مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی باغ ها توسط DB

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


گاردنز پارک سنگاپور BD

اگر به دنبال مقصدی برای گذراندن لحظاتی بی نظیر برای تمام اعضای خانواده هستید، Gardens by BDB Singapore را پیشنهاد می کنیم. مجموعه ای مفرح و مدرن که به راحتی قابل دسترسی است و تنها با یک پیاده روی کوتاه از هتلی که در آن اقامت دارید می توانید به این باغ مدرن برسید که همه گونه های گیاهی در آن یافت می شوند. در این پارک احساس قدم زدن در یک سرزمین افسانه ای مدرن را خواهید داشت

یکی از پارک‌های معروف و بزرگی که با نگاه به آینده در زمینه حفاظت از محیط زیست و معرفی نمادها و گونه‌های جانوری و گیاهی کشورهای مختلف طراحی و محقق شد، Gardens by DBB Park در سنگاپور است. در این باغ باشکوه منظره وسیع و تصاویری از رودخانه ها مانند دوربین پانوراما خواهید داشت.


گاردنز پارک سنگاپور BD

در این پارک باغ صدف بزرگی وجود دارد که در آن مکان هایی برای کوهنوردی و پیاده روی وجود دارد و هزاران درخت و بیش از 200 نوع گیاه و گل مختلف وجود دارد و استفاده از تمامی محتویات پارک رایگان است.

در مرکز پارک یک رقص موسیقی آبی منحصر به فرد است که هر شب به مدت یک ساعت اجرا می شود.
این پارک نمادی از درختان بزرگ و باشکوهی دارد که از اسکلت‌های فولادی ساخته شده‌اند و مانند برج‌های بلند بر کل مجموعه مسلط هستند و با گونه‌های مختلف گیاهی پوشیده شده‌اند.
برای یک شام دلپذیر و مجلل می توانید در مسیری با منظره ای زیبا که در ارتفاع 25 متری قرار دارد قدم بزنید و با منظره 360 درجه ای پارک لحظات باشکوهی را در رستوران واقع در بالاترین رقم بسازید. نقطه. پارک از این تجربه لذت ببرید.

بیشتر بخوانید  تصاویر زیبا از جشنواره مجسمه های یخی و برفی هاربین در چین


عکس باغ BDB

اگر به دنبال هوای خنک هستید می توانید به جنگل ابری بروید و با قایق از رودخانه عبور کنید و به ساختمان های صدفی شکل کوچکی برسید که بلندترین آنها 35 متر ارتفاع دارد و اگر نمی خواهید مسیر را پیاده روی کنید. آسانسورهای کوچک پیچیده است و شما منظره ای بسیار منحصر به فرد از تنوع گیاهان و گونه های مختلف خواهید داشت و تنوع گونه های گیاهی حس مناطق استوایی کوهستانی را به شما القا می کند.

اگر وقت کافی دارید، پیشنهاد می کنیم یک پیاده روی دلپذیر در دریاچه Vodorac و Vilin konjic داشته باشید و در طول مسیر می توانید از گونه های مختلف پرندگان و چشم انداز وسیع رودخانه لذت ببرید.
هوای داخل گنبد گل سردتر از هوای بیرون بود زیرا گنبد از خشکی آب و هوای کالیفرنیا و فضای سبز مدیترانه الهام گرفته شده بود. در این گنبد حتی می توانید رستوران های مدیترانه ای را پیدا کنید که گیاهان و سبزیجات مستعمل در همان مکان رستوران رشد می کنند.


پارک رویایی در سنگاپور

این مجموعه زیبا و هنرمندانه حس سفر به دور دنیا را به شما القا می کند و تجربه های فراموش نشدنی ای را خواهید داشت که برای اولین بار اتفاق می افتد.
در واقع در این مجموع 4 سری باغ وجود دارد که دارای بافت درختان و گیاهان از تنوع گیاهی کشورهای مختلف مانند چین، مالزی و آفریقا و … الهام گرفته شده و همچنین دارای تعدادی رستوران بین المللی با بین المللی می باشد. منوها


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *