معرفی برس‌ های آرایشی


نوع فرچۀ آرایشی و کاربردشان،بستگی به آن قسمتی از صورت دارد که قرار است آرایش شود در ادامه توصیه‌هایی برای استفاده از فرچه‌ها با توجه به محل مورد استفادۀ آنها ارائه می‌شود.

معرفی برس‌ های آرایشی

20110816010826

صورت

1-برای صورت از فرچۀ کرم پودر استفاده می‌کنیم تا کرم پودر مایع یا جامد را به صورت،گردن ویا حتی شانه‌ها بمالیم.این فرچه‌ها موهای بلند و صاف دارند ودر انتها باریک می‌شوند.از این فرچه‌ها برای مالیدن کرم پودر یا ریزه کاری‌ها می‌توان استفاده کرد.

2-فرچۀ پودر(پنکیک):قلم موی پودر،برای پخش کردن پودر‌هایی که بافت شلی دارند بر روی کرم پودر یا محو کننده به کار می‌رود.

همچنین برای مالیدن براق کننده یا برنزه کننده به صورت هم می‌توان از این قلم موها ،بهره برد.این قلم مو کرک مانند است و آرایش اضافه را از صورت پاک می‌کند و مقدار مورد نیاز صورت را باقی می‌گذارد. حتی بیشتر از مواد آرایشی بر روی پوست تاثیر می‌گذارد.این وسیله ،یکی از وسایل اجباری آرایشی است.

فرچۀ رژگونه:

فرچۀ رژگونه یا بزرگ و کرک مانند است ویا کوچک و زاویه دار .این فرچه‌ها برای رژگونه زدن به گونه‌ها واستخوانهای گونه،به طور یکنواخت به کار می‌روند.

20110816010801

فرچه آرایش لب

قلم مویی که برای لب به کار می‌رود،نرم ولطیف است وانتهایش باریک است.این قلم مو برای زدن رژلب یا برق لب به لبها استفاده می‌شود.این قلم موها کمک می‌کنند که لب به خوبی با رژلب مخلوط و آغشته شود.

20110816010838

فرچه آرایش چشم قلم موی چشم

1-خط چشم: قلم موی مخصوص خط چشم،فرچه ای کاملاً نرم و لطیف است که مو‌های لطیفی دارد که کمک می‌کند خط چشمتان را با دقت بیشتری بکشید.

بیشتر بخوانید  بهترین دکوراسیون اتاق خواب کوچک را با این روش ها داشته باشید

2-ریمل: ریمل‌ها معمولاً فرچۀ محکمی‌دارند که ریمل را به مژه‌ها می‌مالد.بعضی از ریمل‌ها دارای برس کوچکی هستند که ریمل‌های اضافی و گلوله شده را از چشم پاک می‌کند.

3-قلم موی ابرو :این قلم مو به ابرو‌ها حالت و شکل می‌دهد و هلال ابرو را کاملاً بر جسته می‌کند. حالاکه انواع فرچه‌ها (قلم موهای)آرایشی را شناخته اید وکار برد شان را می‌دانید،دیگر در استفاده از آنها برای آرایش صورتتان تردید به خرج ندهید.تنها از بهترین انواع قلم موها استفاده کنید که زیبایی تان را کامل می‌کند.

انواع مختلف قلم مو‌های آرایشی (فرچه)

معرفی برس‌ های آرایشی

معرفی برس‌ های آرایشی

معرفی برس‌ های آرایشی

منبع: www.tak-roj.ir


دیدگاهتان را بنویسید