مطهری: جنایت گل محمدی از پرسپولیس است



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمید مطهری در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ماشین سازی گفت: ابتدا درگذشت حمیدرضا صدر را به مردم فوتبال و سینما تسلیت می گویم. او فوق العاده بود و ما همیشه از تعابیر او لذت می بردیم. در مورد بازی مهندسی مکانیک باید بگویم که مهمترین مسابقه باقی مانده فصل ماست. دلایل زیادی برای این صحبت دارم که فعلاً نمی توانم بگویم.

وی ادامه داد: باید بسیار باهوش باشیم. ما می دانیم که طراحی و استراتژی ماشین دفاعی تیم خوب انتقال توپ از دفاع به خط حمله است. ما باید این تیم را در انتقال به حمله به خوبی کنترل کنیم ، فوتبال و طرحی که در حمله حریف داریم را دیکته کنیم و از توانایی های خود استفاده کنیم.

مربی تیم پرسپولیس گفت: مهندسی مکانیک تیمی واقعاً خوب ، ریشه دار و یکی از قدیمی ترین تیم های تبریز است. حیف است که این تیم مستقر به لیگ برتر سقوط کرده است ، اما من می بینم که خدا را شکر مشکلات مالی آنها حل شده است. انتظار داشتم کارمندان وی هرچه زودتر از مهندسی مکانیک مراقبت کنند تا تیم در رده پایین قرار نگیرد.

مطهری افزود: امیدوارم فردا بازی برای تماشاگران خوب و راحت باشد. ببینیم همان فوتبال محترمی که پرسپولیس همیشه دنبال می کند تا تماشاگران از فوتبال هر دو تیم لذت ببرند. پرسپولیس نشان داده است که یک تیم جنگنده است و فرزندان ما نشان داده اند که آنها مبارزان واقعی پرسپولیس هستند و تا آخرین لحظه کار می کنند. موقعیت ما در بالای جدول است و چیزی نبود جز بازیکنان ما که صادقانه و فداکارانه کار خود را انجام می دهند. امیدوارم فردا مثل همیشه تلاش کنند تا ما موفق شویم و با افتخار به تهران برگردیم.

بیشتر بخوانید  آیفون ۱۳ پرفروش‌ترین گوشی شد / قیمت روز انواع موبایل در ایران + جدول

وی به مردم مجروح و محروم تخت جمشید برای دیدار با ماشین سازی گفت: ما کمال این مسابقه را نداریم و بچه های دیگر تازه و آماده هستند. از این نظر مشکلی نداریم. فقط یحیی گل محمدی از ما محروم است و فکر می کنم جرم اصلی او سرمربیگری پرسپولیس باشد. من همیشه انتظار دارم که آرا of یک کمیته محترم انضباطی عادلانه و برابر باشد و به فوتبال کمک کند ، نه اینکه بخواهد فوتبال را متوقف کند یا به تیمی ضربه بزند.

258 41

دیدگاهتان را بنویسید