مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مصاحبه علی دایی درباره دلیل دوری از فوتبال

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از افکارنفس، پس از جدایی علی دایی از تیم فوتبال سایپ که حواشی زیادی را به دنبال داشت، این چهره سرشناس فوتبال ایران و جهان که تا چندی پیش عنوان بهترین گلزن مسابقات ملی را در اختیار داشت، به این موضوع دست نیافت. به عنوان سرمربی در تیم ظاهر شد تا اینکه شایعات زیادی در مورد محرومیت او منتشر شد. ابهام بزرگی که علی دایی در آخرین مصاحبه اش پاسخ داد.

در طول تقریبا سه سالی که علی دایی از فوتبال دور بود، پیشنهادات زیادی برای بازگشت به فوتبال و قبول هدایت تیم های مختلف مطرح شد، اما هیچ کدام به سرانجام نرسید.

علی دایی در این گفت و گو در پاسخ به این سوال که فاصله اش از فوتبال به ۱۰۴۶ روز رسیده است، پاسخ داد: شاید این زمان به ۱۰۴۶ روز برسد. با توجه به اتفاقات ناعادلانه ای که برای من رخ داد، تصمیم گرفتم تا جایی که می توانم از فوتبال ایران دور باشم و به همین دلیل در این مدت با وجود عشقی که باشگاه های مختلف به من داشتند، در ایران تمرین نکردم.

دلیل دوری علی دایی از فوتبال، زبان اوست

او در پاسخ به درخواست هوادارانش برای بازگشت گفت: مردم خوب کشورم همیشه به من لطف داشتند. من در دوران بازیگری ام آن عشق ایرانی ها را احساس کردم و خدا را شکر تا امروز مردم شریف کشورم مرا دوست داشته اند. فعلا مصمم به ادامه کار هستم. «البته مهم نیست بعداً چه اتفاقی بیفتد، آدم از آینده خود خبر ندارد.

در نهایت قسمت پایانی علی دایی، ملی پوش سابق، بایرن مونیخ، هرتابرلین، پرسپولیس و… در مورد اینکه آیا تصمیم به دوری از فوتبال شخصی مربوط به موضوع محرومیت از کار است؟ دایی در پاسخ به این سوال با رد موضوع ممنوعیت کار توضیح داد: من اصلا ممنوع الکار نیستم. «صفر تا صد این تصمیم با اراده خودشان گرفته شده است.

بیشتر بخوانید  واکنش سخنگوی دولت به افزایش قیمت خودرو

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *