مشکل مسافران ولگرد در تاشکند حل شده است



در حالی که 70 مسافر پرواز تهران-تاشکند بیش از 12 ساعت صبح امروز در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به دلیل امتناع از عبور از ترکمنستان مسدود شدند ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: “مشکل بدهی شرکت هواپیمایی زاگرس به ترکمنستان حل شد ساعت پیش مسافران پروازهای خود را به تاشکند از سر گرفتند.

به گزارش ایسنا ، پرواز هواپیمایی زاگرس هواپیمایی تهران-پرواز 3055 که ساعت 7:01 صبح امروز از فرودگاه امام خمینی (ره) به تاشکند برخاست ، با ورود به آسمان ترکمنستان و ناچار به فرود آمدن ، توسط طرف ترکمن مسدود شد. شهید هاشمی نژاد در مشهد

محمد حسن زیباش ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با ایسنا ، در مورد وضعیت اخیر مسافران حل نشده و گرفتار در فرودگاه مشهد اظهار داشت: ما اطلاعات این سازمان را از طریق معاونت هواپیمایی ردیابی کرده ایم.

وی افزود: البته بدهی این شرکت هواپیمایی به ترکمنستان زیاد نبود و در چندین مورد قبل از این کشور اجازه داده بود خطوط هوایی با این مبلغ و حتی بیشتر از این بدهی از آسمان عبور کنند اما به نظر می رسد این اقدام ترکمنستان شر “

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در حال حاضر با پرداخت بدهی شرکت هواپیمایی زاگرس به ترکمنستان ، ساعتی پیش پرواز فرودگاه شهید هاشمی نژاد به تاشکند به پایان رسید و مشکل حل شد.

زیباش گفت ترکمنستان قبلاً زاگرس را از بدهی و پرداخت آن مطلع نکرده بود. وی گفت: “مسافران در فرودگاه شهید هاشمی نژاد پذیرفته شدند و برای جلوگیری از تکرار چنین مشکلاتی یک حساب بانکی در کشور افتتاح شد.” از مشکلات جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید  سوءقصد به یک نماینده مجلس؛ فرد جوانی روی من بنزین ریخت اما فندکش روشن نشد+ جزئیات

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید