معاون رئیس جمهور: تکاب باید از درآمدهای معدن طلا برای رفع محرومیت استفاده کند – اخبار آذربایجان غربی – اخبار استان های تسنیم


طبق گزارشات خبرگزاری تسنیم از جانب سلاحعلی نقزاد در جریان بازدید از شهر تکاب در جنوب گفت: “مسئولان و مدیران وزارتخانه در آذربایجان غربی باید تلاش کنند تا مشکلات زیربنایی شهرهای تکاب ، شهیندایی ، میاندوآب ، چالدران و پلدشت را به سرعت و فوراً در محدوده سه ماه آینده “

وی با بیان اینکه مدیران باید قطعنامه های جلسات را بدون تعارف برای حل مشکلات اجرا کنند ، افزود: طبق برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، با راه اندازی و راه اندازی 20 سایت مخابراتی ، 30 روستا با بیش از 20 خانوار در تکاب و شهیندج تا 2 ماه آینده و 10 روستا. “در چالدران ، پنج روستای شهر بارو و شهر صنعتی میاندوآب باید تا 3 ماه آینده به زیرساخت های ارتباطی و شبکه اینترنت پایدار متصل شوند و عملکرد این شهرها در بخش ارتباطات باید به متوسط استان.

نیکساد گفت 30 میلیارد ریال برای ارائه دو آمبولانس به شهرهای تکاب و شاهینودی اختصاص داده شده است. این برنامه برای ماه سپتامبر برنامه ریزی شده است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی مشکل مسکن مهر 264 واحدی در شهیندایی و مشکل 200 واحدی فاضلاب مهر در طاقاب را سریع حل کرد.

نقزاد گفت: همچنین با پیگیری های نماینده مجلس و تلاش استاندار آذربایجان غربی ، مقرر شد دو مرکز فوریت های پزشکی در شهرهای تکاب و شهیندایی راه اندازی و تأسیس و تأمین لازم انجام شود. تجهیزات کلینیک کشاورزی شهر شهندی. “

وی افزود: بر اساس تعهدات سازمان آب ، هشت هزار و 400 هکتار از 19 هزار هکتار شبکه آبیاری سد کرام آباد پلدشت باید تا هفته آینده در حال تامین آب سازمان جهاد کشاورزی برای تامین آب مورد نیاز باشد. این زمین ها “

بیشتر بخوانید  فال انبیا امروز | دعاهات به لطف خدا مستجاب شد! | از این معجزه خدا غافل نشو + تفسیر دقیق

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت استفاده از تکاب از درآمدهای معادن طلا و تلاش برای رفع محرومیت از شهر ، گفت: معادن طلای زرشوران باید 15 درصد از درآمدهای حقوق معادن دولتی را به طور جدی پرداخت کنند.

نیکساد با بیان اینکه با وجود استخراج طلا در تکاب ، مردم از محرومیت ناراحت هستند و معادن طلا باید گره از مشکلات تکاب را باز کنند ، افزود: باید از همه جذب و استخدام محلی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه از موضع مجلس برای حل مشکلات این شهرها وارد شده ایم ، گفت: وقتی با استاندار و نمایندگان مجلس وقت می گذرانیم و بیت المال خرج می شود ، باید مصوبات دنبال شود و مشکلات شهرها باید حل شوند و مدیران باید قدرت تأیید آنچه می توانند انجام دهند را داشته باشند و ما نباید بگوییم که نمی توانیم.

انتهای پیام / 7548 /

دیدگاهتان را بنویسید