مطهری: سپاهانی به جای اینکه به ما بیاید ، باید به دنبال گل آفساید خود باشد!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید مطهری پس از تساوی بی هدف تیمش برابر فولاد در یک نشست خبری گفت: فوتبال امروز می توانست زیباتر باشد و هم گرما و هم ارتفاع زمین اجازه کار بهتر را نمی داد. بیایید فوتبال خود را زیبا کنیم و تماشاگرانش حداکثر لذت را ببرند.

وی در واکنش به نویدکی با بیان اینکه پرسپولیس شانس بیشتری برای پیروزی دارد ، گفت: هر دو تیم در جریان مسابقه هستند. ما بازی به بازی پیش می رویم ، هرگز به حیاط بعدی نگاه نمی کنیم تا ببینیم آنجا چه خبر است. ما فقط به جلو نگاه می کنیم و روی کار خود تمرکز می کنیم. ما بازی به بازی جلو می رویم. امروز بچه ها فوق العاده سخت کار می کنند ، علی رغم اینکه ما بازی سختی مقابل گل گهر داشتیم. ما بازی به بازی پیش می رویم و از فردا آماده بازی با آلومینیوم می شویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره داوری کاظمی در این بازی توضیح داد: به طور کلی داوران قضاوت خوبی داشتند. اکنون ممکن است برخی از اتفاقات در وسط زمین رخ داده باشد ، اما این طبیعی است. ما از نظر قضاوت مشکلی نداریم و به همه نزدیکان و کسانی که زحمت کشیده اند می گوییم تا بازی خسته نشود.
مطهری در پاسخ به این س saidال گفت: “سپاهانی ها معتقد بودند که کنعانی ها چهار کارت دارند”: “من در سخنرانی خود گفتم:” ما هرگز به حیاط بعدی نگاه نمی کنیم ، اما متأسفانه تیم های دیگر در مورد تیم ما صحبت می کنند. من خیلی درباره تیم های دیگر صحبت می کنم ، اما اصول حرفه ای بودن به من می گوید که در مورد تیم خودت فکر کن ، شاید آنها حرفه ای را یاد بگیرند و یاد بگیرند که در مورد تیم خودشان صحبت کنند.

بیشتر بخوانید  جدیدترین وضعیت بازار ارز در ایران

وی ادامه داد: ما همیشه تیم خود را تماشا می کنیم ، باشگاه این موارد را کنترل می کند ، هیچ چیز خاصی وجود ندارد. آنها باید حوادث بازی پیکان و سپاهان را متمرکز کنند ، آنها باید به دنبال گلی باشند که من شنیدم ، آنها آفساید بودند ، نه اینکه به تیم ما بیایند و حیاط ما را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: تساوی پرسپولیس و فولاد در مهیج ترین بازی هفته!

253 251

دیدگاهتان را بنویسید