مصرف تخم مرغ چقدر باید باشد؟


مصرف تخم مرغ:خوب تخم مرغ حاوی مقدار زیادی کلسترول است که مصرف بیش از حد آن می تواند خطرناک باشد، به خصوص در افرادی که بیماری های خاصی دارند و کلسترول خون بالایی دارند. برخی از محققان معتقدند رژیم غذایی روزانه نمی تواند نقشی در افزایش کلسترول خون داشته باشد، زیرا در هر صورت بدن هر روز مقداری کلسترول تولید کرده و وارد جریان خون می شود. برخی نیز معتقدند که ارتباط مستقیم و نزدیکی بین میزان کلسترول خون و رژیم غذایی وجود دارد.

مصرف تخم مرغ

مصرف تخم مرغ

یک مطالعه جالب اخیر بر روی 9300 ژاپنی و 14 ساله ژاپنی نشان می دهد که زنان میانسالی که یک عدد در روز مصرف می کنند. تخم مرغ آنها 22 درصد بیشتر از کسانی که هر 3 یا 4 روز یک عدد غذا می خورند، غذا می خورند تخم مرغ خوردند و جان خود را از دست دادند. تأثیر عوامل دیگر نیز در این مطالعه در نظر گرفته شده است اثر زرده سلامت و بهزیستی مورد آزمایش و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

در مجموع، متخصصان تغذیه و پزشکان یک عدد در روز را توصیه می کنند تخم مرغ برای افرادی که سالم هستند و کلسترول بالایی ندارند، هر عدد کافی است تخم مرغ میتونه سومی باشه سطح کلسترول آنچه را که بدن نیاز دارد تامین کنید. به عبارت دیگر، اگر فردی در روز 3 عدد تخم مرغ بخورد، نیاز روزانه او به کلسترول تامین می شود و نباید از سایر مواد غذایی حاوی کلسترول استفاده کند. کلسترول این در واقع اجتناب ناپذیر است زیرا با رژیم غذایی روزانه، بدن به ناچار مقدار دیگری کلسترول دریافت می کند.

بیشتر بخوانید  ظاهر پوست در بیماری مزمن کبدی

مصرف تخم مرغ

در این مطالعه مشخص شد که مصرف تخم مرغ در آقایان تاثیر زیادی بر سلامتی آنها ندارد و باعث افزایش مرگ و میر آنها نمی شود که علت یا علل آن هنوز مشخص نیست، کلسترول جزء اصلی غشای سلولی بدن است و در بسیاری از اندام ها نقش مهمی دارد. فعل و انفعالات.

افراد سالم اصلا نباید باشند مصرف تخم مرغ اجتناب شود. افراد مبتلا به کلسترول خون بالا به دلیل رشد و تکامل سریع می توانند از پروتئین ها و پروتئین های باکیفیت برای کودکان بهره مند شوند. نیاز به کلسترول برای بهبود نیاز ارگانیسم باید مقداری کلسترول را در برنامه غذایی روزانه آن ها بگنجانید تا از تاخیر در رشد آن ها جلوگیری شود، در کل بحث اعتدال و احترام بسیار مهم است. با متعادل کردن رژیم غذایی و مصرف متعادل انواع غذاها، می توانید از خوردن لذت ببرید و سالم بمانید.


دیدگاهتان را بنویسید