معاون فرماندار: خواسته های روزنامه نگاران کهگیلوئه و بویراحمد دنبال می شود


احد جمالی در دیدار اعضای خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در آستانه گفت: “اسلام همیشه و در همه جا مردم را به خرد جمعی فرا می خواند و همه می دانند که حتی دولتها نیز بدون حمایت مردم نمی توانند مشروعیت خود را بدست آورند.” روز خبرنگار.

جمالی با اشاره به اینکه ملاصدرا شیرازی 400 سال پیش انقلابی را آغاز کرد ، گفت: ما باید از این فلاسفه درس های زیادی بگیریم و امیدواریم که به کمال گرایی برویم و از مقام طلبی خودداری کنیم.

کهگیلویه و بویراحمد ، معاون سیاسی استاندار ، تأکید کرد: “اگر ناهنجاری در جامعه وجود داشته باشد ، این دلیل است که راه خود را گم می کنید و گناه از زمانی آغاز می شود که خدا دیده نشود و اگر حرکت ما خدا باشد قطعاً مشکلی نخواهیم داشت – محور “

وی با بیان اینکه رسالت روزنامه نگاران همان مسئولیتی است که خداوند به پیامبر خود سپرده است ، افزود: از خبرنگاران انتظار می رود به عنوان یک عنصر مثبت در افزایش آگاهی و انتقال اطلاعات به مردم گام بردارند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با توجه به پیشرفت علم در مقایسه ، به عنوان مثال می توان دستاورد این دهه ها را بیش از سالهای گذشته در نظر گرفت ، افزود: بنابراین پیشرفت علوم انسانی موفق کسی است که یک چشم انداز جهانی دارد “در بعد ملی ، منافع ملی را بر منافع شخصی اولویت دهید.

وی گفت: با تفكر نمی توان جزیره را اداره كرد.

جمالی در مورد الزامات رسانه های چاپی و مجازی از دستگاه های اجرایی گفت: هماهنگی های لازم با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اطمینان از اعتبار و پرداخت دستگاه های اجرایی انجام می شود.

بیشتر بخوانید  دستگاه های خودپرداز تمامی بانک ها به سیستم ماهیگیری متصل هستند

وی با بیان اینکه برخی روزنامه نگاران به دلیل ناآگاهی از قانون ممکن است با مشکل روبرو شوند ، تأکید کرد: بهتر است موضوع آموزش روزنامه نگاران در اولویت “جهت گیری اسلامی” و مطبوعات قرار گیرد.

جمالی گفت: روزنامه نگاری یک کار مقدس است زیرا روزنامه نگاران به دنبال دانش هستند و این یک ماموریت دشوار است.

وی با بیان اینکه یکی از فلسفه های زندگی جمعی تکمیل یکدیگر است ، گفت: باید برای نیروهای سیاسی نیز ظرفیت سازی شود و اگر تعامل مطلوبی با رسانه ها داشته باشند می توانند اتفاقات بهتری در تاریخ بیابند.

جمالی با اشاره به اینکه بعضی اوقات برخی از اصحاب رسانه حتی جان خود را برای انجام مأموریت خود فدا می کنند ، اظهار داشت: مدیران باید خبرنگاران را دست خود ببینند و از ظرفیت خود برای توسعه استان استفاده کنند و انتقاد منصفانه را بپذیرند.

وی با اشاره به اینکه دوره حاکمیت سنتی به پایان رسیده است ، گفت: “یکی از دلایل عدم پیشرفت در برخی زمینه ها زمینه دادن به نخبگان نیست و باید بدانیم که این حق مسلم مردم است که به که حکومت بهتری دارند “متاسفم.

معاون سیاسی استاندار از مدیرکل فرهنگ اسلامی و رهبری و مجموعه این سازمان فرهنگی خواست تا در قانون برای حل مشکلات روزنامه نگاران امکانات موجود را محاسبه کند.

جمالی در مورد مشکلات بیمه ، مسکن و پرداخت تسهیلات بانکی به خبرنگاران گفت: باید به این طبقه شریف نگاه و به دور از استرس و در آرامش نگاه کرد ، زیرا اگر دیده نشوند آسیب پذیرتر هستند.

بیشتر بخوانید  فوری؛ فیلترینگ برداشته می‌شود+ فیلم

وی گفت: ما دشمنان و منابع مشترکی داریم. “حاکمیت سیستم بیش از هر چیز دیگری برای ما مهم است.”

جمالی مطبوعات را علمی اساسی و پرچمدار روزنامه نگاران می داند و می گوید: نباید اجازه دهیم از قلم استفاده شود و از هیچ کمکی برای حفظ حیثیت روزنامه نگار و سلامت جامعه امتناع نمی کنیم.

نقش رسانه ها در تحقق خواسته های مردمی قابل انکار نیست

مدیرکل روابط عمومی و روابط بین الملل کهگیلو و بویراحمد همچنین با تأکید بر اینکه رسانه رکن چهارم دموکراسی است ، گفت: “رسانه ها نقش مهمی در پیگرد قانونی خواسته های مردم دارند و به همین دلیل مردم به رسانه اعتماد می کنند. “

معاون فرماندار: خواسته های روزنامه نگاران کهگیلوئه و بویراحمد دنبال می شود

سید محمد تقوی به تأثیر رسانه ها در هویت فرهنگی جامعه اشاره کرد و افزود: “رسانه ها در استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر کمی نسبت به جمعیت کشور بی نظیر هستند و باید استراتژی های جدید برای بهبود کیفیت آن استفاده شود. “

تقوی با اشاره به اینکه در آستانه روز خبرنگار هستیم ، گفت: امسال و همچنین سال گذشته برای حفظ سلامت رسانه ها ، به دلیل شرایط خاص فوران تاج ، تعطیلات لغو می شود و روزنامه نگاران به شکلی دیگر مورد تکریم قرار می گیرد. “

وی با بیان اینکه برخی از رسانه های استان دارای مجوز و برخی دیگر مجوز ندارند ، تأکید کرد: تنها مرجع تعیین صلاحیت رسانه ها مجموعه فرهنگ و دستورالعمل ها و تنها خانه مطبوعات است.

تقوی افزود: استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از رسانه ها تمام تلاش خود را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید  ماجرای قتل یک جوان در زرند با سلاح سرد چه بود؟

وی همچنین با تقدیر از خبرنگاران استان بخاطر انعکاس اخبار مربوط به استاندار و تعامل خوب با سایر دستگاههای اجرایی گفت: خبرنگاران استان از بهترین خبرنگاران کشور هستند

رهنمودهای اسلامی برخی از تجهیزات خانه مطبوعات استان را فراهم آورد

مدیرکل فرهنگ و جهت گیری اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: چاپخانه استان چندین سال است که فعالیت می کند و روزنامه نگاران شاغل در رسانه های مجاز می توانند به عضویت این خانه درآیند.

محمدعلی پیرسبازی با اشاره به اینکه انتخابات خانه مطبوعات در سطح ملی در حال برگزاری است ، توضیح داد: این موضوع اهمیت مطبوعات را نشان می دهد.

پیرسبزی با اشاره به اینكه استاندار به خبرنگاران استان وعده داده بود كه در جشن های روز خبرنگار در آگوست 1998 خانه مطبوعاتی بسازند ، گفت: این خانه در هفته دولت در سال 1998 به عنوان ساختمان فرهنگ و مطبوعات تخریب شد. “

معاون فرماندار: خواسته های روزنامه نگاران کهگیلوئه و بویراحمد دنبال می شود

وی گفت: اداره کل فرهنگ و جهت گیری اسلامی برخی از تجهیزات مطبوعات را تأمین می کند.

پیرسبزی در مورد مشکل بیمه خبرنگاران گفت: اصحاب رسانه می توانند با عضویت در صندوق هنر از این صندوق از جمله بیمه بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید