معرفی اعضای باند قاچاق زنان و دختران ایرانی/ زنان و دختران جوان را به فساد واداشتند!



به گزارش سلام نو به نقل از مهر، تنها ده روز پس از انتشار خبر صدور حکم اعدام برای اعضای باند خطرناک قاچاق زنان و دختران، جزئیات جدیدی از فعالیت مجرمانه اعضای این باند منتشر شد.

۲۳ شهریورماه سال جاری خبری مبنی بر محکومیت چند متهم از سوی دادگاه انقلاب اسلامی ارومیه به اتهام فساد مالی در کشور در رسانه ها منتشر شد.

بلافاصله پس از انتشار این خبر، رسانه ها و شبکه های مجازی خارجی اقدام به انتشار اخبار جعلی کردند و موضوع و اتهامات این افراد را به گونه ای دیگر منتشر کردند و سعی کردند این افراد را قهرمانان بی گناه معرفی کنند.

بر اساس این گزارش، برخلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی و شایعات منتشر شده، حوزه فعالیت و اتهامات اصلی این افراد فریب و سپس قاچاق زنان و دختران جوان به یکی از کشورهای منطقه است. به امید تحصیل و نوید اشتغال که در نهایت منجر به سوء استفاده شد که منجر به خودکشی فریب خورده و در مواردی به پایان رسید.

قاچاق دختران توسط این باند تنها به استان آذربایجان غربی محدود نمی شود و این باند دخترانی را از سراسر کشور فریب و قاچاق می کند.

رهبران باند قاچاق زنان و دختران ایران

سرکردگان این باند قاچاق انسان سه زن و یک مرد به نام های زهرا صدیکی، الهام چوبدار، سهیلا مرتضایی و علیرضا فرجاد کیا هستند که در یک عملیات اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه دستگیر شدند.

بر اساس کیفرخواست، این افراد متهم به فساد در جهان از طریق فحشا گسترده و سازماندهی فروش دختران ایرانی هستند.

بیشتر بخوانید  پیشنهاد ماهی ٣۵٠ میلیون تومان به پزشکان ایرانی از سوی امارات

بر اساس اطلاعات موجود در پرونده، زهرا صدیکی معروف به سارا به همراه الهام چوبدار با تشکیل یک باند فساد و فحشا، اقدام به عضوگیری برای افتتاح یک مرکز فساد و فحشا و بردن دختران ایرانی به یکی از کشورهای منطقه کردند. . منطقه

زهرا صدیکی و الهام چوبدار زنان و دختران جوان را به امید تحصیل و اشتغال به صورت گسترده به خارج از کشور بردند و با دادن هدایای گرانبها آنها را گمراه کردند و به فساد واداشتند.

سهیلا مرتضایی، یکی از دیگر متهمان این پرونده، موسس و اولین فردی است که شبکه رهبری و حمایت از یک باند سازمان یافته فساد را تشکیل داده است که یکی از اولین و قدیمی ترین شبکه های فساد سازمان یافته در مقصد نامیده می شود. کشور این باند

سهیلا مرتضایی تحت عنوان کار در آرایشگاه زنانه در یکی از کشورهای نزدیک به ایران، شبکه ای از تاجران راه اندازی کرد و در ازای حمایت از دختران و تاجران، 50 درصد از مبلغ فساد را دریافت کرد.

علیرضا فرجاد کیا متهم ردیف چهارم که به چندین زبان از جمله فارسی، کردی، ترکی استانبولی و عربی مسلط است نیز به عنوان یکی از سرکردگان این باند که شبکه فساد را تشکیل داده است، بیم آن می رود. و فحشا و با بی توجهی، دختران ایرانی از سراسر کشور مورد آزار و اذیت قرار گرفتند.

اعضای این باند طبق شواهد موجود در دادگاه عمومی و انقلاب ارومیه به اعدام محکوم شدند که البته قابل تجدیدنظر در دیوان عالی کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید