معجزه داروی گیاهی گالگا


یک گالون فوق العاده در درمان دیابت

با این قسمت از دلگرم کننده به روز باشید گیاه دارویی و دارویی گالگا آن ها ملاقات می کنند.

کاهش وزن و دیابت همزمان با گیاه گالگا

گیاه گالگا

یکی از گیاهان دارویی است که در طب سنتی اروپا برای درمان دیابت استفاده می شود. نام علمی این گیاه از دو کلمه «گالا» به معنای شیر و «آگیین» به معنای تولید به معنای تولیدکننده شیر گرفته شده است. گالگا همچنین در تولید چندین داروی ضد دیابت در آلمان در دهه 1920 و 1980 مورد استفاده قرار گرفت. بر اساس تحقیقات انجام شده تاثیر این گیاه در کاهش قند خون به اثبات رسیده است.

اثر درمانی گیاه گالگا به دلیل وجود گوانیدین در برگ های آن از جمله ترکیب «گالژین» است. این ترکیب مبنای تولید چندین داروی ضد دیابت از جمله متفورمین و فنفورمین است که از داروهای مهم ضد دیابت (با ساختار گوانیدین) هستند. گالگا همچنین در بسیاری از کشورها در تولید داروها و ملین ها استفاده می شود. گالگا همچنین متابولیسم لیپیدها و چربی ها را افزایش می دهد و در نتیجه منجر به کاهش وزن می شود. خواص این گیاه در کاهش همزمان قند و چربی خون و تاثیر آن در کاهش وزن باعث شده است که از آن در فرمولاسیون مکمل های ضد پیری «Anti Aging» استفاده شود.

این پودر از گیاه Galega officinalis تهیه می شود. گالگا اصالتاً ایران نیست و ابتدا توسط دکتر رضا امیدبیگی، مدیر تحقیق و توسعه شرکت داروسازی زردبند وارد شد و هم اکنون در مزارع شرکت داروسازی زردبند به طور گسترده کشت و فرآوری می شود.

بیشتر بخوانید  تفاوت مینی ایمپلنت با ایمپلنت معمولی در چیست ؟

گیاه گالگا

استفاده از گالگا برای کنترل قند خون

عصاره استخراج شده از گیاه گالگا حاوی دو ترکیب شیمیایی به نام های گوانیدین و گالگین است که دارای خاصیت کنترل قند خون بوده و به عنوان متفورمین در درمان دیابت عمل می کند.نتایج مطالعه تأثیر گیاه گالگا بر کنترل قند خون را در 32 درصد نشان داد. خرگوش های دیابتی با مصرف این گیاه قند خون را کاهش داده است.

محققان همچنین به این نتیجه رسیدند که گیاه گالگا در بیماران دیابتی بزرگسالی که در مراحل اولیه بیماری هستند، اثر حمایتی دارد.مواد فعال موجود در پودر گالگا با افزایش ورود قند به داخل، عملکرد انسولین را در بدن تقویت کرده و قند خون را افزایش می دهد. سلول ها. ترکیبات موجود در این گیاه با جلوگیری از جذب قند روده ای قند خون را کاهش داده و همچنین از فرآیند تولید بیوشیمیایی قند در بدن (گلوکونئوژنز) جلوگیری می کند.

گیاه گالگا

خواص درمانی گالگا

گالگا در تحریک غدد پستانی برای ترشح شیر موثر است

مقدار و روش مصرف

پودر گالگا را 3 بار در روز و هر بار با ماست یا یک لیوان آب میوه مخلوط کرده و بنوشید.

(توجه: در صورت استفاده از این پودر لاغری، یک وعده در روز کافی است.)

آیا گالگا در کاهش وزن موثر است؟

مطالعه ای بر روی موش ها نشان داد که گیاه گالگا با کاهش توده چربی در آنها وزن کم کرد. در انسان، اثر گالگا بر کاهش وزن نیاز به مطالعه بیشتر دارد.

گیاه گالگا

مکانیسم اثر Galga

مواد موثره پودر گالگا با افزایش ورود قند به سلول ها باعث تقویت عملکرد انسولین در بدن و کاهش قند خون می شود.ترکیبات این گیاه از جذب قند روده ای جلوگیری می کند و همچنین از فرآیند بیوشیمیایی تولید قند در بدن جلوگیری می کند. . (گلوکونوژن) قند خون را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید  معرفی + شناخت کامل بیماری سی اف (CF)

مقدار و روش مصرف

  • پودر گالگا را 3 بار در روز و هر بار با یک پیمانه ماست یا یک لیوان آب میوه مخلوط کرده و بنوشید.
  • توجه: اگر از این پودر برای کاهش وزن استفاده کنید، یک وعده در روز کافی است.

دوره مصرف

مصرف پودر گالگا دوره مشخصی ندارد و می توانید تا تنظیم قند خون به مصرف محصول ادامه دهید.

نشانه ها

در دوران بارداری از این محصول استفاده نکنید.

گیاه گالگا

چیزهای مهم

در صورت رعایت دوز توصیه شده هیچ عارضه جانبی گزارش نشده است. مصرف پودر گالگا در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که سطح قند خون آنها در طول درمان با داروهای شیمی درمانی خوراکی کنترل می شود (از تزریق انسولین استفاده نکنید)، می تواند به عنوان مکمل برای کاهش قند خون استفاده شود. این افراد باید در حین مصرف این پودر گیاهی به درمان با داروهای شیمیایی ادامه دهند و تا زمانی که از این پودر استفاده می کنند می توانند با مشورت پزشک از میزان داروهای شیمیایی خود بکاهند. مصرف پودر گالگا در این افراد گاهی به درمان قطعی دیابت منجر می شود.

مصرف پودر گالگا در افراد مبتلا به دیابت نوع 1 در فرآیند درمان، علاوه بر داروهای شیمیایی خوراکی، انسولین نیز تزریق می شود و می تواند قند خون را کاهش دهد. این افراد می توانند در حین استفاده از پودر، میزان تزریق انسولین را کاهش داده و دوز تزریق انسولین را با نظر پزشک تنظیم کنند. مصرف این پودر در این افراد باید مستمر و مستمر باشد، استفاده از عصاره دارچین همزمان با مصرف پودر گالگا می تواند دستیابی به نتیجه مطلوب (کاهش قند خون) را تسریع کند. لازم به ذکر است که این گیاه گلگا باید دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

بیشتر بخوانید  برای تجربه یک رابطه جنسی طولانی و لذت بخش چی بخوریم؟

گیاه گالگا

شرایط نگهداری Galge
  • در جای خشک و تاریک در دمای اتاق (کمتر از 25 درجه سانتیگراد) نگهداری شود.
  • امیدواریم این داروی گیاهی معجزه آسا به بهبود و درمان کامل همه بیماران دیابتی کمک کند.

گیاه گالگا

در مصرف گیاه گالگا در چه مواردی باید دقت کرد؟

* اگر قصد عمل دارید، دو هفته قبل از عمل حتما مصرف گالگا را قطع کنید.

همیشه به خاطر داشته باشید که گالگا تمایل به خونریزی را در بدن شما افزایش می دهد و تشکیل لخته های خون را کند می کند و می تواند با داروهای ضد انعقاد مانند وارفارین تداخل داشته باشد.

* اگر دیابت دارید و از گیاه گالاگا و داروهای کاهنده قند خون برای کنترل قند خون استفاده می کنید، مراقب باشید قند خون را بیش از حد پایین نیاورید و قند خون خود را به طور مرتب کنترل کنید.

* در دوران بارداری از Galga استفاده نکنید.

گیاه گالگا

گردآوری شده توسط مجله اینترنتی تشویق

مرجان امینی


دیدگاهتان را بنویسید