجوی محصول خود را به روز کنید

نگاه کن موتور جستجوی محصول خود را به روز کنید ، یکی از بهترین راه ها برای خرید هر محصولی است. شما می توانید در مدت زمان کوتاهی تمامی محصولات خود را در این موتور جستجوی قدرتمند بیابید و همچنین اطلاعات و مشخصات محصول مورد نظر را به صورت دقیق مشاهده کنید. این کار مقایسه محصولات و یافتن بهترین محصول را برای شما بسیار آسان تر می کند.

***

این مطلب یک گزارش است و پایگاه خبری شمانیوز صحت یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی کند و مسئولیت قانونی آن ربطی به شمانیوز ندارد.


بیشتر بخوانید  آیا ایرانیان همچنان اقتصاد کوپنی را تجربه خواهند کرد؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *