مطابقت با پروتکل های بهداشتی در استان اصفهان به زیر 50 رسیده است – اخبار اصفهان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اصفهان ، با افزایش تعداد شهرهای سرخ استان ، به قله پنجم تاج وارد شده و تعداد بستری های روزانه در استان در حال افزایش است و اگر دستورالعمل های بهداشتی را دنبال نکنیم ، باید منتظر بمانیم روزهای حساس در استان. تحقیقات میدانی نشان می دهد که نه تنها پروتکل های بهداشتی در بین مردم کاهش می یابد ، بلکه برخی از مشاغل مانند چایخانه ها به راحتی با رنگ قرمز فعال می شوند.

عادی سازی به یک مشکل تبدیل شده است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن ابراز تاسف از وضعیت موجود گفت: متأسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی به زیر 50 درصد رسیده است و این عادی سازی میزان بروز را افزایش می دهد.

کمال حیدری افزود: کارهایی مانند چایخانه ها در شرایط زرد مجاز به کار نیستند ، اما اکنون که در شرایط قرمز هستیم ، آنها هنوز کار می کنند که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه میزان واکسیناسیون افزایش یافته است ، گفت: با مجوز کمیته دانشگاه از افراد بالای 65 سال خواستیم واکسن تاج دریافت کنند ، اگرچه هنوز 30 است of از گروه 70 سال به بالا تقاضای واکسن نکرده اند. “

تعداد بستری شدن در بیمارستان به بیش از 3000 بیمار در استان اصفهان می رسد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اتمام پذیرش در مراکز درمانی گفت: بیمارستان ها به سرعت در حال پر شدن هستند و شرایط به گونه ای است که بیمارستان خورشید که اخیراً وارد چرخه مراقبت های کرونر شده است چند روز کاملاً در حد توان شماست.

بیشتر بخوانید  اگر کسی بیکار است به استاندار تهران مراجعه کند!

بهروز کلیداری افزود: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان های امین و خورشید کامل است و بیمارستان های قرضی و شریعتی بیش از 150 بیمار دارند و تخمین زده می شود طی دو هفته آینده تعداد بستری ها به بیش از 3000 بیمار برسد.

250 تخت در بیمارستان امین تکمیل شده است

رئیس بیمارستان امین اصفهان با اشاره به وضعیت تاج گفت: متاسفانه وارد قله پنجم بیماری شده ایم و به نظر می رسد این موج بسیار گسترده تر از امواج قبلی است و بیماران بیشتری دارد.

حمید صالحی افزود: با کاهش میزان انطباق انسان با پروتکل های بهداشتی در سال های اخیر ، بیماری تشدید شده و ما را وادار به ورود به موج بعدی ویروس کرونا می کند.

رئیس بیمارستان امین اصفهان با بیان اینکه بیمارستان امین از 12 ژوئن به عنوان مرکز مراقبت های کرونر تعیین شده است ، گفت: در حال حاضر تمام تخت های این بیمارستان که حدود 250 تخت دارد پر است و بیمارانی داریم که می توانند پذیرش شوند ساعتها. “این وضعیت می تواند فاجعه بار باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیمارستان دیگری را برای ارجاع به تاج اعلام کرده است که طی روزهای آینده پر می شود.

صالحی افزود: از مردم خواسته شده است تا با نظارت بیشتر رویه های بهداشتی به کادر پزشکی کمک کنند تا بتوانیم با کمترین آسیب از این موج عبور کرده و منجر به حادثه انسانی نشویم.

رئیس بیمارستان امین اصفهان با اشاره به وضعیت پرستاران گفت: با توجه به گرمای شدید تاج ، پرستاران مجبور می شوند برای حفظ سلامتی خود در هنگام حضور در تخت بیماران ، پوشش ویژه ای داشته باشند که برای آنها سخت است آنها “

بیشتر بخوانید  آیا میشود حرز امام جواد را روی کاغذ نوشت

وی افزود: ما از تلاش پزشکان ، پرستاران و همه کادر پزشکی که جان خود را برای خدمت به بیماران فدا می کنند قدردانی می کنیم.

به گزارش تسنیم ، عادی سازی کرونر یک فاجعه است که می تواند جان انسان ها را متحمل شود ، قیمت جبران ناپذیری که گزینه دیگری ندارد ، بنابراین پایبندی کامل و دقیق به پروتکل های سلامت می تواند ما را از این فاجعه جبران ناپذیر نجات دهد.

انتهای پیام / 166 / ی

دیدگاهتان را بنویسید