مطهری: من برای تمدید قرارداد با این آقا در یک میز نمی نشینم



بازیکن تیم فوتبال استقلال می گوید آنها از این باشگاه پولی نگرفته اند و به عشق هواداران بازی می کنند.

به گزارش ایسنا ، ارسلان مطهری ، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: آنقدر تحت فشار هستیم که نمی خواهیم خلاف میل درونی مان تمرین کنیم. آنها به ما احترام نمی گذارند. بیایید و بگویید آنها هیچ پولی ندارند ، بخاطر خدا ما تا پایان فصل پول نمی خواهیم. بحث ما احترام است. من نمی دانم مشکل چیست و آنها چه می خواهند. برای چندین مسابقه تیم به نتیجه رسیده است و تیم به شرایط ایده آل رسیده است و هوادار همین را از ما می خواهد. ما سعی می کنیم هواداران را خوشحال کنیم اما فقط خرابکاری می بینیم. اکنون قرارداد بازیکنان به پایان رسیده است و تحت این شرایط خود هوادار نیز همان نظر را دارد که بازیکن نباید تمدید کند. من خودم وقتی بازیکن احترام نمی گذاشتند طرفدار بودم ، این بدان معنی است که هوادار بی احترامی می شود. من خودم برای تمدید قرارداد با این آقا در یک میز نمی نشینم. قطعاً سایر بازیکنان نیز همین گونه هستند. اگر ما می خواهیم بازی کنیم ، او فقط طرفدار عشق است.

وی ادامه داد: من با هیچ کس کاری ندارم ، هرکسی که می خواهد مدیر شود ما به شما احترام می گذاریم. پولی را که به شما بدهکار و بدهکار هستید پرداخت کنید ، اما ما قبل از پول به شما احترام می گذاریم. بازیکنان و هواداران را توانمند کنید. یکی از خوشحالی های مردم فوتبال است. ما برنده می شویم و آنها از پیروزی ما خوشحال و از باخت ما ناراحت هستند. ما می خواهیم مشکلات حل شود و چیزی خارج از حقوق خود نمی خواهیم. وقتی مدیران می آیند ، باید تغییری ایجاد کنند ، اما تغییری مشاهده نکرده ایم.

بیشتر بخوانید  ویدئویی دیده نشده از داخل بیت حضرت فاطمه زهرا(س) | واکنش متفاوت کاربران

مطهری در مورد اظهارات ملکیان ، عضو جدید هیئت مدیره استقلال ، گفت: آنها صحبت کردند و گفتند ما می خواهیم برای شما پول واریز کنیم اما هنوز چیزی ندیده ایم. چیزی تغییر نکرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید