معجزه کود در کسب و کار جدید من



آنچه دیگران می خوانند:

کود

این محصولات طرفداران زیادی دارند و به همین دلیل است کود خرید و فروش بیشتر حیوانات به جای بسته بندی به صورت عمده انجام می شود، نحوه استفاده و مصرف این محصولات در باغات و مزارع کشاورزی بسیار ساده است و می توانید با حداقل اطلاعات از این محصولات استفاده کنید.

امروزه مشتریان و مشتریان بسیار پرمشغله می توانند محصولات مورد نیاز خود را از طریق وب سایت های فروش اینترنتی معتبر خریداری کنند که خرید آنلاین و آفلاین در نهایت به نفع مشتریان و نامزدهای بازار است.

فروشگاه اینترنتی ما کودهای طبیعی و مرغوب را تهیه و توزیع می کند و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی محصولات خود را سفارش دهید.

کود خانگی

کود خانگی یعنی با غنی سازی خاک با عناصر مورد نیاز، سلامت گیاه فلفل را تضمین می کند، سلامت گیاه نشان دهنده سلامت محصول به دست آمده از آن است و در نهایت می توان نتیجه گرفت که انتخاب صحیح کود بسیار مهم است. برای کشت فلفل

این گیاه به غیر از هیدروژن، اکسیژن و کربنی که گیاه فلفل از هوا و آب می گیرد، به 14 عنصر دیگر نیز نیاز دارد که برای رشد آن لازم یا مفید است، این عناصر با کود تامین می شود. برخی از این عناصر که به گیاه می رسد عبارتند از فسفر، نیتروژن، پتاسیم، مس، آهن، روی و منیزیم.

بیشتر بخوانید  بازگشت کی روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران؟

به طور کلی یکی از بهترین انتخاب ها برای کوددهی بوته های فلفل استفاده از کود متعادل است، کود متعادل دارای نسبت های مساوی از هر یک از عناصر مورد نیاز فلفل است، در بسیاری از موارد خاک دارای فسفر کافی و لازم است، در این مورد، کود بدون فسفر یا با فسفر کم تهیه کنید، از طرفی نیتروژن یکی از موثرترین عناصر برای رشد فلفل است، بنابراین مطمئن شوید که کود مورد نظر حاوی نیتروژن کافی باشد.

برای پرورش انواع سبزیجات به خصوص فلفل به کود آهن خانگی نیاز دارید زیرا آهن یکی از 14 عنصر ضروری برای رشد و سلامت گیاه فلفل است بنابراین بدون آهن گیاهان نمی توانند کلروفیل تولید کنند و بدون کلروفیل ساختمان را تشکیل می دهند. اکسیژن برای گیاه امکان پذیر نیست و تمام فعالیت های گیاه را مختل می کند.آهن به گیاه فلفل کمک می کند تا اکسیژن را به تمام قسمت های گیاه از جمله ساقه، ریشه و برگ برساند.از طرفی آهن کافی باعث ایجاد رنگ سبز می شود. رنگ در گیاه که نشان می دهد به گیاه سلامت می دهد.

آراد برندینگ

کود زیستی مایع

همانطور که می دانید کود زیستی مایع در انواع شیمیایی، بیولوژیکی و گیاهی تولید می شوند که نوع شیمیایی آن در مراکز تولید فرآورده های شیمیایی و آزمایشگاه های تخصصی و نوع بیولوژیکی از ترکیب فضولات حیوانی یا انسانی تولید می شود که در نوع خود بسیار است. موثر برای گیاهان و مفید خواهد بود و نوع گیاهی آن از بقایای گیاهان و برگ درختان افتاده با ترکیبی از افزودنی های دیگر تولید می شود.

بیشتر بخوانید  سخنرانی رهبر انقلاب درعید مبعث ازشبکه‌های داخلی وجهانی پخش می‌شود

امروزه کشت و پرورش انواع گیاهان و درختان در باغ ها بدون وجود و استفاده از کودهای مخصوص امکان پذیر نیست و یا ممکن است بدون کود محصول خوبی به دست نیاورید و گیاه رشد خوبی نداشته باشد.

از طرفی برخی از این کودها به عنوان آفت کش برای گیاه عمل می کنند و در صورت عدم استفاده از آنها در پایه گیاه، احتمال حمله حشرات به گیاه وجود دارد که به محصولات و میوه ها آسیب رسانده و باعث کاهش رطوبت می شود. کیفیت محصولات به دست آمده

آراد برندینگ

* این مطلب یک رپورتاژ تبلیغاتی است و سایت شما وستی مسئولیتی در قبال آن ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید