معاون وزیر تعاون از تساوی حقوق بازنشستگی دفاع می کند


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ، خوجالتولا میرزایی در هفته تأمین اجتماعی و چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی گفت: تأمین اجتماعی ثانویه و صندوق بازنشستگی دولت افزایش یافت.
وی با اشاره به اجرای طرح توسعه دولت الکترونیکی در زمینه تأمین اجتماعی ، تأمین اجتماعی و سایر سازمان ها گفت: از 20 سال پیش ، لغو کتب تأمین اجتماعی و تجویز الکترونیکی در دستور کار قرار گرفته است. خوشبختانه امروز دفاتر و داروخانه ها در بخش خصوصی تأسیس شده اند و ما امیدواریم که این اقدامات در بیمارستان های تحت پوشش علوم پزشکی در اسرع وقت انجام شود.
وی مزایای این طرح مانند حفظ بیمه و سوابق پزشکی و سیستم راهنمایی ، شفافیت ، به حداقل رساندن تقلب و غیره را تشریح کرد: این کار بسیار دشواری بود که با تلاش دکتر سالاری و همکارانش حاصل شد.
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: همچنین طرح الکترونیکی و شفافیت تصویب در رفاه اجتماعی گام بسیار بزرگی در جهت شفافیت و کاهش فساد در دولت دوازدهم بود.
وی یکی دیگر از فعالیت های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را کاهش فساد و تنش های کارگری عنوان کرد و گفت: در حال حاضر تعداد کارفرمایان و کارگران نسبت به سال های گذشته 90 درصد کاهش یافته است.
میرزایی با بیان اینکه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی رتبه اول شفافیت را کسب کرده است ، افزود: حدود 10 سیستم شفافیت در بنگاه های اقتصادی راه اندازی شده است. بنابراین امروز ، کل ترکیب دولت ، دارایی و دارایی ، پرونده های حقوقی و فعالیت های پولشویی ، صندوق های بازنشستگی ایالتی و فولاد و دهقانان را می توان به طور شفاف در سیستم ها ردیابی کرد.

بیشتر بخوانید  وضعیت بارش ها در هفته آتی | برف و باران در راه است

معاون وزیر تعاون از تساوی حقوق بازنشستگی دفاع می کند

وی خاطرنشان کرد: پوشش بیمه ای دهقانان در پایان سال 1999 هفت برابر در سطح کشور افزایش یافته و به یک میلیون و 400 هزار نفر رسیده است و طبق مصوبه دولت از امسال یک میلیون و 400 هزار خانواده جدید اضافه خواهد شد.
وی افزود: همچنین پنجره واحد مددکاری اجتماعی و بانک اطلاعاتی ایران از اقدامات اصلی و ساختاری این وزارتخانه برای ایجاد سیاست های رفاه اجتماعی است.
میرزایی افزود: با ایجاد بانک اطلاعاتی از ایرانیان ، با ارائه کد ملی سرپرست خانوار ، کلیه اطلاعات مربوط به سطح و تغییرات دارایی ها ، درآمد و معاملات مالی آنها تعیین می شود.
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با تبریک هفته تأمین اجتماعی و تأمین اجتماعی ، خدمات ارائه شده توسط این سازمانها در طول یک سال گذشته در رابطه با بحث تاجگذاری را ستود.
وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی و مدیریت درمان در طی یک سال گذشته بار بسیار سنگینی را متحمل شده اند ، افزود: در برخی موارد 50 و گاهی تا 100 درصد فضای تأمین اجتماعی به بیماران کرون اختصاص می یابد.
وی با اشاره به ساخت 48000 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش مراقبت های اجتماعی در سه سال گذشته ، افزود: این اقدام سازمان کمک های اجتماعی بسیار ارزشمند است و یک برنامه مثبت زندگی که یک طرح نوآورانه است ، خدمات را افزایش می دهد واحدها در بین مردم و دامنه این سازمان افزایش می یابد. “داده شده.
میرزایی با بیان اینکه صندوق تأمین اجتماعی روستایی آذربایجان شرقی همیشه در بین استانهای کشور در جایگاه نخست قرار دارد ، خاطرنشان کرد: متوسط ​​پوشش این صندوق در کشور 15 درصد و در آذربایجان شرقی 30 درصد است.
وی با اشاره به بازدید خود از شرکت لبنیات آذربایجان شرقی (پگاه) و شرکت کلر پارس اظهار داشت: خوشبختانه این دو شرکت از موفق ترین شرکت ها و واحدهای صنعتی کشور هستند که با تولید در وضعیت بسیار مطلوبی به سر می برند. ، فروش داخلی ، صادرات و شاخص های سودآوری. “آنها روند قابل تحسینی دارند.
وی ادامه داد: این شرکت ها برنامه های بسیار خوبی برای توسعه ، اصلاح ساختاری و متنوع سازی سبد محصولات دارند که امیدواریم در اسرع وقت اجرایی شود.
در پایان جلسه ، خدمات و تلاش مدیران کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، تأمین اجتماعی ، درمان و رفاه اجتماعی استان با اهدای لوح همزمان با هفته تأمین اجتماعی و تأمین اجتماعی مورد ارزیابی قرار گرفت. .

بیشتر بخوانید  10 تا از بهترین فیلم‌های ایرانی دهه 60 + تصاویر

۲۲۳۲۲۷

دیدگاهتان را بنویسید