مشکل اصلی تیم فجر مالی است – اخبار فارس – اخبار استانهای تسنیم


حسین حسین زاده در مصاحبه با خبرنگار تسنیم شیرازوی با اشاره به اینکه تیم فجر شهید سپاسی در آستانه صعود به لیگ فوتبال برت در کشور قرار دارد ، اظهار داشت: استان فرهنگی فارس که از نظر مساحت چهارمین استان پرجمعیت است تیم هایی مانند فجر شهید سپاشی و برق و افراد بزرگی مانند پیروان نداشتن نماینده در لیگ برتر خوب نیست.

نماینده مردم لارستان ، خنج ، گراش و اوز گفت که از همان ابتدای جلساتی که با سپاه داشتیم به عنوان عضو فراکسیون ورزش و آقای فرودین نماینده دیگر فارس به عنوان رئیس فراکسیون ورزشی مجلس مقامات و وزیر ورزش ، بارها تأکید کردند که آنها از تیم های فوتبال حمایت می کنند. ما اضافه کردیم: “ما بسیار امیدواریم که در هفته آخر لیگ ، با شکست ریحان البرز ، در میان دو تیمی قرار بگیریم که به لیگ برتر منتقل خواهیم شد. “

وی با اشاره به اینکه هدف ریحان البرز به لیگ دسته دوم منتقل می شود ، گفت: با این توصیفات می توان گفت تیم دروازه بان ریحان البرز تقریباً انگیزه ای ندارد و صعود فجر به لیگ برتر مشخص است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه صعود به لیگ برتر یک بحث است و تنها پس از صعود به فجر آغاز می شود ، گفت: شرایط لیگ برتر کاملاً متفاوت از لیگ دسته اول است و به دلیل بالا بودن سطح بازی ها و توانایی های فنی فجر باید از نظر مالی و فنی تقویت شود تا حضور این تیم در لیگ برتر افزایش نیابد ، به طوری که این فصل در لیگ برتر است و فصل آینده سقوط می کند.

بیشتر بخوانید  متفکر آزاد: مراسم تحلیف نشان دادن که توطئه‌ها برای انزوای ایران محکوم به شکست است

وی با اشاره به غیبت 8 ساله فجر در لیگ برتر گفت: نمایندگان و همه کارکنان فارس برای حل مشکل اصلی این تیم که همان مشکل مالی است لازم است دور هم جمع شوند و ما نمایندگان در تلاش هستیم تا بودجه خوبی را برای این تیم جذب کند. “حتی با حمایت تیم های دیگر ، فوتبال فارس باید در سال های آینده احیا شود و دو نماینده در لیگ برتر داشته باشد.

حسین زاده با بیان اینکه مبالغی که شرکت های خصوصی به عنوان اسپانسر به تیم ها می دهند قابل توجه نیست و هزینه های این باشگاه را در چند ماه اول تأمین نمی کند ، افزود: تجربه نشان می دهد تیم هایی مانند سپاهان اصفهان ، فولاد خوزستان ، تراکتورسازی تبریز تحت حمایت هلدینگ های قدرتمند هستند . “آنها موفق بودند ، اما شرکت های خصوصی کوچک نمی توانند در لیگ برتر شرکت کنند زیرا هیچ برخورد فرهنگی و ورزشی ندارند و پس از یک سال تیم را تنها می گذارند و به سرنوشت تیم پاس می رسند.

نایب رئیس مجلس نمایندگان فارس افزود: بخش خصوصی فارس باید در قالب اسپانسر با تیم فجر باشد و انشاالله این تیم با حمایت سپاه و سایر مسئولان به جایگاه واقعی خود برسد . “

انتهای پیام / 422 / ی

دیدگاهتان را بنویسید