مصطفوی: ما در همه بازی ها از حداکثر قدرت استفاده می کنیم



عصر امروز ، باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای اعلام کرد که فرهاد مجیدی ، وی و دستیارانش در یک نشست خبری پیش از بازی با نفت از رسانه های محترم و برگزارکنندگان کنفرانس مطبوعاتی برای حمایت از حقوق بازیکنان استقلال و اعتراض به شرایط موجود عذرخواهی کردند. مسجد سلیمان شرکت نخواهد کرد.

با این وجود صالح مصطفوی دستیار مجیدی فردا در نشست خبری پیش از بازی شرکت می کند. در مورد تغییر تصمیم “آبی ها” مانی گفر مدیر رسانه ای استقلال گفت: بسیاری از درخواست های هواداران استقلال و اعضای محترم رسانه باعث شد آقای صالح مصطفوی از طرف کادرفنی به اینجا بیایند.

صالح مصطفوی در ابتدای سخنان خود با اشاره به درگذشت حمیدرضا صدر گفت: “اول از همه ، من به تمام جامعه فوتبال ، اصحاب رسانه و هواداران فوتبال این ضایعه را تسلیت می گویم. حمیدرضا صدر. “فوتبال ما واقعاً شخصیت منحصر به فرد خود را از دست داده است. آرزو می کنم هرکسی در فوتبال از صداقت او بیاموزد. هر وقت صحبت می کردند ، پرانرژی ، صادق و به شکلی بودند که مردم وقتی از بازی های مختلف صحبت می کردند از شنیدن آنها لذت می بردند.
وی ادامه داد: من مطمئن هستم که اگر آنها در میان ما بودند ، درباره ایتالیا که برنده مسابقه یورو 2020 بود ، چیزهای زیبا و جالبی می گفتند. من شخصاً تحت تأثیر قرار گرفتم و به تمام جامعه ورزش تسلیت گفتم.

مربی آبی پوشان بازی فردا را مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار کرد و گفت: در مورد بازی فردا باید بگویم امیدوارم بازی برای تماشاگران خوب و دوستانه باشد. حریف تیم بسیار محترمی است. ما آنها را به خوبی می شناسیم و امیدوارم بازی خوبی را ببینیم.
وی همچنین در پاسخ به تقابل محمود فکری که در نیم فصل سرمربی استقلال بود و آبی ها پاسخ داد: “ما به او احترام زیادی می گذاریم.” گفتم آنها تیم بسیار خوبی هستند و امیدوارم فردا بازی خوبی باشد.

بیشتر بخوانید  تحریم‌های تازه روسیه علیه انگلیس

وی در مورد مصاحبه های روز گذشته با بازیکنان و مربیان که نشان می دهد شرایط استقلال خیلی خوب نیست و اینکه آیا از دیروز شرایط تغییر کرده است ، گفت: راستش را بخواهید ، من اینجا آمدم تا فقط در مورد مسائل فنی صحبت کنم. اگر س technicalال فنی باشد ، در اختیار شما هستم.

مصطفوی با بیان اینکه لیگ برای استقلال تمام شده است گفت: همه مسابقات به دلیل هواداران برای استقلال افتخار آفرین هستند و ما سعی می کنیم از بهترین مسابقات در تمام مسابقات استفاده کنیم.

سرمربی استقلال در مورد سه شکست پیاپی ماجد سلیمان نفت و اینکه در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده اند ، پاسخ داد: “من گفتم ما این تیم را به خوبی می شناسیم و فکر می کنم فردا بازی بسیار خوبی خواهیم دید.”

258 41

دیدگاهتان را بنویسید