مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مصوبه امروز هیات دولت در مورد افزایش حقوق شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله





تصمیم امروز هیأت وزیران مبنی بر افزایش حقوق شنبه 6 خرداد 1401. – و ایران؟






تصمیم امروز دولت مبنی بر افزایش حقوق شنبه 6 خرداد 1401 | چگونه با گروه خبری ایران باشیم

علی دهگان کیا (COM)عضو هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران ایران) وی با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزیر اقتصاد، نمایندگان سازمان برنامه بودجه و نمایندگان بازنشستگان گفت: این جلسات نیز هفت تا هشت ساعت به طول انجامید.

وی ادامه داد: در این جلسات تلاش برخی از اعضای هیئت دولت به نوعی این بود که با موافقت شورای عالی قضایی سایر رده های قانونی مستمری بگیران را از افزایش حقوق خارج کنند که خوشبختانه با مقاومت صورت گرفت. نمایندگان کارگران در شورای عالی و حمایت وزارت کار. در جلسه روز گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس نیز حضور داشتیم که شاید برخی از مسئولان در جلسه بر حذف و عدم افزایش سایر سطوح دریافتی مستمری بگیران از افزایش 38 درصدی مصوب سازمان تامین اجتماعی اصرار داشته باشند.

دهقان کیا گفت: انتظار داشتیم روش متفاوت و قاطعانه ای را برای محاسبه افزایش حقوق ارائه دهیم و یا میانگین حقوق بگیران را کاملاً از قانون خارج کنیم، اما موضع ما این بود که ثابت قدم بمانیم و بگوییم که هرچه مدیرعامل ارائه می دهد اجتماعی و اعضای هیئت مدیره تایید می کنند، باید باشد. به عنوان قانون شناخته شده و توسط دولت اجرا می شود. ما زیر این درخواست حتی یک ریال از برداشت خودداری کردیم.

بیشتر بخوانید  دلیل عدم ارسال پیامک در مورد نوبت سوم واکسن کرونا چیست؟

آخر خبر چگونه است / ایران





خطا: محتوا محافظت شده است!!