مشکل کیت های تشخیص کرونا در یزد چه بود؟



به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: با شناسایی اولین نقص در آزمایش، بخش تشخیص تاج در آزمایشگاه مرکزی یزد تعطیل شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد. .

دکتر حبیب نیکوکار با بیان اینکه بخش تشخیص تاج در آزمایشگاه مرکزی یزد به دلیل استفاده از کیت های تشخیص آسیب دیده و ناسالم در فضای مجازی استان تعطیل شد، گفت: با نظارت مرکز تهران، بازرسی و نحوه انجام آن انجام شد. تست های انجام شده کنترل می شوند.

وی ادامه داد: با شناسایی اولین مشکل در انجام آزمون این مرکز در روز چهارشنبه 13 بهمن ماه 94 در زمان تعطیلی مرکز و گزارش مسئولان دانشگاه، در حال بررسی کامل گزارش هستیم.

نیکوکار افزود: تمامی نواقص گزارش شده مربوط به آزمایشات ماه گذشته بوده و هنوز به اثبات نرسیده است، اما با توجه به اهمیت مشکل از فعالیت این آزمایشگاه جلوگیری شد و بررسی ها ادامه دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان تاکید کرد: با توجه به رقابت بین مراکز مختلف تست تاج در بخش دولتی و خصوصی، لطفا از هرگونه گمانه زنی و شایعه سازی درباره فعالیت های گذشته خودداری کنید. نتایج و اجتناب از موارد دیگر.

بیشتر بخوانید  بارش نخستین باران پاییزی در شیراز -

دیدگاهتان را بنویسید