مصاحبه پرهام مصطفوی رتبه یک کنکور تجربی 1402


عکس 2023 08 16 15 57 34

رتبه 1 کنکور تجربی: موفقیت با تلاش و حمایت

پرهام مصطفوی از شرکت کنندگان مستعد کنکور تجربی سال 1402 با حکایتی سرشار از اراده و تلاش موفق به کسب رتبه اول این آزمون مهم شد. با انگیزه و تلاش مستمر از کنکور تجربی به عنوان تجربه ای بی نظیر به مقام اول این آزمون راه یافت.

پرهام مصطفوی در خبری خوشامدگویی که یکی از نزدیکانش از صداوسیما پخش کرد از دستاوردهای بزرگ زندگی خود خبر داد. او که قبلاً برای رتبه خود پیش بینی کرده بود با تلاش خود به رتبه آزمایشی 1 رسید.

راز موفقیت پرهام در تلاش روزافزون و اراده قوی او نهفته است. او در طول آماده سازی خود، به طور منظم و پیوسته تست های زیادی را مطالعه و حل کرد. این تلاش های مستمر با حمایت خانواده و دوستانش باعث شد تا او در آزمون تجربی رتبه 1 را کسب کند.

پرهام برای رسیدن به این موفقیت روزانه بیش از 11 تا 12 ساعت را به مطالعه اختصاص می داد. او برای تثبیت دانش و یادگیری کارآمد و منظم از تست های زیادی استفاده کرد.

این داستان به ما نشان می دهد که با اراده قوی، تلاش مستمر و حمایت اطرافیان می توانید به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید. پرهام مصطفوی با پیشنهادات عملی و تجربی خود به سایر داوطلبان نشان می دهد که سخت کوشی و پشتکار رمز موفقیت در کنکور و زندگی است.

بیشتر بخوانید  اظهار بی‌اطلاعی استاندار کرمانشاه از قطعی برق/ برق مشترکان خانگی همچنان قطع می‌شود- اخبار کرمانشاه - اخبار استانها تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید