معاون استاندار لرستان: توانمندسازی اسپرم باید مورد توجه قرار گیرد



به گزارش ایرنا ، محمود ثمینی روز دوشنبه در جلسه استانی شورای توسعه و حفاظت سیمان اظهار داشت: توسعه کمی سیمان بسیار مهم است و یکی از اهداف شورای توسعه و حفاظت سیمان است و نباید از اهمیت آن غافل شد. توسعه. کیفیت “اسپرم باش.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر اسپرم گفت: نظارت بر اسپرم باید منجر به هدف گیری آنها در اهداف تعیین شده در اساسنامه شود و نباید مانعی برای فعالیت اسپرم باشد.

وی با بیان توسعه کمی و کیفی سیمان ها علاوه بر تأثیرات مثبت اجتماعی از منظر بین المللی ، افزود: توانمند سازی سیمان ها و استفاده از متخصصان در اجرای برنامه های پیشنهادی آنها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار کل امور اجتماعی شهرستان لوستان ، استانداری ، در ادامه با تأکید بر اهمیت اقدامات فرهنگی از نظر جلب مشارکت ، تقویت سرمایه اجتماعی و تأثیر آن بر اعتماد به نفس عمومی ، گفت: ما باید از ظرفیت جوانان برای جلب مشارکت استفاده کنیم ، تقویت فرهنگ و کاهش آسیب بیش از پیش گرفته شود

مریم پورسرتیپ با اشاره به برخی از دستورالعمل های صادر شده توسط وزارت کشور در مورد تغییر شرایط صدور مجوز برای موسسات خیریه ، توضیح داد: این سازمان ها ابتدا باید در شهر شروع به کار کنند و پس از دو سال فعالیت موثر درخواست سطح پروانه استان را انجام دهند.

وی افزود: با توجه به پیش رو هفته غیردولتی در آگوست سال جاری ، جلساتی که با هدف برنامه ریزی جشن این مناسبت با بیشترین استفاده از فضای مجازی برگزار شد ، لازم است اعضای شورای توسعه پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه دهند. “

بیشتر بخوانید  اگر این علائم را دارید حتماً به ویروس امیکرون مبتلا شده اید! / نقاشی

دیدگاهتان را بنویسید