مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مضر ترین غذا ها برای بعد از 50 سالگی که به قلب شما آسیب می زند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا، نارسایی قلبی علت اصلی بستری شدن در بیمارستان برای بزرگسالان بالای 65 سال است. به طور معمول افراد را با رسیدن به 50 سالگی وزن بیشتری را به خصوص در ناحیه میانی بدن خود جمع می کنند که برای قلب خطرناک است.

با این حال لازم نیست نگران باشید. با فرض اینکه شما سیگار نمی کشید راه حل خوبی برای پیشگیری از بیماری های قلبی در سنین بالا پیش پای شماست. با محدود کردن مصرف غذا های ناسالم که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد می توانید برای مدت طولانی قلب سالم داشته باشید.

1. گوشت های چرب و غذا های سرخ شده: مصرف این نوع از غذا ها می تواند باعث افزایش فشار خون، افزایش کلسترول و در نتیجه مسدود شدن رگ ها و آسیب های جدی برای سلامت قلب شود.

2. چیپس سیب زمینی و نوشابه های گازدار: این محصولات حاوی مقادیر زیادی شکر، سدیم و همچنین چربی های اشباع شده هستند که تهدیدی جدی برای سلامت بدن شما و به خصوص سلامت قلب شما به شمار می روند.

سیب زمینی

3. نوشابه های رژیمی: این نوع از نوشابه ها قند و کالری پایین تری دارند اما برای قلب فوق العاده مضر هستند. به گفته متخصصین سلامتی نوشیدنی های شیرین شده مصنوعی با افزایش خطر بیماری های متابولیک قلبی مرتبط هستند.

4. انواع دونات ها: این نوع از شیرینی ها نه تنها سرخ شده است بلکه علاوه بر چربی، سرشار از قند و کربوهیدرات های تصفیه شده نیز می باشند که می تواند باعث افزایش شدید وزن شما و سلامت قلب شما را به خطر بیاندازد.

بیشتر بخوانید  مهرز: از این مسابقه کودکان متاسفم

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *