مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی برگ قلب گل فیلودندرون

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله





شرایط نگهداری فیلودندرون برگ قلبی




برگ قلب فیلودندرون این نام رایج فیلودندرون اسکاندیناوی ها است و به دلیل کشت ساده آن به گیاهی پرطرفدار در منازل تبدیل شده است. برگ های قلبی شکل منحصر به فرد آن این گیاه را خاص می کند و سازگاری با شرایط مختلف باعث می شود زمان کمتری برای مراقبت از آن پرورش دهندگان داشته باشند.

فیلودندرون یک برگ قلبی بومی مکزیک، برزیل و هند غربی است و یکی از رایج ترین و محبوب ترین انواع فیلودندرون در فروش است. این گیاهان به طور طبیعی در جنگل های بارانی استوایی یافت می شوند، اما در تالاب ها و رودخانه ها نیز یافت می شوند.



آنها به دلیل طبیعت خود از درختان و سایر گیاهان در زیستگاه طبیعی خود رشد می کنند. برگ های فیلودندرون دارای نوک نوک تیز و زمینه قهوه ای است. با این حال، آنها به سرعت رشد می کنند و سبز تیره می شوند. برگ قلب فیلودندرون یک گیاه تطبیقی می تواند در شرایط مختلف رشد کند. این ویژگی آن را برای رشد در فضای باز و داخل خانه مناسب می کند.


گل


ظاهر فیلودندرون قلبی



فیلودندرون گیاهی است که می تواند به ارتفاعات باورنکردنی برسد، اما به خاطر برگ های قلبی شکلش شناخته شده است. این برگ ها ممکن است رنگ های مختلفی داشته باشند، اما در نهایت به سبز تیره و روشن تبدیل می شوند، اما گاهی اوقات شفاف هستند.

برگها می توانند تا 25 سانتی متر رشد کنند، در حالی که ساقه ها می توانند تا 120 سانتی متر و بیشتر رشد کنند، اما ممکن است تا ده سال طول بکشد تا فیلودندرون به ارتفاع نهایی خود برسد. برگ های آن در طول سال سبز باقی می ماند و به عنوان گیاهی همیشه سبز برای خانه و باغ ارائه می شود.

بیشتر بخوانید  آدرس و شماره تلفن تعاونی کار و حمایت اجتماعی ازنا


قلب فیلودندرون گلبرگ

این گیاه به گلدهی معروف نیست، اما گاهی اوقات گل های سفید به خصوص در گیاهان بالغ شکوفا می شود. گل ها می توانند در هر زمانی از سال ظاهر شوند، اما بیشتر در تابستان باز است. گلدهی برای گیاهان آپارتمانی معمول نیست.


فیلودندرون


شرایط اکولوژیکی مورد نیاز برای فیلودندرون برگ قلب


درجه حرارت

دمای ایده آل برای این گیاه بین 16 تا 24 درجه سانتیگراد است. دمای بالاتر و پایین تر از محدوده می تواند رشد گیاه را کاهش دهد.


سبک

این گیاه نسبتاً مقاوم است و در شرایط مختلف می تواند رشد کند اما بهتر است در محیطی با نور مناسب و زیر نور مستقیم خورشید باشد. با این حال، می تواند نور کم را نیز تحمل کند.


اب

در بهار و تابستان خاک را مرطوب نگه دارید اما در زمستان بگذارید خاک خشک شود


زمین

این گیاه به خاک لومی شنی نیاز دارد که آب آن بلافاصله زهکشی شود. می توانید از ترکیب دو واحد کود گیاهی و یک واحد پرلیت یا ماسه استفاده کنید.


تعویض قابلمه

وقتی ریشه ها فشرده شدند، وقت آن است که آنها را در گلدانی که 2 تا 3 اینچ بزرگتر است قرار دهید. بهترین زمان برای این کار اواخر زمستان تا اوایل بهار قبل از شروع رشد گیاه است.


لقاح

فیلودندرون گیاهی است که به سرعت رشد می کند و باید هر ماه در بهار و تابستان تغذیه شود، مخصوصاً زمانی که برگ های تازه می روید. در فصل زمستان می توان تغذیه یک ماه در میان با غذای گیاهی انجام داد

بیشتر بخوانید  9 دلیل فرسودگی سریع لامپ


رطوبت

این گیاه نسبت به هوای خشک مقاوم است. بهتر است در تابستان برگها مرطوب باشند.


فیلودندرون قلبی


روش تکثیر فیلودندرون برگ قلبی

بهترین زمان برای بریدن ساقه بهار یا اوایل تابستان است. ساقه را در آب یا خاک مرطوب قرار دهید. به راحتی روت می شود.



قلمه شاخه هایی که درست زیر گره روی ساقه بریده می شوند و در پیت ماس ​​مرطوب زیر پلاستیک یا شیشه قرار می گیرند راه دیگری برای تکثیر این گیاه است. استراحت در هوا نیز می تواند راه خوبی برای رشد این گیاه باشد.


جداکننده خط


بیشتر بخوانید:

اصول کاشت گیاهان آپارتمانی ناندینا

تکنیک کاشت و نگهداری مریم گلی

راهنمای کاشت و تکثیر گل


جداکننده خط


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *