مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان را ابلاغ کنید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز، موضوع افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. مصوبه افزایش مستمری ها در سال جاری در حالی اجرا نمی شود که همه مجموعه ها درخواست ابلاغ و اجرای آن را داشته اند. موضوعی که با اعلام مسئولی از ابتدای سال جاری به اواسط هر ماه موکول می شود. اجرا نشدن افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی این قشر زحمتکش را ناراحت کرده و همه با خود می گویند; علت چیست و گروه های پشت صحنه چه کسانی هستند؟

مصوبه افزایش مستمری ها با وجود گذشت سه ماه از ابتدای سال 1401 هنوز اجرایی نشده است. بازنشستگانی که عمر خود را در خدمت گذرانده اند و اکنون به جای استراحت و کاهش دغدغه، همچنان نگران این باشند که حقوقشان چقدر افزایش یافته و این افزایش حقوق چه زمانی اعمال می شود.

وقتی آش شور شد، آشپز هم صدایی در می آورد. سران، مسئولان و حتی نمایندگان مجلس به همراه نمایندگان کانون های بازنشستگی در راستای بازنشستگان عزیز و پرتلاش تامین اجتماعی خواستار اجرای این مصوبه شدند که 3 ماه است به تصویب رسیده است. نماینده مردم اصفهان در مجلس در نامه‌ای به آقای مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور، از دولت خواست تصمیمی برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را اعلام کند.

بیشتر بخوانید  رئیس دادگستری یزد: اختلافات بین سهامداران شرکت در حال بررسی است

اعلام تصمیم برای افزایش مستمری

تسنیم نوشت: عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور از دولت خواست تا افزایش تامین اجتماعی را اعلام کند. بازنشستگان

متن نامه اصفهان به آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور به شرح زیر است:

همانطور که مشاهده می کنید نزدیک به یک ماه از ارسال مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به هیئت دولت می گذرد و این مصوبه همچنان در انتظار تصویب و ابلاغ نهایی است.

با توجه به رویکرد دولت به اقشار آسیب پذیر به ویژه مستمری بگیران، این حق را دارد که شخصا به این موضوع رسیدگی کرده و در تصویب و ابلاغ مصوبه تسریع لازم را ایجاد کند. از اینکه نتایج اقدامات انجام شده را به من اطلاع دهند بیشتر سپاسگزارم.

با تشکر از توجه شما.

عباس مقتدایی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *