مشکل ممبود پزشک متخصص در شهرستانهای استان


به گزارش سلام نو به نقل از مهر، حسن محمدیاری شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به رشد 25 درصدی حقوق کارکنان دولت امسال، اظهار کرد: باید حداقل حقوق کارمندان دولت در این پنج میلیون و 600 هزار تومان باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به رشد پلکانی میزان دریافتی افراد در لایحه بودجه امسال از 5 تا 29 درصد، گفت: نباید کمتر از 4 میلیون و 500 هزار تومان داشته باشید و مالیات را تا سقف 6 میلیون تومان افزایش دهید.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی کارمندان دولت در فرجه تعیین شده تحویل مجلس داده نشد، افزود: با توجه به اینکه طبق قانون در زمان بررسی بندهای مربوط به بودجه هیچ طرح دیگری نباید مورد بررسی قرار گیرد، این طرح به عنوان اولویت پس از بررسی بودجه انجام شود. متاسفم.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه وزارت کار باید بر اساس شاخص های پیش بینی شده نیازمندان واقعی به یارانه را شناسایی و معرفی کند، مشخص کرد: این امر به تحقق عدالت اجتماعی کمک می کند زیرا بسیاری از افراد نیازمند دریافت یارانه.

محمدیاری با بیان اینکه ایام فرصتی بود تا زیرساخت ها را ترمیم کنیم، ادامه داد: در شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال سه بیمارستان وجود دارد که یک بیمارستان در تالش متروک مانده و این موضوع زیبنده استان نیست.

و بسم رب الارباب و رب الارباب و رب الارباب.

محمدیاری با بیان اینکه اولویت اول شهرستان تالش، تکمیل کنارگذر است، افزود: این کنارگذر علاوه بر رفع مشکل شهر، کریدور شمال به جنوب نیز است و اردبیل آذربایجان شرقی و آسیایی از این مسیر ترد می کنند اما طی 12 سال آخر تنها 5 درصد تربیت بدنی و مدیریت بازرگانی.

بیشتر بخوانید  داروهایی که باعث پوسیدگی می شوند

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس بیان کرد: 30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پل اسالم اختصاص میابد که امیدواریم این مبلغ عملیات اجرای این طرح را تسریع کند.

دیدگاهتان را بنویسید