مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی آژانس های مسافرتی در وب سایت فاینداتور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آژانس های مسافرتی در پکیج های خود امکاناتی همچون بلیط وسایل نقلیه (از هواپیما تا اتوبوس و… ) را به همراه بیمه مسافرتی، وچر محل اقامت (از هتل گرفته تا انواع مسافرخانه ها) و لیدرهای متخصص را گردهم می آورند و با یکبار خرید آنها توسط مسافر، از همه این امکانات برخوردار می شوند.


به عبارت دیگر بزار و هرآنچه برای تجربه یک سفر خوب توسط یک مسافر لازم است را فراهم کرده و در بسته ای مناسب به مسافران عرضه می کند. آژانس های مسافرتی علت اصلی این موضوع هستند که دیگر لازم نیست هر مسافر این خدمات و تسهیلات را به صورت مجزا پیگیری و خریداری نماید و علاوه بر قیمت مناسب تر، در زمان وی نیز صرفه جویی می شود.


چرا خرید تور ارزان استانبول از آژانس اقتصادی است؟


برای روشن تر شدم موضوع مناسب بودن قیمت ها در صورت خرید تور مسافرتی از آژانس ها، فرض می کنیم که یک مسافر قصد خرید تور ارزان استانبول را دارد و هزینه سفر برای وی حائز اهمیت است. حالا چطور مطمئن باشد که اگر از آژانس های مسافرتی تور خریداری کرده و به شخصه اقدام به خرید بلیط و رزرو اقامتگاه و… نکند ضرری را متحمل نشده است؟


در صنعت گردشگری ایران، آزانس های مسافرتی را می توان مانند عمده فروش در نظر گرفت به این معنا که هر آنچه از آژانس ها خریداری کنید به دلیل خرید انبوه آنها با قیمت بسیار مناسب تری عرضه می شوند. برای اطمینان از این موضوع فردی که قصد دارد تور استانبول ارزان یا خیلی خیلی ارزان خریداری کند، می تواند یکبار قیمت تورهای ارزان عرضه شده توسط آژانس ها را برآورد کرده و یکبار دیگر به حساب قیمت رزرو هتل ارزان، ایرلاین ارزان، بیمه و… بپردازد. ما به شما اطمینان می دهیم که خرید از آژانس ها به صرفه تر است.

بیشتر بخوانید  امامزاده زید (ع)


جستجوی آژانس مسافرتی معتبر در وب سایت فاینداتور


یکی از دغدغه های علاقمندان به سفر در کشور ایران این است که نمی دانند چه آژانس هایی معتبر هستند و چه آژانس هایی ممکن است از آنها پول دریافت کرده و خدماتی ارائه ندهند. در بحث سفر اغلب صحبت از مبالغ بالا می شود و حتی در سفرهای داخلی هم مسافر دست کم 1 میلیون تومان هزینه پرداخت می کند که این مبلغ در سفرهای خارجی می تواند تا 50 میلیون تومان یا حتی بیشتر برای یک نفر نیز برسد. پس مهم است که خرید خود را از سازمان معتبری انجام بدهیم. خوشبختانه وب سایت فاینداتور با اختصاص بخش بزرگی از وب سایت خود به معرفی آژانس های معرفی کار مسافران را تا حدود زیادی آسان کرده است. در فاینداتور می توانید نام همه آژانس های مسافرتی فعال در ایران را بیابید و مطمئن باشید تمام آژانس هایی که در این وبسایت علاوه بر صفحه اختصاصی، تور مسافرتی خود را نیز ارائه می دهند معتبر هستند و نام مدیر، شماره پروانه بهره برداری، آدرس، شماره تماس و همه اطلاعات آنها را می توانید مشاهده کرده و پس از اطمینان خاطر از صحت آنها اقدام به خرید نمایید.


وب سایت فاینداتور


خدمات وب سایت فاینداتور به آژانس های مسافرتی


مدیرانی که دارای آژانس مسافرتی هستند و می خواهند کسب کار خود را رونق ببخشند و علاوه بر شناخته شدن بیشتر در بازار، تورهای مسافرتی خود را نیز به فروش برسانند، می توانند از فاینداتور کمک بخواهند. تصور کنید که 100 آژانس مسافرتی در ایران تور ارزان استانبول یا به طور کلی تور ارزان ترکیه را ارائه می دهند درست مانند میلیون ها فروشگاه تره باری که محصولات تره باری در سراسر کشور به فروش می رسانند. در این میان افرادی که اجناس بهتر و باکیفیت تری را با قیمت مناسب تر می فروشند همیشه سهمی از بازار دارند.

بیشتر بخوانید  موزه رادیوهای قدیمی منحصر بفرد درباغ دلگشای شیراز


آژانس های مسافرتی می توانند با ثبت نام رایگان در وب سایت فاینداتور صفحه ای اختصاصی را از آنِ خود کنند، صفحه ای که توسط متخصصان کاملا بهینه سازه شده و رتبه های بسیار خوبی در موتور جستجوی گوگل دارند. در این صفحات امکانات متعددی در اختیار آژانس ها قرار می گیرد تا بتوانند علاوه بر معرفی خود و خدمات، تورهای مسافرتی خود را نیز در فاینداتور به نمایش بگذارند و فروش خود را با استفاده از سکشن “تورهای ویژه فاینداتور” دو چندان کنند. خوشبختانه وب سایت فاینداتور در سال 1400 امکانات و خدمات بیشتری را در کنار طراحی جدید و مدرن به وب سایت خود افزود که تا به امروز مورد استقبال مسافران و آژانس ها واقع شده است.


شما هم می توانید برای آشنایی بیشتر با موتور جستجوی آژانس های مسافرتی و تورهای داخلی و خارجی همین حالا از فاینداتور دیدن کنید: https://www.findatour.co/


سفر به شهرهای نزدیک و دور با فاینداتور


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *