مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مشکلات مردم در خوزستان در یک زمینه قانونی حل می شود / بصیرت خوزستان اجازه سو does استفاده دشمنان را نمی دهد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


علی کریمی-فیروزجای در مصاحبه با آژانس فارس مازندران در مورد مشکلات استان خوزستان در بحث آب گفت:

نماینده مردم بابل در مجلس وی گفت: دشمنان با دندان های تیز آمدند تا از حوادث خوزستان سو advantage استفاده کنند.

این عضو خانه ملت با اشاره به بی توجهی مسئولان سابق و فعلی خوزستان نسبت به هشدارهای مقامات مسئول در این زمینه ، یادآور شد: حل مشکلات کنونی مردم در خوزستان مستلزم عزم انقلابی و اراده قاطع است.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سو theاستفاده های مخالفان از حوادث اخیر خوزستان ، گفت: خواسته های این افراد باید به روشی آرام و بدون استرس بررسی شود.

دبیر هیئت رئیسه نر ادامه داد: اگر استاندار سابق خوزستان در دوره مسئولیت خود مطابق با مأموریت قانونی خود عمل می کرد و دولت به طور جدی از مشکل کمبود آب در این کشور مراقبت می کرد شهرهای خوزستان وی گفت: امروز مردم عزیز این استان فاقد منابع آبی بودند.

این نماینده مجلس با اشاره به نگرانی نمایندگان مجلس یازدهم برای حل مشکلات مردم خوزستان ، افزود: مجلس مصمم است که این نقیصه را در چارچوب قانونی برطرف کند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تأکید بر مسئولیت مستقیم وزارت نیرو وی در خصوص تأمین آب در خوزستان خاطرنشان کرد: وزارت نیرو با همکاری دستگاه های متولی دولتی باید برنامه های اعتصاب طولانی مدت را برای رفع کمبود آب در خوزستان اجرا کند.

سخنگو با ابراز تأسف از درگیری های مرگبار در خوزستان به دلیل کمبود منابع آبی گفت: مقامات دولتی و قضایی مسئول روشن کردن میزان حادثه ای هستند که این نزدیکان جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید  ببینید | پرتاب سنگ به یحیی گل محمدی

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان با تأکید بر تاریخ انقلابی مردم خوزستان افزود: افراد با بصیرت خوزستان اجازه سو abuseاستفاده دشمنان از مشکلات پیش آمده را نخواهند داد.

کریمی فیروزجایی افزود: مشکلات مردم خوزستان با تعامل منطقی و همکاری روزافزون دستگاه های متولی و صبر مردم زنده در این استان حل می شود.

انتهای پیام / 3141 / ج


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *