مصر مقامات اخوان را اخراج می کند



طبق اخبار خاورمیانه ، پارلمان مصر سرانجام موافقت کرد که برخی از مقررات قانون 10 № 1972 در مورد “اخراج مقامات غیر از اقدامات کیفری” را اصلاح کند. هدف از این اقدام اخراج کارمندان دولت است که مشخص می شود اعضای اخوان المسلمین هستند.

این مصوبه پارلمان مصر در تضاد آشکار با قانون اساسی مصر است که می گوید هیچ تمایزی بین شهروندان بر اساس وابستگی سیاسی یا دلیل دیگر وجود ندارد.

این اصلاحیه مقدمه ای برای برنامه دولت مصر در تصفیه اخوان المسلمین و تلاشی برای از بین بردن نفوذ این گروه در جامعه مصر از طریق قانونی کردن اخراج هزاران کارمند در بخشها و وزارتخانه ها یا در صفحات شخصی آنها در شبکه های اجتماعی اجتماعی مخالف رژیم حاکم است. . مانند اخراج بسیاری از کارمندان از آموزش ، نفت ، دانشگاه ها و سایر سازمان های دولتی دو سال پیش.

در 20 ژوئن ، عبدالفتاح السیسی ، رئیس جمهور مصر قانونی را صادر کرد که خواستار اخراج معتادان شد. اقداماتی که هدف اصلی آنها کاهش تعداد کارمندان دولت و کاهش هزینه ها است.

بر اساس استراتژی توسعه پایدار مصر تا سال 2030 مصر ، دولت قصد دارد 50 درصد از 20 میلیون کارمند خود را کاهش دهد ، در حالی که سیاست تعدیل نیرو و ممنوعیت نهایی اجاره های جدید را دنبال می کند ، مگر به صورت قرارداد موقت. از کارکنان تا 3،900،000 بعد از 2 سال

اکنون تقریباً 5.8 میلیون کارمند دولت در مصر مشغول به کار هستند.

311311

بیشتر بخوانید  مدیرعامل بانک صادرات ایران منصوب شد

دیدگاهتان را بنویسید