مشکل دوستی غیرقانونی دختری که 8 سال از دوست پسر بزرگتر بود



روز جدید، یک دختر 32 ساله که از یک کودک 24 ساله شکایت کرد که ازدواج نکرده است ، در حالی که می گفت انگشت خاص و عمومی شده و مورد تمسخر اقوام قرار گرفته است ، نحوه آشنایی خود با مرد جوان ادعا شده را شرح داد. و وی به کارشناس اجتماعی اداره پلیس گفت: حدود شش ماه پیش ، هنگامی که از یک مراسم عزاداری برمی گشتم ، با ارژنگ ملاقات کردم.
آن روز به هر بهانه ای سعی کردیم کنار هم بایستیم تا بتوانیم لحظه ای صحبت کنیم.
این آشنایی به ارتباط پنهانی کشیده شد ، در حالی که آرژنگ دائماً به من ابراز علاقه می کرد ، تا اینکه چند روز بعد موضوع خواستگاری و ازدواج را مطرح کرد ، اما من فهمیدم که آرژنگ 8 سال از من کوچکتر است. من به او گفتم که این ازدواج امکان پذیر نیست و ما نمی توانیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم.
از طرف دیگر شرایط ما کاملاً متفاوت بود و یک خانواده نبودیم. خانواده ارژنگ از نظر مالی و اجتماعی بسیار بالاتر از ما بودند ، اما ارژنگ که فکر می کرد عاشق من است در حالی که ناراحت بود ، گفت: “من به چیزی جز تماس با شما فکر نمی کنم و برایم اهمیتی ندارد. برای خواسته های دیگران.
خانواده من فقط خواسته های من را پذیرفتند ، بنابراین او موضوع خواستگاری من را با خانواده اش مطرح كرد ، اما وقتی پدر و مادر ارژنگ از سن من مطلع شدند ، آنها به شدت با این ازدواج مخالفت كردند. ارژنگ همچنان بر دعوت من اصرار داشت و خانواده اش را در مکانی سخت گیرانه قرار داد.
اینطور شد که خانواده ارژنگ برای خواستگاری به ما مراجعه کردند ، اما در اولین جلسه آنها خانواده من را آنقدر تحقیر کردند و رفتارهای بدی داشتند که وقتی آنها رفتند ، پدرم با عصبانیت تهدیدم کرد که حق با اوست. من نمی خواهم با این پسر در ارتباط باشم ، اما هنوز هم مخفیانه رابطه ام را با ارژنگ ادامه دادم در حالی که هر دو خانواده مجبور شدند با ازدواج ما موافقت کنند.
به همین دلیل ، یک مراسم خواستگاری کوچک برگزار شد و تصمیم بر این شد که مراسم خواستگاری اصلی و تازه عروس ها در نوروز برگزار شود ، زیرا آنها ادعا کردند که بیشتر بستگان آنها در تهران و خارج از کشور زندگی می کنند.
در این شرایط من بدون اطلاع والدینم با ارژنگ و خانواده اش سفر کردم. پدرم وقتی این موضوع را فهمید ، بسیار نگران آینده من بود و از پدر ارژنگ خواست تا با ما ازدواج رسمی ببندد ، اما نامزد پدرم که بهانه ای برای خلاص شدن از من می جست ، من را تحقیر کرد و مرا بیرون کرد. از خانه اش حالا فهمیدم که آنها برای ازدواج با دختر دیگری رفته اند و حالا …

بیشتر بخوانید  خبر خوب سایپا برای خریداران شاهین

دیدگاهتان را بنویسید