معاینات دهان و دندان دانش آموزان ممنوع در مراکز سنجش سلامت قزوین – اخبار قزوین – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب قزوین، منوچهر حبیبی در هشتاد و یکمین جلسه ستاد پیشگیری و کنترل تاج استان که امشب با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کازوین در سالن اجتماعات شهید امامی جلسات فرمانداران قزوین برگزار شد. : تقریباً تمام مراکز استان های همجوار ما ، از جمله استان های شمالی گیلان و مازندران ، قرمز شده اند که بدون شک روند مدیریت بیماری عروق کرونر قلب را در استان ما تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: بیش از 17 ماه از آغاز بحران کرونر در استان قزوین می گذرد. ​​مردم از پیروی از پروتکل های بهداشتی خسته شده اند و از طرف دیگر ما با کمبود واکسن کرونر روبرو هستیم. با این حال گزارش های امروز ملی ستاد تاج افزایش واکسیناسیون علیه تاج را در روزهای بعد نشان می دهد. “

حبیبی با اشاره به وضعیت دانش آموزان در مراکز آموزش و آموزش بهداشت ادامه داد: با توجه به شیوع مکرر ویروس کرونا در استان قزوین و ورود ویروس دلتا به جغرافیای آموزش و پرورش ، ارتودنتیست ها باید فعلاً امتحان شفاهی را به تأخیر بیندازند. زیرا چنین مطالعاتی شیوع بیماری کرونر قلب را افزایش می دهد.

راه اندازی 2 پایگاه واکسیناسیون توسط ارتش و هلال احمر

معاون ستاد کرونا قزوین در بخشی دیگر از سخنان خود از ایجاد دو پایگاه بزرگ واکسیناسیون توسط ارتش و جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت: “طبق تفاهم نامه امضا شده بین وزارت بهداشت ، ارتش و جمعیت هلال احمر ، این دو پایگاه واکسیناسیون جامع در آنها در کنار پایگاه واکسیناسیون یکپارچه در قزوین ساخته می شوند تا بتوانند تعداد زیادی از توصیه های نامزدهای واکسن را در روزهای آینده برآورده کنند.

بیشتر بخوانید  صالحی: مرحوم رجایی منجر به دوستی بین شاعران و نویسندگان دو طرف شد

حبیبی افزود: پایگاه واکسیناسیون ارتش در بیمارستان 533 لشکر 16 زرهی “کازوین” ایجاد می شود و پایگاه واکسیناسیون “هلال احمر” در مرکز آموزشی درمانی و آموزشی در قسمت جنوبی شهرک شهرک ایجاد می شود. کازوین با افزایش میزان واکسیناسیون از این هفته ، دوزهای بیشتری از واکسن به مراکز واکسیناسیون در شهر قزوین ارائه می شود. بنابراین ، بازدیدهای بیشتری انجام می شود و ما باید تعداد مراکز واکسیناسیون را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: تمام دستگاه هایی که دارای مراکز درمانی و بیمارستان ها هستند از جمله سازمان تأمین اجتماعی ، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی موظف هستند از ظرفیت مراکز درمانی خود برای واکسیناسیون کارمندان و افراد تحت مراقبت خود استفاده کنند تا بتوانیم حداکثر را بدست آوریم. ظرفیت واکسیناسیون در استان قزوین و واکسیناسیون باید در مراکز مختلف توزیع شود.

حبیبی همچنین به لزوم نظارت دقیق بر پروتکل های بهداشتی در مکان های عمومی بسته مانند پیاده روها ، نانوایی ها و رستوران ها اشاره کرد و گفت: شرط ادامه در این مکان های عمومی استفاده از سیستم تهویه ، ماسک بهداشتی و فاصله اجتماعی ، در غیر این صورت چنین مکانی. “آنها بدون اخطار مهر و موم می شوند.

خواسته اصلی مردم تزریق واکسن تاج است

اما فرماندار آوج با انتقاد از مدیریت بیماری کرونر قلب در ماه های اخیر گفت: حدود 17 ماه از آغاز بحران کرونر در استان قزوین می گذرد و مردم ما از پوشیدن ماسک خسته شده اند و خواست اصلی واکسیناسیون است بتوانند مردم کشورهای دیگر را دوست داشته باشند ، ماسک خود را بردارند و کمی نفس بکشند.

بیشتر بخوانید  تعویض لامپ سوخته ویلای وزیر سابق از جیب طاق! / فیلم سینما

نصرتولا علیرضائی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی معیشتی مردم و اصناف افزود: در حالی که اصناف حق داشتند مختصراً اقدام کنند اما به محض رسیدن تاج جدید باید به آنها دستور دهیم تجارت خود را تعطیل کنند و اکنون برای ما مدیران بسیار دشوار است. زیرا ما از مشکلات معیشتی طبقات آگاهی داریم.

وی ادامه داد: با توجه به خستگی عروق کرونر افراد ، تنها راه خلاصی از این وضعیت واکسیناسیون گسترده است و امیدواریم وزیر بهداشت امروز برای تزریق 500000 دوز واکسن در روز اقدام کند تا مردم سرانجام خلاص شوند این موقعیت. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید