مطمئن ترین راه مبادله و خرید پرفکت مانی برای کاربران ایرانی


تامین امنیت دارایی های دیجیتال یکی از چالش های اصلی سرمایه گذاری در این حوزه است. در دنیای ارزهای دیجیتال مسئولیت حفاظت از دارایی های هر کاربر بر عهده آنهاست و باید به بهترین شکل ممکن انجام شود. یکی از سیستم های مالی که پس از تحریم های اقتصادی همچنان در دسترس کاربران ایرانی قرار دارد و جزو پلتفرم های محبوب انتقال ارز دیجیتال و فیات محسوب می شود، پرفکت مانی است.

با توجه به استفاده گسترده کاربران ایرانی از سیستم پرفکت مانی و اهمیت بسیار زیاد امنیت روش های خرید و فروش در این سیستم، تصمیم گرفتیم در مقاله زیر هر آنچه که برای حفظ امنیت خود باید بدانید را برای شما شرح دهیم. صندوق های پرفکت مانی پس از مطالعه این مقاله، مطمئن ترین راه مبادله و خرید پرفکت مانی را نیز خواهید شناخت.

آیا امکان هک پرفکت مانی وجود دارد؟

پرفکت مانی یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های مالی بین‌المللی برای کاربران ایرانی است که از طریق آن می‌توانند به خرید آنلاین، خرید و فروش ارزهای دیجیتال، تبدیل درآمد از دلار به ریال و … بپردازند. حالا خرید و فروش و پرس و جو کنید ارزش مناسب برای پول از طریق پلتفرم های معاملات ارزهای دیجیتال یا صرافی های آنلاین انجام می شود و کاربران ایرانی محدودیتی در استفاده از خدمات این سرویس ندارند.

به طور کلی پرفکت مانی سیستم های امنیتی قوی دارد، اما خطر هکرها همیشه در کمین است و این احتمال وجود دارد که حساب های پرفکت مانی یا موجودی کیف پول الکترونیکی بازرگانان به دلیل کلاهبرداری، فیشینگ یا هک خالی شود. در واقع، دارایی های پرفکت مانی شما همیشه در معرض خطر هک شدن هستند، به شرطی که به درستی از آنها محافظت کنید!

مطمئن ترین راه مبادله و خرید پرفکت مانی برای کاربران ایرانی

چگونه امنیت دارایی های پرفکت مانی را حفظ کنیم؟

قبل از اینکه به معرفی روشی مطمئن برای مبادله و خرید و فروش پول بی نقص بپردازیم، اولین قدم این است که یاد بگیرید چگونه از این دارایی به درستی محافظت کنید. برای محافظت از دارایی های دیجیتال و پرفکت مانی خود، باید نکات زیر را به کار ببرید:

  1. مراقب امنیت دستگاه های شخصی خود باشید
بیشتر بخوانید  نقاشی ونگوگ از یک چشم‌انداز رویایی به کریستیز نیویورک می‌آید

اولین خطری که اموال شما را تهدید می کند ویروس های کامپیوتری، هکرها، تروجان ها و مواردی از این دست است که احتمالا نام آنها را شنیده اید. اگر نمی‌خواهید لپ‌تاپ، تلفن همراه، تبلت یا هر دستگاه دیگری که دارایی‌های دیجیتال خود را در آن ذخیره می‌کنید دچار این مشکلات شوند، دستگاه‌های شخصی خود را ایمن نگه دارید.

برای حفظ کیف پول پرفکت مانی، حساب پرفکت مانی و نام کاربری، رمز عبور یا هر اطلاعات دیگری که اطلاعات محرمانه دارایی های پرفکت مانی شما محسوب می شود، لطفاً به نکات زیر توجه کنید:

  • رایانه شخصی، تبلت، تلفن همراه یا هر دستگاهی که از طریق آن به حساب پرفکت مانی یا وجوه خود دسترسی دارید را به یک برنامه ضد ویروس معتبر مجهز کنید.
  • اطلاعات حساب شخصی خود از جمله نام کاربری، کلید خصوصی و غیره را به اشتراک نگذارید
  • برنامه های ناشناخته، غیر معتبر یا پشتیبانی شده از آگهی را نصب نکنید
  1. از کیف پول های سخت افزاری معتبر و شناخته شده استفاده کنید

کیف پول های سخت افزاری مختلفی در بازار وجود دارد که به شما توصیه می کنیم از کیف پول هایی استفاده کنید که جزو برندهای معتبر و تایید شده هستند. شما باید مطمئن شوید که کیف پول ها از دارایی های شما به شیوه ای ایمن مراقبت می کنند.

برخی از ویروس ها و هکرها در آخرین لحظه آدرس هکر را با آدرس شما جایگزین می کنند و با تایید تراکنش، وجوه حساب پرفکت مانی شما به حساب هکر منتقل می شود. در حالی که فایروال های کیف پول های قابل اعتماد و قوی به سخت ترین شکل ممکن از دارایی های شما مراقبت می کنند.

  1. مراقب ایمیل ها و حملات فیشینگ خود باشید
بیشتر بخوانید  انواع مدل جا چاقویی آشپزخانه عروس | جدیدترین مدل‌های سال ۱۴۰۲

مراقب لینک هایی باشید که از طریق ایمیل های ناشناس برای شما ارسال می شود. معمولا این ایمیل ها رایج ترین روش برای حملات فیشینگ هستند. سعی کنید همیشه از آدرس یا URL دقیق صرافی که با آن کار می کنید یا از آدرس اصلی پرفکت مانی وارد صفحه کاربری خود شوید.

از ایمیل اکانت خود در سایت های دیگر استفاده نکنید. این اطلاعات ایمیل را با دیگران به اشتراک نگذارید. از سیستمی مشابه کیف پول پرفکت مانی خود برای باز کردن یا بررسی ایمیل خود استفاده نکنید. حملات فیشینگ چندان پیچیده نیستند، فقط از بی دقتی شما سوء استفاده می کنند.

  1. مراقب کلاهبرداری های شبکه های اجتماعی باشید

بسیاری از ما در طول روز بارها از تلفن همراه یا تبلت خود برای بررسی شبکه های اجتماعی استفاده می کنیم. معمولاً در اینستاگرام و یوتیوب تبلیغات مختلفی را می بینیم که ارز دیجیتال رایگان ارائه می دهند. برخی از آنها از شما می خواهند که ابتدا مقداری ارز را به یک آدرس یا پیوند خاص منتقل کنید. هرگز فریب این تبلیغات را نخورید زیرا اکثر آنها برنامه هایی برای هک حساب یا دستگاه شما هستند.

صرافی های معتبر ایرانیان; مطمئن ترین راه برای خرید و فروش پول کامل

صرافی های معتبر سرمایه گذاری قابل توجهی در ساختارهای امنیتی خود دارند. این ساختار امنیتی شامل بخش های مختلفی است. از امنیت سایت و شبکه گرفته تا هوش مصنوعی، پروتکل‌ها، تجهیزات، پایگاه‌های داده پردازش داده، کارمندان، شرکای شخص ثالث و حتی روابط با مقامات قضایی بین‌المللی، همگی ساختار امنیتی صرافی را تشکیل می‌دهند. بنابراین می توان گفت که صرافی های آنلاین داخلی فضای امنی برای ذخیره یا انتقال دارایی های دیجیتال ما هستند.

بیشتر بخوانید  چی بهتر ازین خوراکی که هم برای سحر و افطاره هم سفره هفت سین به کار میاد! | طرز تهیه سمنو گندم +ویدئو

مزیت استفاده از صرافی های آنلاین و مورد اعتماد ایران، دسترسی به بستر امن خرید و فروش پرفکت مانی است. در صرافی های کوچک و غیرقابل اعتماد، امکان هک حساب های مشتریان، کلاهبرداری یا سوء استفاده از دارایی های کاربران وجود دارد. حتی ممکن است اموال شما را بگیرند و سپس با تمام سرمایه فرار کنند. اما در صرافی های معتبر سد دفاعی و امنیتی سایت از وجوه کاربر محافظت می کند و امکان ندارد شخصی بتواند وجوه کاربر را از حساب وی یا در هنگام مبادله و خرید و فروش سرقت کند.

مطمئن ترین راه مبادله و خرید پرفکت مانی برای کاربران ایرانی

کدام صرافی آنلاین پرفکت مانی بهتر است؟

یکی از ابزارهای جلب توجه صرافی های ناشناس داخلی، تبلیغات خرید و فروش آسان و اتوماتیک پرفکت مانی بدون پرداخت هزینه است. این پیشنهاد بدون شک بسیاری از کاربران را وسوسه می کند اما همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم بهترین راه استفاده از خدمات صرافی های معتبر و شناخته شده است. XP Exchange یکی از این پلتفرم‌های معاملات ارز دیجیتال قابل اعتماد در خرید، فروش و مبادله پرفکت مانی با سایر ارزهای دیجیتال، فیات و ارز ملی تخصص دارد.

هنگام استفاده از خدمات این صرافی مطمئن، بدیهی است که حفظ امنیت حساب کاربری و دارایی های شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا KSP Exchange با رمزگذاری داده ها و احراز هویت کاملا خودکار کاربر (بدون نیاز به سلفی و تایید تلفن ثابت) امنیت حساب های شما را تضمین کرده است. برای اطلاعات بیشتر و سایر خدمات این بورس معتبر می توانید به سایت kpaiek.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید