مشکلات نسخه الکترونیکی ایلام / چرا مسئولان مشکلات را حل نمی کنند؟ – اخبار ایلام – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب ایلام به گفته مقامات ، حذف دفترهای کاغذی “درمانی برای مشکل مردم” و “گامی بزرگ در اجرای دولت الکترونیکی” توصیف شد و سرانجام این طرح در مارس 2017 اجرا شد.

این طرح که تاکنون “درمانی نسخه ای برای حل مشکلات مردم” در استان ایلام نبوده است ، اما به دلیل ضعف زیرساخت ها ، عدم همکاری برخی از پزشکان ، داروخانه ها و آزمایشگاه ها و قطعی برق اخیر و … گیج کننده است. . دارندگان سوابق بیمه درمانی تأمین اجتماعی.

فراهی ، یکی از شهروندان ایلام ، در گفتگو با خبرنگار تسنیم در ایلام در مورد مشکلات حذف بروشورهای کاغذی و تبدیل آنها به الکترونیکی اظهار داشت: وقتی پیش بینی های لازم برای تأمین زیرساخت ها و هماهنگی بین ادارات انجام شود ، چنین برنامه هایی می تواند مشکلات مردم را حل کند. همچنین باید بگوییم که اجرای طرحی فقط برای بولدوزر خبری در حل مشکلات مردم تأثیری ندارد.

این شهروند ایلامی پایین بودن سرعت اینترنت ، قطعی برق و کمبود برخی پزشکان و داروخانه ها و آزمایشگاه ها را عامل شکست این پروژه دانست و گفت: این فقط گیجی افراد بیمار را افزایش می دهد.

روشنگری دیگر یک شهروند ایلامی نیز از دست دادن زمان ، صف های طولانی ، نبود سیستم آنلاین برای بررسی نسخه ها و عدم پاسخگویی این سیستم به دلیل حجم درخواست ها را به عنوان مشکلی در حذف کتاب های کاغذی بیمه شده ذکر کرد و گفت: : مردم نوشتند كه عصر باید برای دیدن نتیجه كار خود به داروخانه ها ، مطب پزشكان و آزمایشگاه ها مراجعه كنند و به دنبال راه حلی برای این وضعیت باشند.

بیشتر بخوانید  فال قانون جذب امروز | خواسته هاتو جذب کن! | وقتشه به آرزوهات برسی! +تفسیر دقیق

گاماری ، یکی دیگر از شهروندان ایلامی گفت که این طرح به دلیل صف های طولانی برای داروها در داروخانه ها و شلوغ بودن مطب ها ، عامل مهمی در گسترش تاج در استان ایلام است.

گزارش میدانی خبرنگاران تسنیم در استان ایلام نیز نشان می دهد که اگر کارکنان در زمینه ایجاد زیرساخت ها ، هماهنگی بین بخش مسئول ، پزشکان و داروخانه ها و آزمایشگاه ها گام های درستی برداشته باشند ، این طرح می توانست موفقیت آمیزتر و دشوارتر باشد. در گذشته مردم کمتر گیج می شدند ، اما امروز در استان ایلام عجله دارند تاج تاج ، درگیری لفظی و اتلاف وقت را برای بیماران ایلامی گسترش دهند و بسیاری از پزشکان از این طرح استقبال نمی کنند و این مسئله را به مشکلات بیماران اضافه می کند.

علیرضا رمضانی ، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام ، در پاسخ به مشکلات اجرای طرح حذف بروشورهای کاغذی در کارگروه رسانه کرونا گفت: “این مشکلاتی که استان توانایی پرداخت آن را دارد ، حل می شود و سایر مشکلات زیرساختی خاص کل پروژه است. ” [استان] این محلول نیست و در مرکز منعکس می شود.

همچنین از سیستم 1420 به عنوان خط ارتباطی بین مردم و کارمندان در بیان مشکلات طرح استفاده می شود.مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام معتقد است که شهروندان باید مشکلات این طرح را با این سیستم ارتباطی در میان بگذارند تا بتواند خطاب شود

به گفته رمضانی ، هماهنگی بین دپارتمانی نیز به صورت روزانه از طریق ارتباط با بیمارستان ها انجام می شود ، اما متأسفانه بیمارستان ها از طریق API (برنامه های رابط) به سرعت به سیستم متصل می شوند و این باعث کندی ارتباطات می شود.

بیشتر بخوانید  انگلیس بسته جدیدی از جمله سلاح‌های مرگبار به اوکراین ارائه خواهد کرد

به گزارش تسنیم؛ مشکلات مردم و پاسخ مدیر تامین اجتماعی استان ایلام این واقعیت را نشان می دهد که درد مردم توسط مسئولان احساس می شد اما آنها سعی می کنند با ریزبینی و کبری آن را درمان کنند تا نه تنها این درد را دوا کند اما آنها همچنین مردم را مجاب می کنند که درد را تحمل کنند.

من می خواهم مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام به وضعیت یک شهروند ایلامی بپردازد که روز گذشته در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام در وضعیت پیچیده ای بود و سی تی اسکن به وی داده نشد و بهانه بیمارستان این بود که سیستم ثبت نام ثبت نشده است این همایش با مدیر اجرایی و ثبت نام در سامانه 1420 برگزار نشده است ، اما با اقدام جهادی و حضور در زمینه مشکلات ، راه حل استانی برای حل مشکل هزاران بیمار گرفتار در این طرح است.

انتهای پیام / 180 / سال

دیدگاهتان را بنویسید